Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han ga utrykk for at han er ute etter kjæreste. Det står på hans Tinder profil til og med. Jeg kjente ham fra før i virkeligheten og hadde stort tillit til ham. 

Etter mye fram og tilbake, hadde vi endelig sex. Men en uke etter svarte han at han ikke ville treffes mer hverken for sex eller forhold. Men kun kollegaer/profesjonell sammenheng . 

Jeg føler meg så lurt, jeg har jo kommer mye lengre enn ham når det gjelder det emosjonelle . Så for meg et liv med han , bli venn med barna hans, han blir stefar til mine barn osv. Men jeg er ikke stormforelsket i ham, kanskje han merket det? Han skulle kysse mer, men jeg nektet for jeg hadde jo nettopp pikken hans i min munn. Skulle han smake på seg selv ??  Ble kanskje skuffet siden jeg ikke kysset så mye. Han fortalte før at han liker å kysse. Jeg liker jo litt aksjon , ikke slik langsom sex. I hvertfall ikke når jeg ikke er stormforelsket . 

Anonymkode: b948d...07b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke stormforelsket, men ser for deg at dere skal dele resten av livet sammen omtrent? Ok.. Logisk..

Og kom han i munnen din siden du ikke ville kysse? Samboer og jeg gir en lang faen om vi har hatt kjønnsorganene i munnen på hverandre, så lenge det ikke er snakk om sperm, etc. Helt normalt.

Skjønner han jeg.

Anonymkode: 49c58...a66

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Han kan jo fortsatt være bare ute etter forhold, men fant ut at det ikke passet med akkurat deg.

Anonymkode: d3be5...581

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han kan jo fortsatt være bare ute etter forhold, men fant ut at det ikke passet med akkurat deg.

Anonymkode: d3be5...581

Samme det, jeg er uansett ikke forelsket i ham. Bare det at han er skikkelig rolig trygg type som er stikk motsatt som jeg er. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ga utrykk for at han er ute etter kjæreste. Det står på hans Tinder profil til og med. Jeg kjente ham fra før i virkeligheten og hadde stort tillit til ham. 

Etter mye fram og tilbake, hadde vi endelig sex. Men en uke etter svarte han at han ikke ville treffes mer hverken for sex eller forhold. Men kun kollegaer/profesjonell sammenheng . 

Jeg føler meg så lurt, jeg har jo kommer mye lengre enn ham når det gjelder det emosjonelle . Så for meg et liv med han , bli venn med barna hans, han blir stefar til mine barn osv. Men jeg er ikke stormforelsket i ham, kanskje han merket det? Han skulle kysse mer, men jeg nektet for jeg hadde jo nettopp pikken hans i min munn. Skulle han smake på seg selv ??  Ble kanskje skuffet siden jeg ikke kysset så mye. Han fortalte før at han liker å kysse. Jeg liker jo litt aksjon , ikke slik langsom sex. I hvertfall ikke når jeg ikke er stormforelsket . 

Kan ikke han avgjøre selv om han vil smake seg selv eller ikke? Kanskje han syns du var prippen. Skjønner heller ikke hvorfor du føler deg lurt, han har da ikke lovt deg noe. At han sier på tinder at han er ute etter noe seriøst trenger da ikke være løgn bare fordi han ikke ville mer med deg? 

Anonymkode: 8b614...19d

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke stormforelsket, men ser for deg at dere skal dele resten av livet sammen omtrent? Ok.. Logisk..

Og kom han i munnen din siden du ikke ville kysse? Samboer og jeg gir en lang faen om vi har hatt kjønnsorganene i munnen på hverandre, så lenge det ikke er snakk om sperm, etc. Helt normalt.

Skjønner han jeg.

Anonymkode: 49c58...a66

Ja, med tanken på en stefar til mine barn, er jo han god nok

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Samme det, jeg er uansett ikke forelsket i ham. Bare det at han er skikkelig rolig trygg type som er stikk motsatt som jeg er. 

Samme det? Du er ikke forelsket i han? Hva er problemet da?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Han fant vel ut at dere kanskje ikke passet sammen? Det er jo ikke sånn at om man er ute etter et forhold, så MÅ man bli sammen med personen man går på date med noen ganger og har sex med. Det er ikke hans feil at du har dagdrømt og fått ekstremt store forventninger for hva som skal skje videre. Det er lov å finne ut at man kanskje ikke passer sammen. 

