AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #21 Del Skrevet 18. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier det ikke er trakassering: gjør et kjapt google-søk og oppdater dere. Oppgitt. TS. Anonymkode: a7095...97d Nå er jeg ikke noen ekspert på lovverket og definisjonen, men jeg har alltid tenkt at trakassering er gjentagende hendelser. Denne ville jeg ha tolket som et elendig sjekkeforsøk. Du sa tydelig ifra til han at du ikke var tilgjengelig/interessert. Fortsetter han med oppførselen så ville jeg ha rapportert han. Anonymkode: 01519...30b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2020 #22 Del Skrevet 18. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier det ikke er trakassering: gjør et kjapt google-søk og oppdater dere. Oppgitt. TS. Anonymkode: a7095...97d Trakassering er gjentagende hendelser eller når han ikke gir seg når du sier nei. Makan til dramaqueen. Ta det heller som et kompliment. Anonymkode: 2acc5...399 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #23 Del Skrevet 19. juli 2020 Hvorfor kan dere ikke bare google i stedet for å spekulere? Det er ingen tvil om at det var seksuell trakassering... Spørsmålet mitt, hvis jeg må reformulere: Er det noe poeng i å rapportere han til EVO? Er det noe de kan gjøre? Og nei, jeg kommer ikke til å skrive her hvilken EVO det var. Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #24 Del Skrevet 19. juli 2020 Dere kan heller skrive at dere synes definisjonen av seksuell trakassering er for bred. At dere ikke er enig i lovverket. I stedet for å være så selvsikre at dere tror dere har fasiten uten å gidde å sjekke. Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #25 Del Skrevet 19. juli 2020 Loven: Seksuell trakassering er uønsket seksuell oppmerksomhet som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlig, nedverdigende, ydmykende eller plagsom. KG: Trakassering er "gjentakende hendelser"... Uten å google. Det er så evneveikt at jeg blir trist. Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #26 Del Skrevet 19. juli 2020 Så du ut som en hore? Anonymkode: eb1b6...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #27 Del Skrevet 19. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så du ut som en hore? Anonymkode: eb1b6...d67 Nei, jeg så ikke ut som en hore. Hadde ikke mer enn en halv cm utrigning heller, for dere som tar den creepy mannens ord for sannheten. Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #28 Del Skrevet 19. juli 2020 Til spørsmålet ditt: nei ikke rapporter han til EVO, hvis du skulle gjort det så skulle du gjort det med en gang. synes heller ikke at å stirre og si noen er sexy er seksuell adferd. Du vet ikke hva han stirret på, og det var et kompliment. Trekk pusten dypt og kom deg videre i livet. Anonymkode: 1e39c...f54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #29 Del Skrevet 19. juli 2020 Jeg ville sagt fra til senteret umiddelbart etterpå. Nå blir det jo umulig å identifisere han, antar jeg. Det trenger ikke være trakassering for at du skal si fra, det er mer enn nok grunn at kan vil være i fred på trening uten å bli gjenstand for uønsket seksuell oppmerksomhet og ikke minst sjekking. Personlig, når jeg er på trening, er det fullt fokus på nettopp... trening. Kommer det noen bort og flørter/prater/sjekker så er både økten og trivselen borte. Treningssenteret skal være et fristed for seksuell oppmerksomhet. Blir glodd på i «utringningen» (vanlige singleter fra Nike -selv om jeg har B-cup og ikke har noe som helst av pupper som er synlige i utringingen), og glodd på på rumpen når jeg tar knebøy. Skriver dette til dere som underforstått kommenterer hva hun evt hadde på seg som at hun kan «skylde seg selv». Nei. På trening skal vi være i fred. Anonymkode: 3c777...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #30 Del Skrevet 19. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville sagt fra til senteret umiddelbart etterpå. Nå blir det jo umulig å identifisere han, antar jeg. Det trenger ikke være trakassering for at du skal si fra, det er mer enn nok grunn at kan vil være i fred på trening uten å bli gjenstand for uønsket seksuell oppmerksomhet og ikke minst sjekking. Personlig, når jeg er på trening, er det fullt fokus på nettopp... trening. Kommer det noen bort og flørter/prater/sjekker så er både økten og trivselen borte. Treningssenteret skal være et fristed for seksuell oppmerksomhet. Blir glodd på i «utringningen» (vanlige singleter fra Nike -selv om jeg har B-cup og ikke har noe som helst av pupper som er synlige i utringingen), og glodd på på rumpen når jeg tar knebøy. Skriver dette til dere som underforstått kommenterer hva hun evt hadde på seg som at hun kan «skylde seg selv». Nei. På trening skal vi være i fred. Anonymkode: 3c777...ed4 Takk for seriøst svar. Det var bare 4-5 personer der i løpet av den tiden jeg trente, og bare to menn, så jeg vil tro at det er mulig å identifisere han. Men det er kanskje utenfor hva de har lov til/gjør uansett? Får vel la denne ligge for denne gang. Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #31 Del Skrevet 19. juli 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Til spørsmålet ditt: nei ikke rapporter han til EVO, hvis du skulle gjort det så skulle du gjort det med en gang. synes heller ikke at å stirre og si noen er sexy er seksuell adferd. Du vet ikke hva han stirret på, og det var et kompliment. Trekk pusten dypt og kom deg videre i livet. Anonymkode: 1e39c...f54 Men hva er "med én gang"? Det var ingen ansatte der uansett så måtte blitt online uansett. Nå har det gått ca. 20 timer. Hvor går grensen? Hvordan kan å si at noen er sexy ikke være seksuell atferd? Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 19. juli 2020 #32 Del Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva er "med én gang"? Det var ingen ansatte der uansett så måtte blitt online uansett. Nå har det gått ca. 20 timer. Hvor går grensen? Hvordan kan å si at noen er sexy ikke være seksuell atferd? Anonymkode: a7095...97d Hva tenker/ønsker du at skal skje med han da ? Hvis det er et senter uten ansatte er jo det litt vanskelig å følge med på "uønsket oppførsel" så du må jo nesten si fra selv til vedkommende. Jeg skjønner godt at det ikke er gøy at noen følger etter deg og glor men tror det er lite å gjøre med det annet enn nevnt over. Hvis dette er noe som skjer ofte ville jeg ha vurdert å skifte senter til et med ansatte tilstede som kan følge litt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #33 Del Skrevet 19. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for seriøst svar. Det var bare 4-5 personer der i løpet av den tiden jeg trente, og bare to menn, så jeg vil tro at det er mulig å identifisere han. Men det er kanskje utenfor hva de har lov til/gjør uansett? Får vel la denne ligge for denne gang. Anonymkode: a7095...97d Det er i beste fall ubehagelig, ekkelt og utenfor all normal folkeskikk. Si fra, og så kan de evt ta en prat med han uten at du får vite navn eller andre opplysninger. Tipper du ikke er den eneste han har gjort sånn med. Kanskje det er flere som har klaget, kanskje er du den første som gjør noe med det. Uansett bør senteret få vite om det. Typisk at sånt skjer på ubemannede sentre der ingen ansatte passer på. Anonymkode: 3c777...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #34 Del Skrevet 19. juli 2020 5 minutter siden, punkyB said: Hva tenker/ønsker du at skal skje med han da ? Hvis det er et senter uten ansatte er jo det litt vanskelig å følge med på "uønsket oppførsel" så du må jo nesten si fra selv til vedkommende. Jeg skjønner godt at det ikke er gøy at noen følger etter deg og glor men tror det er lite å gjøre med det annet enn nevnt over. Hvis dette er noe som skjer ofte ville jeg ha vurdert å skifte senter til et med ansatte tilstede som kan følge litt med. Ja, sant. Lar den ligge og skal ta meg sammen og si fra neste gang. Var som sagt noe med han som gjorde meg redd så våget ikke å si noe i går (vi var alene i rommet på det tidspunktet også), men hadde sikkert gått helt fint. Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #35 Del Skrevet 19. juli 2020 Beggyner å blir dumt, hvor mye ettertanke skal dette ha... Anonymkode: 12514...959 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #36 Del Skrevet 19. juli 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Trakassering er handlinger, unnlatelser eller ytringer som har som formål eller virkning å være krenkende, skremmende, fiendtlige, nedverdigende eller ydmykende google-søk gjort. Nei, dette var ikke trakassering.. Anonymkode: c831e...87a Du tenkte ikke på å google "seksuell trakassering"... Og har fått to likes i tillegg til den du har gitt deg selv... Anonymkode: a7095...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #37 Del Skrevet 19. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Beggyner å blir dumt, hvor mye ettertanke skal dette ha... Anonymkode: 12514...959 Hvor mye ettertanke jeg gir dette er helt opp til meg selv. Hva du synes er dumt og ikke kan du spare til tråden "flåsete svar du har lyst til å gi i andre tråder" eller hva den heter. Anonymkode: a7095...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #38 Del Skrevet 19. juli 2020 TS?! HVILKEN EVO ER DET OG HVORDAN SÅ FYREN UT? Jeg har spurt to ganger og du unngår. Troll unngår, er du seriøs svarer du. Anonymkode: 2ddf3...07e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #39 Del Skrevet 19. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS?! HVILKEN EVO ER DET OG HVORDAN SÅ FYREN UT? Jeg har spurt to ganger og du unngår. Troll unngår, er du seriøs svarer du. Anonymkode: 2ddf3...07e Ikke sikkert hun har lyst til å utlevere på et offentlig forum hvor hun trener Anonymkode: 3c777...ed4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #40 Del Skrevet 19. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke sikkert hun har lyst til å utlevere på et offentlig forum hvor hun trener Anonymkode: 3c777...ed4 Nei, så da er det greit at denne fyren eventuelt går og glor på andre jenter og da? Anonymkode: 2ddf3...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå