Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, vi kan godt være venner , men jeg er ei kvinne på min beste alder, jeg tar jo vare på meg selv og mine behov.

Anonymkode: b948d...07b

Hæ? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det må være ganske stakkarslig å leve et liv uten å være tilfredsstilt og fornøyd som du har det ,hehe 🙂 Og det vet du selv også. Men none of my business . Gidder ikke å kaste tiden min på dette✌️

Ja, derfor jeg skrev det, må være kjipt for deg å ikke føle deg tilfredstilt pga at andre menn har liten pikk. 

Selv er jeg ganske tilfreds med livet og det smiler. Man konmer langt ved å ikke være så overfladisk ;)  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Blueberrymuffin skrev:

Hæ? 

Ja, derfor jeg skrev det, må være kjipt for deg å ikke føle deg tilfredstilt pga at andre menn har liten pikk. 

Selv er jeg ganske tilfreds med livet og det smiler. Man konmer langt ved å ikke være så overfladisk ;)  

Muffinmage 👍

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Muffinmage 👍

Jeg heter kun blueberrymuffin fordi jeg synes muffins er godt. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Trolltunge skrev:

Altså, noen ganger fungerer ikke ting bra nok til at ene (eller begge) føler at det har noe potensiale. Eventuelt får man bare ikke noe følelser. Selv om man egentlig er ute etter kjæreste. 

Å være ute etter kjæreste betyr ikke at man tar hvem som helst. Føles det ikke riktig så gjør det ikke det. 

Jeg synes slike tråder er like rare, hver gang de dukker opp. SELVFØLGELIG har man rett til å velge å ikke gå videre med et menneske man ikke kan se for seg et forhold med. Bedre er det også at det åpenbarer seg fort enn etter lengre tid. 

Dette med å føle seg brukt da, hvor kommer det fra? På hvilket stadie i dating "lover man" å elske og ære til døden? Hvor er punktet for "No return!"? 

Til og med folk som har giftet seg og fått barn har lov til å forlate noen. Det er heldigvis lov. 

Likevel er det jevnlig tråder som dette. Jeg mente..., trodde..., tenkte... og følte at... 

Og så er man brukt om den andre ikke følte det samme. Brukt faktisk. 

Den andre har ikke lov til å mene, tenke og føle? Har lurt og brukt dersom de finner ut at dette ikke var det de ønsket og håpte på? Ikke den rette! 

Det er alltid kvinner som har disse trådene også. Som er brukt. 

Menn blir også skuffet og dumpet, men det er visst greit. Noe annet. 

Men synes du det er så veldig greit å utnytte folk for sex FØR man finner ut at man PASSER sammen?? Dette skjønner jeg bare ikke, det er så typisk kg! Mannfolka kan bare bruke deg og kreve sex under dating og dumpe og kaste som de vil, det oppfordrer dere til også, oser bare en fæl holdning hele veien. Men når man ser tråder der menna er utro, stjeler penger fra kona si og er slem og voldelig, så tikker det bare inn kommentarer som:»prøve å snakke om det», «gå i parterapi», «alle gjør feil og kjemp for hverandre» 🙄 både her inne og i virkeligheten har jeg sett mange damer måtte ta til takke med drittmenn og få barn med de, hvorfor har jeg alltid tenkt? Og det er det samme rundt dating, det er nesten hakket bedre enn å være i forhold med enkelte mannfolk. Synes du det hadde vært greit hvis jeg hadde dumpet en fyr etter jeg hadde brukt han for penger og skru på bilen min? Og han hadde sikkert blitt fly forbanna om jeg snudde og endret følelser plutselig. Det framstår bare feil og man må tenke på åssen man handler og åssen det framstår for andre. Derfor skal man ta det rolig og sakte med dating til man vet det blir forhold ut av det, og ja oppegående og smarte folk skjønner når de har de rette følelsene for noen og åssen et forhold skal vare, er bare tull at man bare snur eller mister følelsene. Det har i hvert fall aldri jeg personlig opplevd. Hvis man plutselig mister forelskelsen etter en ussel krangel, så er det nok han det er noe galt med og ikke meg og det samme hvis man dumper noen etter sex eller andre goder.

Anonymkode: 962a5...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er dame , men jeg prøver også. Har han for tynn eller liten pikk, vil jeg ikke gå videre med ham heller. Uansett om han passer bra for å være stefar til unga mine😄

Tren heller bekkenbunnen din, du. 

