Gå til innhold

Jeg er så sjokkert og irritert over venninne og må bare få det ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

O.G. skrev (23 minutter siden):

Men da kan hun vel heller ikke si noe på at han er på Tinder heller da, så hvorfor si noe?

Nei hun kan ikke si noe, men andre kan si noe. 

Anonymkode: 39bbc...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I det store bildet her så er det synd i din veninne som er sammen med en fyr som sitter på tinder mens dama skal føde. Det er synd at hun skal få et barn når hennes mann ikke elsker henne. Det blir nok veldig tungt for henne fremover. 

Hun har det nok ikke greit, og tar det personlig at du kan søke ekte kjærlighet. Mulig hun er "irritert" pga sitt eget mislykkede kjærlighets liv, og finner noe å "ta" deg på. Som at du feks har "overfladiske" ( men egentlig ikke ) verdier som at du vil ha et mann som er høy  ( hennes er lav ) og ha et godt sexliv ( noe de ikke har fordi de ikke er forelsket ) 

Og hun er stresset fordi hun er ulykkelig. og skal ha barn.

Jeg tror det er dette det handler om. 

Jeg synes du skal tilgi henne og gå videre. Skaff deg noen gode veninner.

Anonymkode: dfe1f...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen venninner, jeg også, og de er kresne. Jeg var også som deg" jeg er da ikke kresen, jeg ser jo ikke etter brad pit. Jeg vil bare ha en som er pen i mine øyne. Han skal ikke være for tynn, ikke for tykk, men normal. Han kan godt se naturlig fit ut, altså ikke komme rett fra et treningsstudio med bar brystkasse og bleika tenner,for klysete trenger han ikke være.

Og hvem beskrev jeg? Jo, mannen som 99% av kvinner ønsker seg. Du er kresen.

Det er greit å være kresen hvis barn og familie ikke er det viktigste i livet og klokken tikker. Du har fortsatt tid til å lete etter en du syns er kjekk, men bikker du 30 og du vil ha familie, da må du faktisk si at en som er litt for tynn med litt liten penis er verdt å gi en sjanse. 

Det er ikke noe som helst galt med minne venninner. De er vakre, men de konkurrerer med hele byen om de samme mennene. Kun noen få vinner i lotto. Jeg får lyst til å si det rett ut, særlig nå når de er over 30. Dere konkurrerer med damer på 24. Disse kjekke mennene ( trenger ikke være noe Brad Pit) de kan få damer i alle aldere. De velger. Det er de som bestemmer, og ikke mine venninner. Hadde de vært yngre, hadde de kunne ha ventet på drømmemannen, men ikke i 30- årene.

Dessuten er det lett å bli blendet av det uoppnåelige. Det vakre, og eget ego, man vant over 99% av kvinnene. Men hva vant man? God sex, status? 

Hverdagen kommer og utseende falmer. Det gjelder oss alle. Det er til syvende og sist trygghet, trivsel, ro, økonomisk stabilitet, samarbeid , respekt og kjærlighet som vinner. 

Forelskelse er egentlig bare usikkerhet/ følelsen av å nesten vinne noe stort og adrenalinet som kicker inn. Digg følelse fordi den får oss til å føle oss bra med oss selv, men også ganske skummel. 

Anonymkode: 333b4...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ens tidligere venninne satt og skrøt av mannen sin, og kom med utspill som "Du må gifte deg, du skulle finne en muslim, du må møte alle som liker deg, du må gifte deg, har du truffet noen nå?". Så synes jeg det er innafor å føle litt skadefryd når mannen hennes er på Tinder.

Jeg tror også at hun maste så mye om ekteskap fordi du skulle komme ned på hennes nivå. Hun giftet seg fordi en "må jo gifte seg", det ble et dårlig ekteskap men hun kan ikke skille seg pga kulturen.

Hvis du også var gift med en mann som var mindre og styggere enn hennes mann, så vil hun føle seg bedre enn deg, fordi hun sammenligner de og tenker, "Min Ali er både høyere og penere enn Ola på 150 cm".

Hun var sikkert misunnelig på deg som er singel og lykkelig, og prøvde å få deg gift og ulykkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.6.2021 den 21.42):

Jeg har noen venninner, jeg også, og de er kresne. Jeg var også som deg" jeg er da ikke kresen, jeg ser jo ikke etter brad pit. Jeg vil bare ha en som er pen i mine øyne. Han skal ikke være for tynn, ikke for tykk, men normal. Han kan godt se naturlig fit ut, altså ikke komme rett fra et treningsstudio med bar brystkasse og bleika tenner,for klysete trenger han ikke være.

Og hvem beskrev jeg? Jo, mannen som 99% av kvinner ønsker seg. Du er kresen.

Det er greit å være kresen hvis barn og familie ikke er det viktigste i livet og klokken tikker. Du har fortsatt tid til å lete etter en du syns er kjekk, men bikker du 30 og du vil ha familie, da må du faktisk si at en som er litt for tynn med litt liten penis er verdt å gi en sjanse. 

Det er ikke noe som helst galt med minne venninner. De er vakre, men de konkurrerer med hele byen om de samme mennene. Kun noen få vinner i lotto. Jeg får lyst til å si det rett ut, særlig nå når de er over 30. Dere konkurrerer med damer på 24. Disse kjekke mennene ( trenger ikke være noe Brad Pit) de kan få damer i alle aldere. De velger. Det er de som bestemmer, og ikke mine venninner. Hadde de vært yngre, hadde de kunne ha ventet på drømmemannen, men ikke i 30- årene.

Dessuten er det lett å bli blendet av det uoppnåelige. Det vakre, og eget ego, man vant over 99% av kvinnene. Men hva vant man? God sex, status? 

Hverdagen kommer og utseende falmer. Det gjelder oss alle. Det er til syvende og sist trygghet, trivsel, ro, økonomisk stabilitet, samarbeid , respekt og kjærlighet som vinner. 

Forelskelse er egentlig bare usikkerhet/ følelsen av å nesten vinne noe stort og adrenalinet som kicker inn. Digg følelse fordi den får oss til å føle oss bra med oss selv, men også ganske skummel. 

Anonymkode: 333b4...4b0

Du skriver bare rot og tull, og det gir virkelig ingen mening. 

Du får gjerne bli sammen med en mann du ikke liker og ikke er tiltrukket av, men det blir ikke jeg :) og jeg velger heller å leve uten barn, i frihet, enn å være låst til unger og en mann jeg ikke vil ha. 

Du har ikke sett mennene jeg liker og kan ikke si noen ting om at de er noe 99% av alle damer vil ha. Har aldri opplevd at noen av mine venner har vært keene på mine menn. Og ofte har de kjent dem før meg! Og har hatt sjansen før meg! Så tvert imot. Alle har forskjellig smak. Og jeg liker ikke smaken til mine venninner igjen. Jeg har heller aldri opplevd å være tiltrukket av mennene til mine venninner. 

Men du får som sagt for guds skyld ligge der å ta imot pikken til en mann du ikke liker de neste 50 årene. Værsågod. Kos deg. Virkelig. 

Anonymkode: 39bbc...370

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...