Gå til innhold

Stirret på og sjekket opp på EVO, vits i å rapportere han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fader altså. Pga slike som deg trådstarter, så vi blir vi som faktisk blir utsatt for reell trakassering, ikke trodd og avfeid fordi det "er ikke noen big deal".

Du ble sjekket opp. Det kan skje hvem som helst. Om han fortsetter å stirre etter du har avvist han og gjentatte ganger prøver seg på deg, da kan du rapportere. Ikke skrem våre kjære menn mer enn nødvendig. 

Anonymkode: 239db...b88

Kjære menn. Han er en kåt jævel. Ingen mann med oppdragelse sier slikt til en jente på trening og stirrer så mye!

Anonymkode: 19819...40d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kar med klasse venter til treningen er over og hun kommer ned ved resepsjonen. 

Anonymkode: 19819...40d

 

Stå og vente i resepsjonen til en spesifikk person er ferdig å trene, ja... På ingen måter creepy i det hele tatt, og utrolig classy, ja.

"Hei du! Sto her og venta på deg i 30 minutter jeg... Lover at jeg ikke er desperat assa!". Funker som fy 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Yme skrev:

 

Stå og vente i resepsjonen til en spesifikk person er ferdig å trene, ja... På ingen måter creepy i det hele tatt, og utrolig classy, ja.

"Hei du! Sto her og venta på deg i 30 minutter jeg... Lover at jeg ikke er desperat assa!". Funker som fy 😂

Dette var det første jeg tenkte! 😂

Anonymkode: 01519...30b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

En kar med klasse venter til treningen er over og hun kommer ned ved resepsjonen. Så tilnærmer han seg høflig der slik at hun føler seg trygg. Man skal ikke føle seg presset eller få tilnærminger på trening!

Hvis det ikke er lov å snakke med noen på trening kan det da umulig være lov å gjøre det du beskriver her 😂 Det høres jo mye mer sykt ut enn å si hei mens man trener!

Anonymkode: 1b846...797

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2020 den 7.26, AnonymBruker skrev:

Så du ut som en hore?

Anonymkode: eb1b6...d67

Du bor tydeligvis i feil land til feil tid og er i tillegg uforskammet. Snakker du sånn til folk i virkeligheten også?

På 19.7.2020 den 9.18, AnonymBruker skrev:

TS?! HVILKEN EVO ER DET OG HVORDAN SÅ FYREN UT?

Jeg har spurt to ganger og du unngår. Troll unngår, er du seriøs svarer du. 

Anonymkode: 2ddf3...07e

Hva faen har det med saken å gjøre? Ts spør om hun skal rapportere fyren til treningssenteret, det er jo nettopp for at de skal kunne følge med på denne fyren. Ikke for at masse randoms på et nettforum skal gjette på hvem de tror det er 🙄

På 19.7.2020 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Nei, så da er det greit at denne fyren eventuelt går og glor på andre jenter og da? 

Anonymkode: 2ddf3...07e

Se svar over

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fader altså. Pga slike som deg trådstarter, så vi blir vi som faktisk blir utsatt for reell trakassering, ikke trodd og avfeid fordi det "er ikke noen big deal".

Du ble sjekket opp. Det kan skje hvem som helst. Om han fortsetter å stirre etter du har avvist han og gjentatte ganger prøver seg på deg, da kan du rapportere. Ikke skrem våre kjære menn mer enn nødvendig. 

Anonymkode: 239db...b88

«Vi som blir utsatt for reell trakassering» kan holde kjeft. Selvsagt var dette trakassering. Du har kanskje opplevd noe verre, men det gir deg ingen definisjonsmakt over Ts eller andre kvinner. 

Dere som skriver at dette var flørting og at Ts skal ta det som et kompliment: skjerp dere! Han går og niglor gjennom hele treningsøkten hennes uten å få noe respons. En normalt oppegående person ville ha fiska litt etter respons, ikke fortsatt etter at han ikke fikk det. 
Direkte kommentarer på andres kropp er frekt og trakasserende. Spesielt i en sånn setting!

Ts: ja, jeg synes du bør rapportere. Vet ikke om dette er et døgnåpent senter uten resepsjonist eller hva, men det er ikke greit å oppføre seg sånn, jeg vet ingen kvinner som ville likt det og han kan skremme folk fra å trene der. 

Anonymkode: d72c0...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Fader altså. Pga slike som deg trådstarter, så vi blir vi som faktisk blir utsatt for reell trakassering, ikke trodd og avfeid fordi det "er ikke noen big deal".

Du ble sjekket opp. Det kan skje hvem som helst. Om han fortsetter å stirre etter du har avvist han og gjentatte ganger prøver seg på deg, da kan du rapportere. Ikke skrem våre kjære menn mer enn nødvendig. 

Anonymkode: 239db...b88

Unnskyld meg, men hvorfor kan du snakke på vegne av "vi som er utsatt for reell trakassering" mener du? Jeg har blitt voldtatt og jeg har opplevd verre trakassering enn denne episoden, men vet du hva, denne episoden var dritt og noe jeg helst skulle ha gjort noe med likevel! 

Når det kommer til definisjonen på seksuell trakassering så har jeg sagt mitt tidligere i tråden. Forferdelig skuffende at folk er så lite opplyst selv etter all oppmerksomheten dette har fått de siste tre årene.

