Gå til innhold

Store forventninger og krav fra unge jenter - veldig trist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hvordan dere kan mene at damer får 100-vis av meldinger hver dag, når de samtidig ikke sveiper mange til høyre..?? Det går jo ikke opp. Det som derimot skjer er at hvis de opplever at de fleste kun er ute etter et ligg, så gidder de ikke gå samme regla om igjen med en som bare skriver «hei». Kan like godt slenge på et «ligge?», så slipper man å gå rundt grøten.

Anonymkode: fbc59...754

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan selvfølgelig være, men det går også begge veier. Jeg har fått to barn og MÅ sånn sett ikke ha flere. Dersom mannen jeg møter ikke har barn så er jeg åpen for flere, men jeg må ikke ha flere. Kvinner som ikke har barn vil nok i større grad ha vanskeligheter med å godta at en mann har barn fra før og ikke vil ha flere. 
Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at jeg har de barna jeg har, hadde jeg ikke hatt de hadde jeg nok stresset MYE mer enn jeg gjør nå for å finne en mann. Da har man den biologiske klokka å tenke på i tillegg. På en andre side, hadde jeg ikke hatt barna hadde jeg hatt mye mer tid til å lete etter en mann og å gå på date også. Haha, skal ikke være lett!

Det er nok en stor fordel og lettelse å slippe det stresset ja.

Sitat

 

Ordner seg nok til slutt! Ganske deilig å være alene også, så lenge man passer seg for å ikke bli for sær.

Anonymkode: bb9ac...295

 

Det gjør det helt sikkert :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...