Blueberrymuffin Skrevet 15. juli 2020 #41 Skrevet 15. juli 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan de vel vente med å finne ut de ikke passer før de har sex? Det er ikke greit å ha sex for å prøve og finne ut om de passer. Anonymkode: b948d...07b Var det ikke du som skrev dette: 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada, over ditt innlegg der jeg prøver også sex før jeg bestemmer meg. God sex er viktig. Anonymkode: b948d...07b Makan, du er ikke lite høy på deg selv. Du mener han burde gjort det slutt før sexen, fordi det ikke er greit for deg at andre har sex med deg hvis de ikke skal ha deg. Samtidig som du mener det er viktig for deg å ha sex med noen før du vurderer et forhold. Var det ikke du som skrev dette og: 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dame , men jeg prøver også. Har han for tynn eller liten pikk, vil jeg ikke gå videre med ham heller. Uansett om han passer bra for å være stefar til unga mine😄 Anonymkode: b948d...07b Her sier du jo rett ut at du må ha sex, og at størrelsen på pikk har alt og si for forholdet. Samtdig som du mener det er dårlig gjort av han fyren å droppe deg fordi han har hatt sex med deg. Du høres ikke helt stabil og frisk ut. Unnskyld, men dette virker sykt. 2
Trolltunge Skrevet 15. juli 2020 #42 Skrevet 15. juli 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan de vel vente med å finne ut de ikke passer før de har sex? Det er ikke greit å ha sex for å prøve og finne ut om de passer. Anonymkode: b948d...07b Men noen ganger finner man ikke ut av det før etter sex. Selv om det ikke nødvendigvis har noe med sex å gjøre. Det tar bare litt tid å oppdage ting ved den andre, veldig ofte. Jeg var på vei inn i samboerskap da jeg reiste på ferie med en mann, og lærte sider ved ham som totalt utelukket både samboerskap og videre forhold. Sider han hadde klart å holde skjult ganske lenge altså, men som for meg ikke var til å leve med. Hva mener du da at man burde gjøre? Likevel gå for et forhold som ikke kommer til å fungere? Hvor mange år og hvor mye smerte og frustrasjon har man "lovet" å binde seg til, dersom man ikke finner ut av slikt før etter at man har hatt sex? Eller holder det kanskje med å betale en erstatning for brustne forventninger? Det tar lang tid å virkelig bli godt kjent med en person, og de fleste går inn for å skjule sine vanskelige sider i starten, både bevisst og ubevisst. Ha aldri sex du selv ikke ønsker. Det er en god regel, og da er man aldri brukt. Når et forhold viser seg å ikke utvikle seg i ønsket retning er det rett og slett bra å avslutte det så kjapt som mulig, for begges skyld. Uansett når dette blir klart. Selv om man har hatt sex. Mener og ønsker du virkelig at en mann som ikke har de rette følelser for deg likevel skulle være forpliktet til å være med deg, bare fordi dere har hatt sex? Hvor lykkelig tror du at et slikt forhold hadde blitt? Hadde du blitt lykkelig? Uelsket, uønsket... det er bedre enn at mannen er ærlig om at dette ikke kan gå? 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #44 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er jo fordi at jeg ikke har kommet over eksen vel. Anonymkode: b948d...07b Herregud...du virker ikke helt god. Først klager du over at han har lurt deg kun fordi han ikke ønsket å fortsette. Så bryr du deg egentlig ikke. Så sier du at han var en bra mann for barna sine og nå er du ikke over exen? Ikke rart han droppet deg Anonymkode: 8b614...19d 4
