Gå til innhold

18 år - det er tungt å være ung og gravid....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åhrg.... Har fått en del slike "utdanning og jobb først, lev livet". https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/4qya89/du-som-vil-ha-barn-hva-venter-du-paa

Jeg var ung mor, som var 20 år når førstemann kom, 2,5 år senere kom 2.mann 😊 var frisk og sprek nesten hele svangerskapet, hadde meir peiling på hva som var bra/dårlig, - og hvorfor, enn mange andre eldre mødre. 

Det er ikke slik at livet tar slutt når man får barn. Jeg synes det var da livet begynte 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som dere har mer på stell enn mange andre eldre førstegangsforeldre. Dette går bra! Det som er viktig er at dere er fornuftige, ansvarlege voksne med masse kjærlighet for babyen ❤️ Alt det andre ordner seg nok! Lykke til!

Anonymkode: 8e28c...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøve å ignorer det ikke bry deg hva andre tenker er jo flott 😁 at du blir en ung mamma. 

Anonymkode: 1d7b0...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne ha vært ung mor, men jeg var bare overhodet ikke klar for det. Folk vil alltid blande seg eller sladre i større eller mindre grad, bare prøv og hev deg over det (vet det er enklere sagt enn gjort). Avlogging fra sosiale media er ikke dumt, som du jo skriver at du har gjort. Støtt deg på de positive menneskene omkring deg, og fokuser på hva som er rett for deg og din samboer, og den lille såklart:) og vær stolt over det du har fått til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...