Gå til innhold

Forfaller jenter når de blir 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig mange menn på rundt 30 som er tynne i håret og tjukke rundt livet også.

Anonymkode: 0b256...40d

Sant. Svært få menn som blir flottere med årene. Faktisk er det langt flere damer enn menn som ser bra ut i 30-40-årene. Sikkert med en del hjelp, men læll. 

Anonymkode: f349f...113

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant. Svært få menn som blir flottere med årene. Faktisk er det langt flere damer enn menn som ser bra ut i 30-40-årene. Sikkert med en del hjelp, men læll. 

Anonymkode: f349f...113

Dette. 

Anonymkode: cf018...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? 

Anonymkode: 8481a...b02

Når man er i midten av 30-årene begynner man å bli voksen. Hodet er mer på plass, man er ferdig med utdanning og karrieren har funnet en retning. Økonomien er stabil. 
Man begynner å ta livet tilbake, og gleden og lysten kommer tilbake i hverdagen. Man har gjort livserfaringer som gjør en sterkere og mer selvtilfreds. 
Siden sexy sitter mellom ørene er det nå man går inn i den gyldne fasen av livet. Dette er synlig for personer man møter, og dette gjør en attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel helt individuelt hvor mye man "forfaller". Handler om gener men også om man holder seg i form og tar vare på utseendet sitt. Jeg blir litt oppgitt over fokuset på alder og utseende. Vi blir alle eldre om vi er heldige. Som 48 åring syns jeg det er komisk at man har fokus på forfall når man kun er i 30 års alderen. Jeg er 48, litt slappere i fisken og har fått noen rynker, men syns jeg har et flott liv og at jeg ser bra ut. Da bryr jeg meg svært lite om hva andre syns om mitt utseende.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i hvert fall ikke gjort det. Er i bedre form nå, enn jeg har vært på mange år. Blir faktisk kikket på av menn tidlig i 20 årene også. Akkurat det syns jeg er litt ekkelt, for de tenker ofte med feil hode. Når man er passert 30, heter det forresten kvinne ;) 

Anonymkode: 5910f...602

Haha, jeg også. En 20 år gammel gutt prøvde å sjekke meg opp. Gjennom samtalen refererte jeg til ting jeg gjorde da jeg var på hans alder for maaaange år siden. Han spurte da hvor gammel jeg var og ble ordentlig flau da jeg var på samme alder som moren. Han trodde jeg var i begynnelsen av 20-årene. Mange kommenterer at jeg ser ung ut, men kan da umulig se så ung ut lol

Anonymkode: 34e94...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen holder seg bedre enn andre. Noen forandrer seg nesten ikke fra de er 16 når de er 30, mens andre ser ut som de er godt voksne i en alder av 26. 

Forfall er mye da. Er ikke bare rynker som avgjør hvor forfallen du er. Vekt, jojo slanking, utrenthet... 

Anonymkode: d3e0b...a6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntrykk av at dette er noe stort sett kvinner sier til hverandre. 30 er jo ingen alder. 

Anonymkode: 981bf...976

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle forfaller når de er 30. Forfallet begynner ved 25-års alder. Hankjønn også. 

Anonymkode: 01638...d38

Men jentene kan alltids sminke problemene litt bort. Gutta forfaller mye saktere.

Anonymkode: 7d029...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36. Har alltid vært normalt pen. Har de siste årene fått noen rynker, og merker selvfølgelig at huden i ansiktet og halsen ikke er like stram som da jeg var 25. Har to små barn og har vært mye sliten og søvnløs etter at de kom. Det synes. Men jeg synes egentlig at jeg eldes fint, og akter ikke å lete etter det negative i det å begynne å se eldre ut. Jeg har en nett og "yppig" kropp. Er ikke syltynn men har kurvene på de rette stedene. Kan gå under radaren om jeg går kledd i slitne anonyme klær på vei til butikken eller barnehagen. Men kan også få mange lange blikk fra både yngre og eldre menn om jeg har pyntet meg eller kler meg i en fresh farge som gir huden glød. Jeg blir med alderen flinkere til å kle meg etter den kroppen jeg har, og med de fargene jeg kler. Og når jeg en sjelden gang går på byen, merker jeg at samboeren min får et ørlite blaff av redsel for at jeg skal bli sjekket opp av noen andre. Han mener jeg har blitt enda mer attraktiv etter at jeg ble mor, at jeg med alderen har fått mer selvtillit og er tryggere på meg selv, noe som er tiltrekkende. Så for å konkludere, jeg har kanskje rynker og begynner å eldes, men en påstand om at jeg forfaller finner ikke støtte i virkeligheten. 

La oss for øvrig slutte å omtale kvinnelig aldring som forfall. Mange av mine jevnaldrende kompiser er tynne i hyssingen, og samboeren min på 37 år er helt grå i håret. Ingen snakker om at disse mennene forfaller. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Hva er forfall da? At man ser eldre ut?

 

I mine øyne er forfall når man slutter å bry seg om seg selv, og det skjer uavhengig av alder er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel sett bedre dager. Føler selv jeg ser ung og bedre ut enn da jeg var det, men innser at det er noe jeg innbiller meg🤣

Anonymkode: 91011...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere jenter forfaller når de blir 30?

Anonymkode: 113d8...bd7

Nei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Lama_Drama said:

 I mine øyne er forfall når man slutter å bry seg om seg selv, og det skjer uavhengig av alder er min erfaring.

Godt poeng - og helt sant.

Anonymkode: 1b6d3...65a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen kvinner rundt 30 som har begynt å forfalle enda. De jeg kjenner og ser som er 35+ har derimot begynt å få flere linjer og muligens slappere hud. Jeg syns at 30-årene er alder hvor menn gjerne forfaller mer, i hvert fall i snitt. De har dypere linjer og mange har blitt tynne i håret eller fått noen grå hår.

Forøvrig enig i at forfall har mer med om man tar vare på seg selv å gjøre. Noen forfaller jo etter ungdomsskolen, i den forstand at de går masse opp i vekt og begynner å kle seg kun i komfortable (men stygge) klær. 

Anonymkode: 09a9a...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

brinkley-gty-ml-200114_hpMain_1x1_608.jpg.1a54adf78e322720648b5adc8b3080f3.jpg

 

https___s_yimg.com_os_creatr-images_2020-01_5ffcecb0-3238-11ea-beee-2e14fab680bd.thumb.jpg.dc81871ef0854a7c90831ed975cfd32f.jpg

 

Anonymkode: 98520...35b

Ta en kikk på hendene dems, der ser man ofte alderen langt bedre.

 

Disse er uansett av den priviligerte arten som kan bruke både tid og penger langt over gjennomsnittet kun på utseende sitt (trening, kosthold, operasjoner osv)

Anonymkode: 4413c...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner på 30++ ser yngre ut en damer på 20 som er full i botox og Restylane. Så jeg føler meg ung når jeg går forbi dagens ungdom 🤫 

Anonymkode: 85110...bba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alterego666 skrev:

For mennesker av begge kjønn som tar litt vare på seg selv starter oppturen i midten av 30-årene. Du har absolutt ingen ting å frykte på mange år. Nyt livet!

For meg nyttet det ikke å ta vare på meg selv etter at jeg har født flere barn. Svangerskapene utløste både astma og varierende stoffskifte som er vanskelig å kontrollere, jeg har fått grått hår tidlig og vitiligo. Ingen av disse tingene kunne jeg ha forhindret ved å ta vare på meg selv. Huden min er ikke elastisk, og magemusklene er revet tvers av etter fødslene. Jeg har derfor forfalt betraktelig uten at jeg kunne ha gjort noe for å forebygge det. 

Anonymkode: 5bddf...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år og ser bedre ut nå, enn når jeg var 22 år .

spiser sunnere, fester mindre og tar bedre vare på kroppen min

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...