Anonymkode: ef865...ca1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, med tanken på en stefar til mine barn, er jo han god nok

Vel, om du kun er ute etter en stefar til barna dine så er det jo du som er lurereven her. Du er ikke forelsket og samme det sier du. Han er ute etter noe SERIØST og ønsker vel det samme fra partneren. Han ønsker en partner Først og fremst og ikke masse barn

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at han var ute etter ligg. 

Anonymkode: 60a5a...075

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Troll

Anonymkode: f9674...3c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke lenge.  Lever godt som singel.  Han har jo lovet dit og dat, det er bare lureri det.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at han var ute etter ligg. 

Anonymkode: 60a5a...075

Sikkert 👍👍 Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke lenge.  Lever godt som singel.  Han har jo lovet dit og dat, det er bare lureri det.

Du bryr deg jo siden du skriver her. Hva har han lovet.a du ønsker jo først og fremst en stefar til barna dine. Kanskje du burde vært ærlig ang det siden du er så opptatt av ærlighet

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert 👍👍 Ts. 

Det er deg det er noe galt med, ikke han

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er deg det er noe galt med, ikke han

Det er greit . Men jeg gir blaffen i det fra nå av.... 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit . Men jeg gir blaffen i det fra nå av.... 

Tydeligvis ikke.Tenker du burde holde deg langt unna datingmarkedet slik at du ikke lurer flere til å være far til barna dine. 

• Liker 6
Skrevet

Altså, noen ganger fungerer ikke ting bra nok til at ene (eller begge) føler at det har noe potensiale. Eventuelt får man bare ikke noe følelser. Selv om man egentlig er ute etter kjæreste. 

Å være ute etter kjæreste betyr ikke at man tar hvem som helst. Føles det ikke riktig så gjør det ikke det. 

Jeg synes slike tråder er like rare, hver gang de dukker opp. SELVFØLGELIG har man rett til å velge å ikke gå videre med et menneske man ikke kan se for seg et forhold med. Bedre er det også at det åpenbarer seg fort enn etter lengre tid. 

Dette med å føle seg brukt da, hvor kommer det fra? På hvilket stadie i dating "lover man" å elske og ære til døden? Hvor er punktet for "No return!"? 

Til og med folk som har giftet seg og fått barn har lov til å forlate noen. Det er heldigvis lov. 

Likevel er det jevnlig tråder som dette. Jeg mente..., trodde..., tenkte... og følte at... 

Og så er man brukt om den andre ikke følte det samme. Brukt faktisk. 

Den andre har ikke lov til å mene, tenke og føle? Har lurt og brukt dersom de finner ut at dette ikke var det de ønsket og håpte på? Ikke den rette! 

Det er alltid kvinner som har disse trådene også. Som er brukt. 

Menn blir også skuffet og dumpet, men det er visst greit. Noe annet. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Trolltunge skrev:

Altså, noen ganger fungerer ikke ting bra nok til at ene (eller begge) føler at det har noe potensiale. Eventuelt får man bare ikke noe følelser. Selv om man egentlig er ute etter kjæreste. 

Å være ute etter kjæreste betyr ikke at man tar hvem som helst. Føles det ikke riktig så gjør det ikke det. 

Jeg synes slike tråder er like rare, hver gang de dukker opp. SELVFØLGELIG har man rett til å velge å ikke gå videre med et menneske man ikke kan se for seg et forhold med. Bedre er det også at det åpenbarer seg fort enn etter lengre tid. 

Dette med å føle seg brukt da, hvor kommer det fra? På hvilket stadie i dating "lover man" å elske og ære til døden? Hvor er punktet for "No return!"? 

Til og med folk som har giftet seg og fått barn har lov til å forlate noen. Det er heldigvis lov. 

Likevel er det jevnlig tråder som dette. Jeg mente..., trodde..., tenkte... og følte at... 

Den andre har ikke lov til å mene, tenke og føle? Har lurt og brukt dersom de finner ut at dette ikke var det de ønsket og håpte på? Ikke den rette! 

Da kan de vel vente med å finne ut de ikke passer før de har sex? Det er ikke greit å ha sex for å prøve og finne ut om de passer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Trolltunge skrev:

Enig. Skjønner meg ikke på det. datingfasen er jo nettopp for å bli kjent med hverandre FØR man går inn i et forhold. Merkelig at mannfolk må være stuck etter to dater ellers er han en drittsekk

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...