Gå til innhold

Styggeste navnene du vet om. Ikke ta det personlig om du heter det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste navn som slutter på un(n) (Oddrunn, Torunn, Gunn osv) og ellers: Bror, Kjell, Bjørg, Kåre, Johnny, Rita, Ronny, Aslaug, Kirsten, Karsten, Gunnar, Roger, Einar, Runar, Steinar, Bitten, Birthe, Tora, Karoline/Caroline, Katrine/Cathrine, Laila, Hanne, Henry, Tiedemann, Bjarne, Loke, Rikhard, Vera, Rigmor, Hjørdis, Tordis, Gina.

Anonymkode: cc085...914

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så inderlig mange stygge navn ute og går. Altså, beklager om du/barnet ditt eller enn det må være heter noe her, men mitt navn er også på stygge-lista så don’t worry

Gøril, Åge, Gunhild, Gøran, Elias, Svein, Therese, Stian, Dagmar, Dag, Eilert, Yngve, Sigurd, Cassandra, Charlotte, Vanessa, Liam, Oliver, Matheo, Theo, Milo/Mio, Milian, Gjert, Felix, Johan, Petter, Eldbjørg/Gudbjørg/Bjørg(Bjørg-navn), Kjellfrid/Oddfrid/Snefrid(Frid-navn), Borghild/Brynhild/Ragnhild/Magnhild(Hild-navn), Martine, Gina, Gudveig, Jenny, André, René, Ove, Ronny, Johnny, Roger, Tom/Thomas, Jon, Per, Ole, Solveig, Brita, Amelia/Emalia/Amilia også videre, Guro, Gro, Hjørdis, Vigdis(Dis-navn), Gunilla, Wenche, Helga, Hege, Torill, Dagrunn/Ingunn/Gunn-navn, Olga, Rakel, Anna, Anne, Ida, Sara, Silje, Emma, Emily, Vera, Sophia/Sofia/Sofie/Sophie, Vilde, Malin, Maylinn, Eva, Kirsti/Kjersti, Tone/Tonje, Jannicke, Cathrine, Hanne, Lene/Lena, Ingrid, Ingvild, Felicia, Oda, Frode, Bertil, William, Morten, Sokrates. Sikkert mange mange MANGE flere også, men det var dette jeg kom på nå :P Og ja da, det fins navn jeg liker også. Bare ikke typisk kjedelige, norske og topp-liste navn.

Anonymkode: 6b437...dc8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preben, Kate, Britt, Brita. Og alle disse mote-navnene: Timian, Leander, Martinius, Lukas,

"Sukkersøte" jentenavn: Amalie, Emilie, Othilie, Mille, Milla...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thale, Tyra, Brage, Gaute, Guro, Embrik, Sølve. Den typen navn, hvis man kan kalle det en type. Og Sylvi. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typiske korte navn, Ine, Ina, Ida etc. De er harde, og jeg får bitch-assosiasjoner. 

Anonymkode: c51a3...532

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overrasket over at navnene på meg, lillebroren min og storebroren min ikke kom med på noen liste. Trodde det kom til å dukke opp på Hvertfall én.

Creds til mamma og pappa👏🏻

Anonymkode: 1dca5...d0a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ida Marie

Rebecca/Rebekka

Kim

Michelle

Emilie

Leah

Arnfinn

Nicoline

Johan

Jonas

Glenn

Desire

Iselin

Veronica

Victoria

Eileen

 

 

Anonymkode: f5e06...8bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
23 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg syns det er ynkelig og dømmende å se ned på noen pga navnet! 

HUSK :  De har ikke valgt det selv!

Enig,syns slike tråder er patetiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg syns det er ynkelig og dømmende å se ned på noen pga navnet! 

HUSK :  De har ikke valgt det selv!

Kan bare snakke for meg selv, men jeg har aldri sett ned på noen pga navnet de bærer. De fleste av oss kan skille mellom hva som er et stygt navn og hva som er et stygt menneske. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De navnene jeg liker minst er disse navnene som en del unge mødre kaller barna sine.

Anonymkode: 429a0...36b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...