AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #21 Skrevet 15. juli 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ga utrykk for at han er ute etter kjæreste. Det står på hans Tinder profil til og med. Jeg kjente ham fra før i virkeligheten og hadde stort tillit til ham. Etter mye fram og tilbake, hadde vi endelig sex. Men en uke etter svarte han at han ikke ville treffes mer hverken for sex eller forhold. Men kun kollegaer/profesjonell sammenheng . Jeg føler meg så lurt, jeg har jo kommer mye lengre enn ham når det gjelder det emosjonelle . Så for meg et liv med han , bli venn med barna hans, han blir stefar til mine barn osv. Men jeg er ikke stormforelsket i ham, kanskje han merket det? Han skulle kysse mer, men jeg nektet for jeg hadde jo nettopp pikken hans i min munn. Skulle han smake på seg selv ?? Ble kanskje skuffet siden jeg ikke kysset så mye. Han fortalte før at han liker å kysse. Jeg liker jo litt aksjon , ikke slik langsom sex. I hvertfall ikke når jeg ikke er stormforelsket . Anonymkode: b948d...07b Han merka vel at kjemien ikke var der. Anonymkode: e9bd9...355 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #22 Skrevet 15. juli 2020 Jeg er dame , men jeg prøver også. Har han for tynn eller liten pikk, vil jeg ikke gå videre med ham heller. Uansett om han passer bra for å være stefar til unga mine😄 Anonymkode: b948d...07b 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #23 Skrevet 15. juli 2020 Vi vet ikke helt situasjonen her. Kan være han ville ha et forhold, men fant ut at han ikke ville det med deg. Er lov å bli skuffet og lei seg da. Men så er det vanskelig for oss å vite hvor god kontakt dere hadde. Følte du at dere rakk å bli glade i hverandre og at han tok en plutselig helomvending? Eller dersom han skjønte det før sexen at han ikke ville mer, men ventet med å si det til etterpå, så er det veldig dårlig gjort. Poenget er at vi ikke vet hva som har foregått i hans hode. Vi vet ikke detaljene om hva han tenker, eller nøyaktig hva som har foregått mellom dere. Så om det er dårlig gjort av han eller ikke, det er det vanskelig for oss å si noe om. Føler en del her trekker litt for raske konklusjoner. Kanskje du kan prøve å spørre ham, og si at du gjerne vil vite hvorfor han ikke ville mer og hva han har tenkt underveis? Anonymkode: 7553b...182 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #25 Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er TS⬆️⬆️ Anonymkode: b948d...07b Du mener vel innlegget over mitt Anonymkode: 7553b...182 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #26 Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke helt situasjonen her. Kan være han ville ha et forhold, men fant ut at han ikke ville det med deg. Er lov å bli skuffet og lei seg da. Men så er det vanskelig for oss å vite hvor god kontakt dere hadde. Følte du at dere rakk å bli glade i hverandre og at han tok en plutselig helomvending? Eller dersom han skjønte det før sexen at han ikke ville mer, men ventet med å si det til etterpå, så er det veldig dårlig gjort. Poenget er at vi ikke vet hva som har foregått i hans hode. Vi vet ikke detaljene om hva han tenker, eller nøyaktig hva som har foregått mellom dere. Så om det er dårlig gjort av han eller ikke, det er det vanskelig for oss å si noe om. Føler en del her trekker litt for raske konklusjoner. Kanskje du kan prøve å spørre ham, og si at du gjerne vil vite hvorfor han ikke ville mer og hva han har tenkt underveis? Anonymkode: 7553b...182 Nei, det er jo fordi at jeg ikke har kommet over eksen vel. Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #27 Skrevet 15. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er jo fordi at jeg ikke har kommet over eksen vel. Anonymkode: b948d...07b Hva er fordi du ikke har kommet over eksen? At han ikke ville være sammen med deg? Anonymkode: 7553b...182 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #28 Skrevet 15. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du mener vel innlegget over mitt Anonymkode: 7553b...182 Jada, over ditt innlegg der jeg prøver også sex før jeg bestemmer meg. God sex er viktig. Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #29 Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er fordi du ikke har kommet over eksen? At han ikke ville være sammen med deg? Anonymkode: 7553b...182 Han vil ikke være nr.2 for alltid. Jeg fortalte ham at jeg var fortsatt forelsket i eksen 😄Dårlig gjort av meg😃 Anonymkode: b948d...07b
Blueberrymuffin Skrevet 15. juli 2020 #30 Skrevet 15. juli 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme det, jeg er uansett ikke forelsket i ham. Bare det at han er skikkelig rolig trygg type som er stikk motsatt som jeg er. Anonymkode: b948d...07b Hvorfor oppretter du denne tråden da? Du er ikke forelsket i han, men ønsket å dele resten av livet ditt med han? Det henger ikke på greip, høres temmelig psyko ut, jeg hadde også trukket meg unna om jeg merket at noen var slik. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #31 Skrevet 15. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke være nr.2 for alltid. Jeg fortalte ham at jeg var fortsatt forelsket i eksen 😄Dårlig gjort av meg😃 Anonymkode: b948d...07b Du fortalte han at du fortsatt var forelsket i eksen, også klager du på at han avsluttet ting med deg? Dette må jo være et tulleinnlegg Anonymkode: ef865...ca1 14