Anonymkode: 5962f...d15

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det da du, bra at du har god selvinnsikt 👍

ts🤣

AnonymBruker
Skrevet

Dette må da bare være tull? eller noen som skriver om natten når de er rusa?

Slike tråder blir vel slettet av moderator?

orker nesten ikke lese her inne lenger eller svare folk, er så himla mye useriøst og merkelig.

Anonymkode: b1427...08c

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men synes du det er så veldig greit å utnytte folk for sex FØR man finner ut at man PASSER sammen?? Dette skjønner jeg bare ikke, det er så typisk kg! Mannfolka kan bare bruke deg og kreve sex under dating og dumpe og kaste som de vil, det oppfordrer dere til også, oser bare en fæl holdning hele veien. Men når man ser tråder der menna er utro, stjeler penger fra kona si og er slem og voldelig, så tikker det bare inn kommentarer som:»prøve å snakke om det», «gå i parterapi», «alle gjør feil og kjemp for hverandre» 🙄 både her inne og i virkeligheten har jeg sett mange damer måtte ta til takke med drittmenn og få barn med de, hvorfor har jeg alltid tenkt? Og det er det samme rundt dating, det er nesten hakket bedre enn å være i forhold med enkelte mannfolk. Synes du det hadde vært greit hvis jeg hadde dumpet en fyr etter jeg hadde brukt han for penger og skru på bilen min? Og han hadde sikkert blitt fly forbanna om jeg snudde og endret følelser plutselig. Det framstår bare feil og man må tenke på åssen man handler og åssen det framstår for andre. Derfor skal man ta det rolig og sakte med dating til man vet det blir forhold ut av det, og ja oppegående og smarte folk skjønner når de har de rette følelsene for noen og åssen et forhold skal vare, er bare tull at man bare snur eller mister følelsene. Det har i hvert fall aldri jeg personlig opplevd. Hvis man plutselig mister forelskelsen etter en ussel krangel, så er det nok han det er noe galt med og ikke meg og det samme hvis man dumper noen etter sex eller andre goder.

Anonymkode: 962a5...227

Det er særdeles få mennesker i det store og hele som utnytter andre for sex. Det er onde eller avstumpede mennesker. 

De fleste er ikke onde eller avstumpet.

Ok, noen svært unge gutter kan være mer opptatt av å ha sex enn å bry seg om partner, men det er en umodent de fleste vokser av seg. Egentlig uerfarenhet, usikkerhet, litt desperasjon etter erfaring og kåthet de ikke håndterer like greit alltid. Det vokser de aller fleste av seg. 

Folk HAR generelt sex sammen med andre. 

Ellers har jeg svart på dette i innlegget etter det du siterte. 

Skrevet

TS, enten er du rusa eller så er du rett og slett dum.

Ikke rart du ble dumpet, dette var jo helt merkelig.

Håper du tar godt vare på barnet/barna dine! 😔

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Ellevill skrev:

TS, enten er du rusa eller så er du rett og slett dum.

Ikke rart du ble dumpet, dette var jo helt merkelig.

Håper du tar godt vare på barnet/barna dine! 😔

Takk I like måte 😃🙏

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme det? Du er ikke forelsket i han? Hva er problemet da?

Anonymkode: 8b614...19d

Problemet er at han fortalte meg at han var helt spesiell når det gjeldte sex og han kom til å slikke meg, ga meg god deilig sex. Men han klarte det ikke, dårlig utholdenhet,  kom fort osv. Derfor følte jeg meg lurt til sex. Men han har ikke dumpet meg, siden jeg er ikke stormforelsket i ham, jeg bare liker ham, men det er helt annet å like en fyr enn å være stormforelsket i en fyr! Skjønner dere poenga? Dette burde jeg har skrevet tilidigere da jeg startet på tråden. Jeg trenger ikke å forsvare meg selv mot dere her inne, jeg vet hva som hendte når det gjelder mitt liv, min eks, min elsker ..... Håper at dere også bruker tid til å passe godt på deres saker. Istedenfor å kaste bort tid på evig diskusjon som ikke fører til noe uansett. 🍾🥂😎solen skinner, la oss skåle for hvor godt vi har det!!. 

Forresten, jeg må forholde meg til ham etter ferien er over, siden vi skal samarbeide litt, får se om det blir noe mer. Tror ikke det, for jeg er fortsatt forelsket i eksen. Mer enn noe sinne. Hjelp ingenting etter å ha prøvd denne rolige trygge voksen mannen.  Det gjør bare at jeg elsker eksen enda mer✌✌💕

Ts

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han kan jo fortsatt være bare ute etter forhold, men fant ut at det ikke passet med akkurat deg.

