Gå til innhold

Forfaller jenter når de blir 30?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, Alterego666 skrev:

For mennesker av begge kjønn som tar litt vare på seg selv starter oppturen i midten av 30-årene. Du har absolutt ingen ting å frykte på mange år. Nyt livet!

har alltid tatt vare på meg selv, er både slank og trent men å si at det ikke skjer noe med hud, hår ol når man blir eldre er ikke realiteten.

ingen 35 åringer som har samme hud som da de var 20 selv om de er "rynkefrie"

Anonymkode: 8fe27...72f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 33 år gammel og har aldri sett bedre ut i mitt liv. Ville heller hatt 30 år gamle meg enn 20 år gamle meg. Så nei, det er ingen automatikk i at man forfaller etter fylte 30 år. 

Anonymkode: 504bb...a8c

vel, jeg har ingen tro på at du ser helt lik ut uten å ha blitt eldre noe sted fysisk sett selv om du ser bedre ut enn da du var 20.

jeg ser og bedre ut enn da jeg var 20 men klart man ser forandringer i både hud, hår, negler osvosv. å påstå noe annet er helt latterlig. da er du et unikum om fysikken din er lik eller bedre uten endringer. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, det kommer Ann på om man tar vare på seg selv. Tar man vare på seg selv, så forfaller man ikke😇

helt feil. du forfaller uansett. kroppen din slutter ikke å eldres hverken innvendig eller utvendig selv om du tar vare på deg selv. du kan bremse aldringstegnene til en viss grad men det er likevel en prossess du ikke kommer i fra.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har alltid tatt vare på meg selv, er både slank og trent men å si at det ikke skjer noe med hud, hår ol når man blir eldre er ikke realiteten.

ingen 35 åringer som har samme hud som da de var 20 selv om de er "rynkefrie"

Spørsmålet i HI er om kvinner forfaller. Jeg mener kvinner blir flottere. Det er en totalpakke. I min erfaring er kvinner utvokste når de er nær 40. De har fått noen barn, de har elsket, de har en utdannelse og en karriere, de har gått på noen smeller og reist seg igjen. De er rakryggede og høyreiste, og de møter blikket mitt. De tar ikke mot dritt, og de gir alt.

Selvsagt har de noen rynker, men bare idioter bryr seg om det

Gjest Fallabella
Skrevet

Tusen takk @Alterego666 det var fint å lese for en godt voksen dame.

Som svar til hi vil jeg si dette er individuelt. Folk er så utrolig forskjellig. Fra «mitt kull husker jeg noen damer som tilsynelatende flata helt ut etter første fødsel, da var det kun grå jobbebukse, ettervekst og null sminke. De lot vomma vokse for å si det sånn å den har fremdeles etter mange år forblitt sånn. Dette er jo kun en synlig fysisk endring, men jeg vil si den også speiler personens holdninger og tanker.

I andre enden er det damer som er fantastisk flotte, kanskje ikke med modellkropp, men med stil og integritet. Mange blomstrer med alderen. 

Jeg selv har noen tanker om at jeg ønsker en kropp som vil fungere bra, derfor trener og spiser jeg for det meste ganske greit. Det er også en fin følelse å kunne ha et slikt forhold til egen kropp at jeg er litt stolt av den. Den har fått to barn og er litt gammel men den ser slett ikke så verst ut.

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Fallabella skrev:

Jeg selv har noen tanker om at jeg ønsker en kropp som vil fungere bra, derfor trener og spiser jeg for det meste ganske greit. Det er også en fin følelse å kunne ha et slikt forhold til egen kropp at jeg er litt stolt av den. Den har fått to barn og er litt gammel men den ser slett ikke så verst ut.

Samme her. Jeg spiser akkurat så fornuftig at jeg kan skeie ut av og til. Jeg trener mosjon og styrke på et moderat nivå, sykler på jobb og hugger ved. Kroppen fungerer bra, og på tross av grått hår og rynker er jeg mer fornøyd med meg selv enn noen gang tidligere. Jeg har gått gjennom et par vinternetter og vet at det er sol og vår på den andre siden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo synlig hos 90% av kvinner at de er blitt eldre i 30-årene, men de kan fortsatt se bra ut hvis de trener og spiser fornuftig. Det er mye verre i slutten av 30-årene/40-årene hvor de som trener mye får veldig maskuline ansiktstrekk, litt sånn Willem Dafoe- aktig.

