Gå til innhold

Forfaller jenter når de blir 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere jenter forfaller når de blir 30?

Anonymkode: 113d8...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt, men mer rundt 35.

Anonymkode: 2aaa6...5c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere jenter forfaller når de blir 30?

Anonymkode: 113d8...bd7

Nei - i alle fall ikke i større grad enn menn som er 30 år :ler:

Mer seriøst, så jeg ser flotte voksne damer - 40 og 50 åringer - overalt, så 30 år er seff ingen alder.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo individuelt da, blir for dumt å si et nummer på at alle kvinner forfaller. 

Anonymkode: 5b356...462

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange menn på rundt 30 som er tynne i håret og tjukke rundt livet også.

Anonymkode: 0b256...40d

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes voksenhet har en sjarm? 

Anonymkode: 73833...1bf

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvert fall ikke gjort det. Er i bedre form nå, enn jeg har vært på mange år. Blir faktisk kikket på av menn tidlig i 20 årene også. Akkurat det syns jeg er litt ekkelt, for de tenker ofte med feil hode. Når man er passert 30, heter det forresten kvinne ;) 

Anonymkode: 5910f...602

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om vi forfaller, mennesket skal dø uansett og skakke være vakker til 100 år.  

Anonymkode: b6a3b...4b9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det. For min del så betyr ikke kropp og utseende så mye lenger, så jenter/damer er som vin uansett, de blir bare bedre med alderen. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
Sitat

 

jente  
substantiv
BØYNINGen; jenta, jenter
UTTALE[je`ntə]
ETYMOLOGI 
av norrønt genta, trolig avledet av *gant 'fjas'; jf. gante
BETYDNING OG BRUK
 
ennå ikke voksen person av hunkjønn
 
; barn av hunkjønn 
 | til forskjell fra gutt; jf. pike

 

Anonymkode: c25f5...cfd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

For mennesker av begge kjønn som tar litt vare på seg selv starter oppturen i midten av 30-årene. Du har absolutt ingen ting å frykte på mange år. Nyt livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen velger meg bort fordi jeg har bikket 30 år, så vær så snill, gjør meg den tjenesten at du holder deg borte. Jeg er ikke like stram i huden som da jeg var en ung 20-åring, men jeg er fortsatt ung. Jeg har det bedre med meg selv, og mer komfortabel i meg selv. Og jeg er fortsatt ung, og blir nok tatt for å fortsatt være i 20-årene. Den største forskjellen er likevel at jeg har større sexlyst, og er mindre prippen enn det jeg var i 20-årene. Så om noen guttekvalper tenker at jeg har forfalt pga alder, så sier det nok om de til at jeg håper de holder seg unna meg. 

Endret av Kala
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den fysiske toppen for mennesker er 25 år, så ja, både kvinner og menn har startet "forfallet" når de er 30. Derimot ser jeg at det er fullt mulig å være objektivt attraktiv for folk flest frem til man omtrent bikker 50, med godt kosthold, trening osv.

Etter 50 blir det mer et og annet unntak som Christy Brinkly (66!), og det må en rågod plastisk kirurg til (selv om jeg tror det er tilnærmet umulig, siden plast-looken ikke er attraktiv).

brinkley-gty-ml-200114_hpMain_1x1_608.jpg.1a54adf78e322720648b5adc8b3080f3.jpg

Stjerner som Jennifer Lopez, som i Hollywoodstandard har hatt veldig få inngrep, bikket 50 ifjor og nå begynner alderen å synes.

https___s_yimg.com_os_creatr-images_2020-01_5ffcecb0-3238-11ea-beee-2e14fab680bd.thumb.jpg.dc81871ef0854a7c90831ed975cfd32f.jpg

Hun er jo fortsatt kjempevakker, men rett og slett ikke ung lenger.

Jeg er 35, og veldig glad for å fortsatt være "objektivt hot", men det er vel 10 år siden jeg sluttet å legge mye av verdien min i utseendet mitt. Nå fokuserer jeg heller på personlig utvikling, kose meg som kone og mamma, jobb-achievements, utvikle vennskapene mine, lese bøker og reise (utenom corona).

Jeg frykter ikke å bli gammel og rynkete, for min verdi på andre plan er større enn utseendet mitt. Jeg vil fortsatt ha noe å bidra i verden med når jeg har "forfalt" utseendemessig. :)

Anonymkode: 98520...35b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Alterego666 skrev:

For mennesker av begge kjønn som tar litt vare på seg selv starter oppturen i midten av 30-årene. Du har absolutt ingen ting å frykte på mange år. Nyt livet!

Hva mener du? 

Anonymkode: 8481a...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 og går gjerne for å være 30, men ingen av delene føles ille. Føler meg mer selvsikker etterhvert som årene går, jeg har noen kg ekstra så rynker har jeg ikke og er ung til sinns, det hjelper på! Så nei vi forfaller ikke etter fylte 30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt individuelt. Jeg begynte å forfalle da jeg var 37. Som i restituerer dårligere etter trening, begynt å få litt rynker, litt cellulitter hvis jeg klemmer sammen hunden bak på lårene med hendene, og på nært hold kan man se jeg ikke er i 20-årene lenger. 

Har alltid sett yngre ut enn jeg er, sikkert delvis fordi jeg er liten, sped og har litt sånne runde «barnetrekk» i ansiktet. Snart får jeg sikkert litt grå hår også. 

Anonymkode: 5f2ed...891

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ville91 skrev:

Jeg er 40 og går gjerne for å være 30, men ingen av delene føles ille. Føler meg mer selvsikker etterhvert som årene går, jeg har noen kg ekstra så rynker har jeg ikke og er ung til sinns, det hjelper på! Så nei vi forfaller ikke etter fylte 30!

Hvorfor har du 91 i brukernavnet?

Anonymkode: 113d8...bd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du 91 i brukernavnet?

Anonymkode: 113d8...bd7

Av andre grunner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle forfaller når de er 30. Forfallet begynner ved 25-års alder. Hankjønn også. 

Anonymkode: 01638...d38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...