Anonymkode: d3be5...581

Sant det,  men det passer ikke meg å ha ham heller siden sex var dårlig og ikke på samme måten som han har skrytet til meg . Eksen skryter aldri om sex eller pikken sin, framstår som usikker mens han har den beste pikken som jeg har hatt, (bare hatt to ) og ga meg 9 -10 orgasmer under 1,5 t -2t sex. Ikke rart at jeg er så forelsket i ham med masse dopamin produksjon under sex med ham.✌😃

Ts

AnonymBruker
Skrevet

PS: ikke alle som har det ugreit også😃 Hvis dere har så mye empati og sympati, medlidenhet,  hvorfor adopterer dere ikke fattige barn fra tredje verden istedenfor å "kjefte" på meg her inne? Gjør noe meningsfylt,  gjør noe med livet deres !🌺 Dere er ikke gode med deres rare kommentar og oppførelser her👎Veldig synd. Nesten person angrep dette .

Skrevet
På 15.7.2020 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Han ga utrykk for at han er ute etter kjæreste. Det står på hans Tinder profil til og med. Jeg kjente ham fra før i virkeligheten og hadde stort tillit til ham. 

Etter mye fram og tilbake, hadde vi endelig sex. Men en uke etter svarte han at han ikke ville treffes mer hverken for sex eller forhold. Men kun kollegaer/profesjonell sammenheng . 

Jeg føler meg så lurt, jeg har jo kommer mye lengre enn ham når det gjelder det emosjonelle . Så for meg et liv med han , bli venn med barna hans, han blir stefar til mine barn osv. Men jeg er ikke stormforelsket i ham, kanskje han merket det? Han skulle kysse mer, men jeg nektet for jeg hadde jo nettopp pikken hans i min munn. Skulle han smake på seg selv ??  Ble kanskje skuffet siden jeg ikke kysset så mye. Han fortalte før at han liker å kysse. Jeg liker jo litt aksjon , ikke slik langsom sex. I hvertfall ikke når jeg ikke er stormforelsket . 

Det du skriver nå, ligner jo ikke engang på problemstillingen du presenterte i åpningsinnlegget. 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2020 den 3.39, AnonymBruker skrev:

Om fyren har en kuk så er tynn som en blyant så hjelper det ikke uansett hvor mye bekkenbunn du trener

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2020 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Må jeg være sørgelig og stakkarslig for å være god?

Nei det må du ikke. Du virker likevel ikke helt god. Du føler deg lurt når det egentlige han som er lurt. Du ser jo ikke deg selv mist oppi dette. Selvinnsikt er jo en fin ting

AnonymBruker
Skrevet
På 15.7.2020 den 22.12, Blueberrymuffin skrev:

Nei, men det står at det er det viktigste. Og at hun ikke ville vurdert en fyr engang dersom pikken er for «liten», selv hvor bra han ellers måtte være.

Det må være ganske stakkarslig å leve slik. Finnes viktigere ting i livet enn størrelsen på utstyret. 

Begynner å lure hvorfor du har behov for å forsvare trådstarter slik? Duplisert bruker? Troll?

Om du hadde lest mine andre kommentarer så hadde du sett at jeg IKKE forsvarer henne på noe måte. Dama virker ikke helt god. Men man trenger ikke påstå at dette er det eneste kriteriet hennes når det aldri er blitt sagt. 

AnonymBruker
Skrevet
På 16.7.2020 den 14.34, AnonymBruker skrev:

PS: ikke alle som har det ugreit også😃 Hvis dere har så mye empati og sympati, medlidenhet,  hvorfor adopterer dere ikke fattige barn fra tredje verden istedenfor å "kjefte" på meg her inne? Gjør noe meningsfylt,  gjør noe med livet deres !🌺 Dere er ikke gode med deres rare kommentar og oppførelser her👎Veldig synd. Nesten person angrep dette .

Hva har fattige barn med dette å gjøre? Barn er ansvar og har lite med denne tråden å gjøre. Så vi kan ikke si du er helt på jordet uten å adoptere barn fra den tredje verden?🤔 
tror de fleste som har svart her gjør noe fornuftig med livene sine selv om de ikke adopterer barn fra den tredje verden..

det er jo klart det er alle andre det er noe galt med og ikke deg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...