galaxy Skrevet 15. juli 2020 #45 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke være nr.2 for alltid. Jeg fortalte ham at jeg var fortsatt forelsket i eksen 😄Dårlig gjort av meg😃 Anonymkode: b948d...07b Så det er du som har lurt han altså 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #46 Skrevet 15. juli 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud...du virker ikke helt god. Først klager du over at han har lurt deg kun fordi han ikke ønsket å fortsette. Så bryr du deg egentlig ikke. Så sier du at han var en bra mann for barna sine og nå er du ikke over exen? Ikke rart han droppet deg Anonymkode: 8b614...19d Han sa at jeg burde ha sex med ham fordi at han mente at han var helt spesiell når det gjelder sex!! ts Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #48 Skrevet 15. juli 2020 59 minutter siden, Blueberrymuffin skrev: Unnskyld at jeg kommenterer igjen i tråden, men klarer ikke la være. Vil si du er mer stakkarslig, når størrelse på pikk er det eneste du går etter. Da fortjener du å være alene, håper ingen menn blir sammen med noen som er så overfladiske. Merker jeg blir så provosert av slike tråder. Du høres barnselig, umoden og kynisk ut, håper inderlig at dette er en tulletråd og at det ikke faktisk finnes slike trangsynte kvinnfolk der ute som kun ser på pikk. Men sex er viktig, ellers hvorfor skal jeg ha en mann? Han må tenne meg og ha god sex med meg slik at jeg er fornøyd. Jeg tilfredsstiller ham selvsagt. Ja, selvfølgelig etter at andre kriteriene er oppfylt. Respekt , hobby og interesser til felles, ikke forbryter kriminelle osv. glad positiv ha sympati osv. Da kan vi være sammen. Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #49 Skrevet 15. juli 2020 to menn er rett og slett for mye for meg å holde styr på😊 jeg kan bare være forelsket i en mann, ikke to. Hverken samtidig eller etter hverandre. Anonymkode: b948d...07b 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #50 Skrevet 15. juli 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud...du virker ikke helt god. Først klager du over at han har lurt deg kun fordi han ikke ønsket å fortsette. Så bryr du deg egentlig ikke. Så sier du at han var en bra mann for barna sine og nå er du ikke over exen? Ikke rart han droppet deg Anonymkode: 8b614...19d Jeg har jo aldri hatt følelser for ham . Det vet han nok selv om jeg sa at jeg var kanskje litt småforelsket i ham . Holder på slikt fram og tilbake i tre år. Da gadd han ikke mer ✌️✌️ Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #51 Skrevet 15. juli 2020 58 minutter siden, Blueberrymuffin skrev: Var det ikke du som skrev dette: Makan, du er ikke lite høy på deg selv. Du mener han burde gjort det slutt før sexen, fordi det ikke er greit for deg at andre har sex med deg hvis de ikke skal ha deg. Samtidig som du mener det er viktig for deg å ha sex med noen før du vurderer et forhold. Var det ikke du som skrev dette og: Her sier du jo rett ut at du må ha sex, og at størrelsen på pikk har alt og si for forholdet. Samtdig som du mener det er dårlig gjort av han fyren å droppe deg fordi han har hatt sex med deg. Du høres ikke helt stabil og frisk ut. Unnskyld, men dette virker sykt. Jaja , hvis jeg mener at det er riktig for meg og vil prøve det ut, så er det jo greit for meg. Men denne gangen var det han som sa at jeg måtte prøve han , fordi at han var så flink mente ham . Derfor føler meg så lurt!! Hadde han virkelig vært så god som han sa, gjør jo ingenting for meg hva han vil etter sexen, jeg har ihvertfall fått god sex. Men neida, den er dårlig, jeg kaster bort bare min tid!! Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #52 Skrevet 15. juli 2020 Er nok fordi at han kjenner at han mestrer dårlig i senga og jeg kommer til å bli så misfornøyd med han. Bra at han kjenner hans begrensninger !! Da er det jo greit!👍 Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #53 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud...du virker ikke helt god. Først klager du over at han har lurt deg kun fordi han ikke ønsket å fortsette. Så bryr du deg egentlig ikke. Så sier du at han var en bra mann for barna sine og nå er du ikke over exen? Ikke rart han droppet deg Anonymkode: 8b614...19d Må jeg være sørgelig og stakkarslig for å være god? Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #54 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han sa at jeg burde ha sex med ham fordi at han mente at han var helt spesiell når det gjelder sex!! ts Anonymkode: b948d...07b Du virker fremdeles ikke helt god. Du er voksen og bestemmer selv om du vil ha sex eller ei. Om du faller for idiotiske kommentarer er din egen feil Anonymkode: 8b614...19d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #55 Skrevet 15. juli 2020 2 timer siden, Blueberrymuffin skrev: Ts har 3-4 innlegg hvor hun skriver at hun er glad denne fyren dumpet henne fordi han har liten tiss. Og hvor viktig størrelsen der nede er, og at hun aldri kunne vurdert noen hvor enn bra far eller andre kvaliteter de har, dersom tissen er liten. Du får nesten lese denne tråden en gang til. Det står fremdeles ikke at dette er det eneste kriteriet hennes Anonymkode: 8b614...19d 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #56 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men sex er viktig, ellers hvorfor skal jeg ha en mann? Han må tenne meg og ha god sex med meg slik at jeg er fornøyd. Jeg tilfredsstiller ham selvsagt. Ja, selvfølgelig etter at andre kriteriene er oppfylt. Respekt , hobby og interesser til felles, ikke forbryter kriminelle osv. glad positiv ha sympati osv. Da kan vi være sammen. Anonymkode: b948d...07b God sex sier du og du lar ikke en gang fyren selv avgjøre om han vil smake seg selv eller ikke. Du vil ikke kysse fordi DU har sugd han. Gir ingen mening og nei jeg hadde ikke passet sammen med en slik i senga Anonymkode: 8b614...19d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #57 Skrevet 15. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker fremdeles ikke helt god. Du er voksen og bestemmer selv om du vil ha sex eller ei. Om du faller for idiotiske kommentarer er din egen feil Anonymkode: 8b614...19d God nok for de svina 🤣👍💯 Anonymkode: b948d...07b
Blueberrymuffin Skrevet 15. juli 2020 #58 Skrevet 15. juli 2020 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står fremdeles ikke at dette er det eneste kriteriet hennes Anonymkode: 8b614...19d Nei, men det står at det er det viktigste. Og at hun ikke ville vurdert en fyr engang dersom pikken er for «liten», selv hvor bra han ellers måtte være. Det må være ganske stakkarslig å leve slik. Finnes viktigere ting i livet enn størrelsen på utstyret. Begynner å lure hvorfor du har behov for å forsvare trådstarter slik? Duplisert bruker? Troll? Endret 15. juli 2020 av Blueberrymuffin
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #59 Skrevet 15. juli 2020 35 minutter siden, Blueberrymuffin skrev: Nei, men det står at det er det viktigste. Og at hun ikke ville vurdert en fyr engang dersom pikken er for «liten», selv hvor bra han ellers måtte være. Det må være ganske stakkarslig å leve slik. Finnes viktigere ting i livet enn størrelsen på utstyret. Begynner å lure hvorfor du har behov for å forsvare trådstarter slik? Duplisert bruker? Troll? Jo, vi kan godt være venner , men jeg er ei kvinne på min beste alder, jeg tar jo vare på meg selv og mine behov. Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #60 Skrevet 15. juli 2020 1 time siden, Blueberrymuffin skrev: Nei, men det står at det er det viktigste. Og at hun ikke ville vurdert en fyr engang dersom pikken er for «liten», selv hvor bra han ellers måtte være. Det må være ganske stakkarslig å leve slik. Finnes viktigere ting i livet enn størrelsen på utstyret. Begynner å lure hvorfor du har behov for å forsvare trådstarter slik? Duplisert bruker? Troll? Det må være ganske stakkarslig å leve et liv uten å være tilfredsstilt og fornøyd som du har det ,hehe 🙂 Og det vet du selv også. Men none of my business . Gidder ikke å kaste tiden min på dette✌️ Anonymkode: b948d...07b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå