Gå til innhold

Stirret på og sjekket opp på EVO, vits i å rapportere han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag når jeg trente var det en mann som konsekvent tok apparater han kunne se meg fra og stirret på meg hele tiden. Stirret og smilte hver gang jeg så tilbake. Jeg prøvde alt jeg kunne å fokusere på mitt, men ble veldig brydd og usikker. På slutten av min økt kom han bort til meg og spurte om jeg var singel og sa at jeg var pen og hadde deilig utrigning. Jeg sa nei ganske strengt og skulle til å si at stirringen hadde vært ubehagelig, men det var noe ved han som gjorde meg redd så lot være.

Dette er uønsket seksuell oppmerksomhet og altså trakassering - er det noe vits i å rapportere det til EVO eller noe? Hva ville dere ha gjort?

Anonymkode: a7095...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Må man skrive i seksualitetsforumet for å få svar? 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissFlower

Han lurte på om du var singel, du svarte nei. Vent nå å se om han fortsetter. Gjør han det neste gang du trener, så sier du til han, at det var upassende sist han kommenterte utrigningen din, og at du samtidig føler at han kikker på deg. Om han ikke gir seg, så sier du at du kommer til å ta det opp med senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg spørre hvilken EVO det er og hvordan han så ut? 😅

Anonymkode: 2ddf3...07e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trakassering er vel å dra den litt langt? Jeg ville ventet å sett hva han gjorde enste gang. Nå har du sagt nei, og det må han bare respektere.

Anonymkode: 8ec0c...622

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prøvde å flørte men var dårlig til det, trakassere er det langt unna. Pust og ta det heller som et kompliment.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Ingen grunn til å rapportere, og nei det er ikke trakassering, men skjønner godt du synes det var ubehagelig. Hater selv å bli stirret på når jeg trener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rapporter det. Blir sikkert ikke gjort noe for det kommer jo til å bare være ord mot ord og selv om det er trakassering så er det jo i nedre sjikt av alvorlighetsgrad.  Men om du rapporterer det så vil jo også treningsenteret være obs på mannen slik at om han fortsetter oppførselen så vet treningssenteret at dette ikke var en engangshendelse, men noe han ikke slutter med. 

Anonymkode: 9ab46...de5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei

jeg oppfatter han som; 

Upassende: ja

ikke sosiale antenner:  Yep!

ekkel: YeS!

trakassering: tja, sjekk om det gjentar seg, så meld ifra. 

idiot: sjekk!

dette er ubehagelig så vis tydelig at dette ikke er greit, folk er idioter! Men ikke rapporter han om det kun blir med denne episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere som sier det ikke er trakassering: gjør et kjapt google-søk og oppdater dere. Oppgitt. 

TS.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sier det ikke er trakassering: gjør et kjapt google-søk og oppdater dere. Oppgitt. 

TS.

Ok? Så når folk glor på treningssenter og snakker til deg, sier du er sexy så er det trakassering? Det visste jeg ikke. Takk for info. 

Uansett ikke noe å rapportere før det gjentar seg.   Er han creepy igjen, og glor hele tiden så kan du be han stoppe eller rapportere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde ikke det var lov å trene på senter med utringing jeg, var ikke det før. Men uansett er stirring og trakassering aldri greit. Anmeld grisepikken. 

Anonymkode: dae2e...97f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed til ledelsen neste gang han prøver seg. 

Endret av Anne 69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at Tråd-starter her egentlig er en stor sutrekopp som over-reagerer...        

Anonymkode: 13469...070

Overreagerer heter det. Det skal ikke være bindestrek i det ordet.  

Anonymkode: dae2e...97f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kle deg litt mindre utfordrende kanskje..... 

Anonymkode: aeca3...5b9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS.

Trakassering er handlinger, unnlatelser eller ytringer som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende

google-søk gjort. Nei, dette var ikke trakassering.. 

Anonymkode: c831e...87a

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ville sagt fra i resepsjonen. Men kun rett etterpå, ikke kommet med det senere, da vet de jo ikke hvem det gjelder. Skjer det igjen går du rett og sier ifra så de kan ta det opp med han eller hva de gjør. Du skal ikke trenge å fortelle han at det var ubehagelig at han kommenterte utringningen din, det vet han meget godt allerede. For en gris.

Anonymkode: 967b8...7dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trakassering er handlinger, unnlatelser eller ytringer som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende

google-søk gjort. Nei, dette var ikke trakassering.. 

Seksuell trakassering er uønsket seksuell oppmerksomhet. Dette var uønsket seksuell oppmerksomhet, hun ønsket ikke å bli stirret på eller få høre at hun hadde deilig utrigning. Åpenbart burde han også visst at det han drev med var ubehagelig. Virker som ha ga blaffen i at oppførselen hans ville bli oppfattet som: krenkende, skremmende, fiendtlig, nedverdigende og eller ydmykende. 

Eventuelt så har han så dårlige sosiale antenner at han ikke vet hvordan han skal oppføre seg. I så fall så blir det jo også riktig at trådstarter sier i fra til treningssenteret slik at de kan fortelle han at om han ikke klarer å oppføre seg så må han slutte på treningssenteret. 

Anonymkode: f0a6a...827

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Må man skrive i seksualitetsforumet for å få svar? 😂

Må man gjenta seg selv? Hvilken EVO er det? Og hvordan så fyren ut? 

Anonymkode: 2ddf3...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seksuell trakassering er uønsket seksuell oppmerksomhet. Dette var uønsket seksuell oppmerksomhet, hun ønsket ikke å bli stirret på eller få høre at hun hadde deilig utrigning. Åpenbart burde han også visst at det han drev med var ubehagelig. Virker som ha ga blaffen i at oppførselen hans ville bli oppfattet som: krenkende, skremmende, fiendtlig, nedverdigende og eller ydmykende. 

Eventuelt så har han så dårlige sosiale antenner at han ikke vet hvordan han skal oppføre seg. I så fall så blir det jo også riktig at trådstarter sier i fra til treningssenteret slik at de kan fortelle han at om han ikke klarer å oppføre seg så må han slutte på treningssenteret. 

Anonymkode: f0a6a...827

Nei, vet du. Det får finnes grenser for hva man kan kalle trakassering.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...