Anonymkode: 91aa7...b5b

• Liker 1
Skrevet

Er 31 år og ble spurt om leg på Vinmonopolet her om dagen 😄 så det er veldig individuelt 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Latina1989 skrev:

Jeg er 31 og blir forsatt spurt om legitimasjon når jeg skal kjøpe alkohol😅

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og mine venninner må alltid vise leg i den vanlige matsjappa. Alderen spenner fra 33-37. Lei av å høre om damer og forfall. Som om menn er de beste i alt. Om du har tinder så kan du jo la appen vise begge kjønn. Synes du virkelig menn blir flottere med alderen, i forhold til damer? Det synes ikke jeg.

Anonymkode: cf018...998

49 minutter siden, AmandaVI skrev:

Er 31 år og ble spurt om leg på Vinmonopolet her om dagen 😄 så det er veldig individuelt 

Nå må damer slutte å legge for mye i dette... 🙄

Anonymkode: f349f...113

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må damer slutte å legge for mye i dette... 🙄

Anonymkode: f349f...113

Never

Anonymkode: cf018...998

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 7/13/2020 at 2:48 PM, AnonymBruker said:

Kvinner sminker seg til bedre utseende, det gjør ikke menn. Menn har styrke nok i seg selv til å vise at de eldes.

Anonymkode: 7d029...d10

Masse kvinner som ikke sminker seg også. Jeg har dessuten mye mindre bruk for sminke for å føle meg flott som 35-åring enn jeg hadde som 20-åring. Tror ikke jeg har rørt en maskara engang siste 3 åra.

Anonymkode: 3fa77...6e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ser det på meg selv. Håret er ikke like glansfullt lenger, muligens fordi jeg har begynt å stripe det. Har ingen rynker, men huden ser eldre ut likevel. Er takknemlig og for hver bursdag jeg får. Alternativet er verre 😂 Samtidig er det kjipt at 20-årene nå er over 

Anonymkode: bc647...173

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 og livredd for å begynne å se gammel ut. Jeg bruker gode hudprodukter, spiser sunt og passer på meg selv. Føler meg mer attraktiv nå enn i 20 årene, mye pga at jeg nå har gått ned en del i vekt. Ansiktet ser smalere ut, kroppen dvask noen steder pga vektnedgang, men fin i klær/undertøy. Jeg har ligget med gutter i tidlig 20årene det siste året, og føler meg flott som får mye oppmerksomhet av de. Folk jeg møter tror knapt på at jeg er 30, og det er en skikkelig boost for meg. Håper det varer lenge og at jeg ikke forfaller enda 😂 Ja, jeg er ekstremt utseendefiksert og hadde jeg hatt penger til det hadde jeg fikset på ansiktet og kroppen etterhvert. Fillers, silikon osv. 

Anonymkode: 38962...b4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forfall er når man slutter å bry seg om verden og mister livsgnisten. Absolutt alle blir eldre, men ikke alle forfaller. 

Anonymkode: f8ab8...583

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forfall er når man slutter å bry seg om verden og mister livsgnisten. Absolutt alle blir eldre, men ikke alle forfaller. 

Anonymkode: f8ab8...583

Dette er helt riktig. Noen blir dessuten penere jo eldre de blir også. Se på Märta Louise f.eks.

Anonymkode: 8e3e7...361

AnonymBruker
Skrevet
On 7/13/2020 at 3:27 AM, Jr.Garcon said:

Nei - i alle fall ikke i større grad enn menn som er 30 år :ler:

Mer seriøst, så jeg ser flotte voksne damer - 40 og 50 åringer - overalt, så 30 år er seff ingen alder.

Personlig synes jeg oftere at menn forfaller rundt den alderen (eller kanskje nærmere 33-35 år), enn det kvinner gjør. 

Anonymkode: c284e...62e

AnonymBruker
Skrevet

Forfallet starter rundt 22-23.

Men de fleste er fremdeles flotte lengere enn til 30. Nordmenn er generelt veldig sunne og friske, og forfallet går sakte.

Anonymkode: 99e85...d0e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg oftere at menn forfaller rundt den alderen (eller kanskje nærmere 33-35 år), enn det kvinner gjør. 

Anonymkode: c284e...62e

:hakeslepp: :snurt:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...