TS

Anonymkode: a7095...97d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt på  siden av tema, men samtidig morsomt relevant:

Da jeg jobbet på treningssenter for mange år siden, kom det en dame i 60-70 -årene bort til meg. Overvektig, ustelt, lite å se på, i grunnen. Men hun forteller meg at: "han fyren der borte ser og ser på meg, som om han vil spise meg opp...det er fryktelig ubehagelig!" Mannen hun pekte ut, var en fyr i 30-årene, som jeg ALDRi kunne mistro å ha sett på denne damen med seksuelle preferanser i øyet... Det ble en litt vanskelig situasjon, ettersom jeg ikke helt klarte å få meg til å gå bort til denne mannen og anklage ham for seksuell trakassering....!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2020 den 21.51, AnonymBruker skrev:

Dere som sier det ikke er trakassering: gjør et kjapt google-søk og oppdater dere. Oppgitt. 

TS.

Anonymkode: a7095...97d

Hvorfor spør du her hvis du allerede har svaret......😏

Anonymkode: ffeac...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske kvinner.....sukk. Dere er så fientlig innstillt til andre mennesker.

Tåler ikke å bli sett på en gang, hold deg hjemme du. Aldri gå utenfor din bolig, noen kan nemlig se deg!

Anonymkode: e1cb6...1ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor spør du her hvis du allerede har svaret......😏

Anonymkode: ffeac...784

Wow, bra kommentar. Hvor har jeg spurt om det er trakassering? Det skriver jeg at det er allerede i første innlegg ;)

Anonymkode: a7095...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg spurt om det er trakassering? Det skriver jeg at det er allerede i første innlegg ;)

Anonymkode: a7095...97d

Hvis du ser på mange av svarene i tråden er det mange som er uenig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Geez. Man kan faktisk ikke anmelde noen for å stirre eller spørre om en er singel og at en ser deilig ut... 

Vær klinkende klar på at du ikke er interessert og si at du ikke vil at han kontakter deg igjen. 

Skulle han da fortsette kan vi snakke om trakassering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
På 4.8.2020 den 8.30, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men hvorfor kan du snakke på vegne av "vi som er utsatt for reell trakassering" mener du? Jeg har blitt voldtatt og jeg har opplevd verre trakassering enn denne episoden, men vet du hva, denne episoden var dritt og noe jeg helst skulle ha gjort noe med likevel! 

Når det kommer til definisjonen på seksuell trakassering så har jeg sagt mitt tidligere i tråden. Forferdelig skuffende at folk er så lite opplyst selv etter all oppmerksomheten dette har fått de siste tre årene.

TS

Anonymkode: a7095...97d

Det er trist å høre at du har blitt voldtatt. 

Samtidig tror jeg du er veldig farget av den opplevelsen siden du tar dette som seksuell trakassering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket land var han fra? Det blir fort oppfattet som rasisme om du sier fra. Treningssenteret vil heller ikke bli stemplet som rasister og vil nok bare be deg finne et annet treningssenter.

Jeg kan se for meg avisoverskriften hvis EVO faktisk skulle gjøre noe med dette, og mannen klager til media.

Anonymkode: 6c5f7...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2020 den 13.30, AnonymBruker skrev:

I dag når jeg trente var det en mann som konsekvent tok apparater han kunne se meg fra og stirret på meg hele tiden. Stirret og smilte hver gang jeg så tilbake. Jeg prøvde alt jeg kunne å fokusere på mitt, men ble veldig brydd og usikker. På slutten av min økt kom han bort til meg og spurte om jeg var singel og sa at jeg var pen og hadde deilig utrigning. Jeg sa nei ganske strengt og skulle til å si at stirringen hadde vært ubehagelig, men det var noe ved han som gjorde meg redd så lot være.

Dette er uønsket seksuell oppmerksomhet og altså trakassering - er det noe vits i å rapportere det til EVO eller noe? Hva ville dere ha gjort?

Anonymkode: a7095...97d

Du virker jo helt skrudd i hodet og paranoid, samtidig ekstremt usikker på deg selv. Dette er jo ikke andre sin skyld.

Beste for deg er nok å holde deg til hjemmetrening alene.

Anonymkode: e1cb6...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.7.2020 den 7.16, AnonymBruker skrev:

Loven: Seksuell trakassering er uønsket seksuell oppmerksomhet som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlig, nedverdigende, ydmykende eller plagsom.

KG: Trakassering er "gjentakende hendelser"...

Uten å google. Det er så evneveikt at jeg blir trist.

Anonymkode: a7095...97d

Men da sier jo loven klinkende klart at dette ikke er trakassering da. 

Anonymkode: c831e...87a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker jo helt skrudd i hodet og paranoid, samtidig ekstremt usikker på deg selv. Dette er jo ikke andre sin skyld.

Beste for deg er nok å holde deg til hjemmetrening alene.

Anonymkode: e1cb6...1ab

Du er kanskje en av de som ikke forstår hvor creepy det er å stirre på noen over tid.

Anonymkode: 3f039...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kanskje en av de som ikke forstår hvor creepy det er å stirre på noen over tid.

Anonymkode: 3f039...58f

Det må du tåle, er ikke farlig å se. Om ikke så hold deg hjemme.

Er usikkerheten din som gjør at du føler det er creepy.

Anonymkode: e1cb6...1ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må du tåle, er ikke farlig å se. Om ikke så hold deg hjemme.

Er usikkerheten din som gjør at du føler det er creepy.

Anonymkode: e1cb6...1ab

Hvorfor skal du bestemme hva andre må tåle? Hva om jeg bestemmer at afrikanere må tåle å bli kalt nigger. Er jo ikke farlig det. Er bare et ord. Om de ikke tåler det kan de holde seg i Afrika.

Anonymkode: c2db3...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang du har blitt sjekket opp eller? 😅

Anonymkode: 9ce12...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...