Blueberrymuffin Skrevet 15. juli 2020 #32 Skrevet 15. juli 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han vil ikke være nr.2 for alltid. Jeg fortalte ham at jeg var fortsatt forelsket i eksen 😄Dårlig gjort av meg😃 Anonymkode: b948d...07b Da er det fortjent at han kuttet all kontakt med deg. Du forteller han etter at du har liggi med han at du fremdeles er forelsket i eksen din? Herregud, noe så motbydelig og respektløst. Hvis noen her burde føle seg lurt er det han, ikke deg. Endret 15. juli 2020 av Blueberrymuffin 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #33 Skrevet 15. juli 2020 Jaja, var så forvirret selv når det var to menn samtidig i mitt lille liv. Får se da om det blir et eller annet senere . Man vet aldri. Men greit å få dette ut da her på KG, takk for at dere stakk innom🙏 Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #34 Skrevet 15. juli 2020 Eksen sin pikk er større hardere tykkere , men er svært sjalu og liten i seg. Er som et stort bortskjemt enebarn. Han her virker så rolig og er trygg i seg selv. Er skikkelig voksen mann som har opplevd litt tøffere ting enn eksen. Men så tynn og liten pikk da stakkars . Anonymkode: b948d...07b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #35 Skrevet 15. juli 2020 Du høres nesten for emosjonelt umoden ut til å skulle være i stand til å oppdra barn. Håper du har en god psykolog sånn at du får godt med veiledning og støtte sånn at du modnes og blir kjent med deg selv. Anonymkode: 1e2b0...0d0 6
Blueberrymuffin Skrevet 15. juli 2020 #36 Skrevet 15. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen sin pikk er større hardere tykkere , men er svært sjalu og liten i seg. Er som et stort bortskjemt enebarn. Han her virker så rolig og er trygg i seg selv. Er skikkelig voksen mann som har opplevd litt tøffere ting enn eksen. Men så tynn og liten pikk da stakkars . Anonymkode: b948d...07b Unnskyld at jeg kommenterer igjen i tråden, men klarer ikke la være. Vil si du er mer stakkarslig, når størrelse på pikk er det eneste du går etter. Da fortjener du å være alene, håper ingen menn blir sammen med noen som er så overfladiske. Merker jeg blir så provosert av slike tråder. Du høres barnselig, umoden og kynisk ut, håper inderlig at dette er en tulletråd og at det ikke faktisk finnes slike trangsynte kvinnfolk der ute som kun ser på pikk. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #37 Skrevet 15. juli 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan de vel vente med å finne ut de ikke passer før de har sex? Det er ikke greit å ha sex for å prøve og finne ut om de passer. Anonymkode: b948d...07b Hvem er du til å avgjøre det? Burde ikke Ts ha ventet også da? Selv om man passer sammen på andre plan så passer man ikke nødveisgivs sammen sexuelt. Ts er i overkant prippen så i mine øyne ikke rart at han ikke ville mer om han er det motsatte i senga Anonymkode: 8b614...19d 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #38 Skrevet 15. juli 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi vet ikke helt situasjonen her. Kan være han ville ha et forhold, men fant ut at han ikke ville det med deg. Er lov å bli skuffet og lei seg da. Men så er det vanskelig for oss å vite hvor god kontakt dere hadde. Følte du at dere rakk å bli glade i hverandre og at han tok en plutselig helomvending? Eller dersom han skjønte det før sexen at han ikke ville mer, men ventet med å si det til etterpå, så er det veldig dårlig gjort. Poenget er at vi ikke vet hva som har foregått i hans hode. Vi vet ikke detaljene om hva han tenker, eller nøyaktig hva som har foregått mellom dere. Så om det er dårlig gjort av han eller ikke, det er det vanskelig for oss å si noe om. Føler en del her trekker litt for raske konklusjoner. Kanskje du kan prøve å spørre ham, og si at du gjerne vil vite hvorfor han ikke ville mer og hva han har tenkt underveis? Anonymkode: 7553b...182 Atte hva? Er jo Ts som trakk raske konklusjoner. Ts dikk bare motsvar at det overhodet ikke trenger å dreie seg om at han lurer henne. Ingenting som tilsier at han har lurt henne heller, heller motsatt Anonymkode: 8b614...19d
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #39 Skrevet 15. juli 2020 2 minutter siden, Blueberrymuffin skrev: Unnskyld at jeg kommenterer igjen i tråden, men klarer ikke la være. Vil si du er mer stakkarslig, når størrelse på pikk er det eneste du går etter. Da fortjener du å være alene, håper ingen menn blir sammen med noen som er så overfladiske. Merker jeg blir så provosert av slike tråder. Du høres barnselig, umoden og kynisk ut, håper inderlig at dette er en tulletråd og at det ikke faktisk finnes slike trangsynte kvinnfolk der ute som kun ser på pikk. Hvem sier at dette er det eneste ho går etter? Regner med ho har andre «krav» også men en sammenligning utifrå det Ts skriver er på sin plass. Skal si du greide å tolke det innlegget i «riktig» retning. ( not) Anonymkode: 8b614...19d
Blueberrymuffin Skrevet 15. juli 2020 #40 Skrevet 15. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem sier at dette er det eneste ho går etter? Regner med ho har andre «krav» også men en sammenligning utifrå det Ts skriver er på sin plass. Skal si du greide å tolke det innlegget i «riktig» retning. ( not) Anonymkode: 8b614...19d Ts har 3-4 innlegg hvor hun skriver at hun er glad denne fyren dumpet henne fordi han har liten tiss. Og hvor viktig størrelsen der nede er, og at hun aldri kunne vurdert noen hvor enn bra far eller andre kvaliteter de har, dersom tissen er liten. Du får nesten lese denne tråden en gang til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå