Gå til innhold

Store forventninger og krav fra unge jenter - veldig trist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung mann i 20-årene. Bruker Tinder, og jeg nylig la merke til noe. Det er veldig triste greier. Unge jenter i 18-25 årene unmatche meg med engang jeg skriver hei til dem. Jeg vet ikke hva mer de forventer av meg, kanskje pick-up-lines? Det er i hvert fall veldig rart å unmatche noen kun fordi de ikke slenge en pick-up-line. Hva synes dere?

Anonymkode: 97231...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fokuser på andre ting, og prøv igjen om et par år. Det blir lettere når du blir eldre, mange som må vente til de er både 25, 30 eller eldre før de når opp

Anonymkode: 4d0f8...2ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bekrefte at det ikke er lettere når man blir eldre på Tinder. Tinder fungere kun for de 20% kjekkeste menn. For oss 80% vanlige fungere det ikke. 

Anonymkode: b90aa...546

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver kun hei?  Hva forventer du tilbake da? Jeg svarer ikke sånne som ikke har bedre fantasi enn et hei. Du bidrar jo ikke til å starte med en samtale. 

Anonymkode: c7746...c30

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forventer initiativ og interesse. Hei sier man til postmannen. Har du ikke noe å komme med, så er du ikke klar til å date seriøst.

Anonymkode: 5ef55...e9d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ung mann i 20-årene. Bruker Tinder, og jeg nylig la merke til noe. Det er veldig triste greier. Unge jenter i 18-25 årene unmatche meg med engang jeg skriver hei til dem. Jeg vet ikke hva mer de forventer av meg, kanskje pick-up-lines? Det er i hvert fall veldig rart å unmatche noen kun fordi de ikke slenge en pick-up-line. Hva synes dere?

Anonymkode: 97231...46c

Et hei, viser at du ikke er interessert nok til å bruke 2-3 sekunder mer på å skrive en hel setning til dem. Bruker du ikke tid på dem, hvorfor skal de da gidde å bruke tid på deg?

Men akkurat dette er noe også menn gjør, selv om jeg pleier å skrive noe mer; Så at du... «et eller annet i forhold til profiltekst eller bilder».

Mange menn som ikke en gang sletter matchen men bare ikke svarer.

Anonymkode: 012ba...918

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fokuser på andre ting, og prøv igjen om et par år. Det blir lettere når du blir eldre, mange som må vente til de er både 25, 30 eller eldre før de når opp

Anonymkode: 4d0f8...2ed

Det blir ikke lettere med alderen, vi er alle mest attraktiv når vi er unge. Også menn. 

Anonymkode: cdd36...fd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at damene har knallharde krav på Tinder er at de får 100 vis a likes hver dag. De kan velge den beste. 

Slett appen og oppsøk damer i det virkelige liv. 

Anonymkode: b90aa...546

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir ikke lettere med alderen, vi er alle mest attraktiv når vi er unge. Også menn. 

Anonymkode: cdd36...fd4

Det blir lettere for menn å få yngre damer når de blir eldre. Mange menn er uattraktive når de er under 25 -27 år.

Anonymkode: 6b37f...a86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så negative dere var da! Enig i at et hei er ikke mye, men det er ikke etter min mening nok god grunn til å unmatche meg. Og jeg faktisk skriver om interessante ting, men får ikke tilbakemelding i det hele tatt. Vet at også menn gjør dette, men dette omhandler kvinner, så ikke bland menn i dette her!

Anonymkode: 97231...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud så negative dere var da! Enig i at et hei er ikke mye, men det er ikke etter min mening nok god grunn til å unmatche meg. Og jeg faktisk skriver om interessante ting, men får ikke tilbakemelding i det hele tatt. Vet at også menn gjør dette, men dette omhandler kvinner, så ikke bland menn i dette her!

Anonymkode: 97231...46c

De du matcher med får minst 100 hei meldinger hver dag. Du må skille deg ut. Og er du ikke topp 20% kjekkeste er Tinder bortkastet tid for deg. 

Anonymkode: b90aa...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

De du matcher med får minst 100 hei meldinger hver dag. Du må skille deg ut. Og er du ikke topp 20% kjekkeste er Tinder bortkastet tid for deg. 

Anonymkode: b90aa...546

Du har helt rett. Skal slette Tinder. Jeg tenker alt har sin tid uansett. 

Anonymkode: 97231...46c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får garantert bedre damer i virkeligheten. Tinder er en app for damer som vil ha seg ett ligg. 

Anonymkode: b90aa...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det blir ikke lettere med alderen, vi er alle mest attraktiv når vi er unge. Også menn. 

Anonymkode: cdd36...fd4

Du er tydeligvis en kvinne. Jeg kan garantere deg at det blir lettere for menn med alderen, jeg vet siden jeg er mann og ikke så ung lenger.

Menn blir sett på som fysisk mer attraktive når de blir eldre, unge menn og gutter blir sett på som lite maskuline av mange damer. Men det viktigste er at konkurransen om jevnaldrende damer er uendelig stor for unge menn, og mange blir utkonkurrert av kjekke eldre menn. Kjipt, men da kan man som nevnt vente med damer noen år.

Når mange unge menn klager over at det er umulig å få dame og de er sjanseløse på tinder så er det ikke for ingenting. Haugevis av unge menn har ingen sjans, mens alle jevnaldrende damer drukner i tilbud. Det går jo ikke opp om det var slik hele livet, derfor vil det bli muligheter for ts til slutt.

Anonymkode: 4d0f8...2ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ung mann i 20-årene. Bruker Tinder, og jeg nylig la merke til noe. Det er veldig triste greier. Unge jenter i 18-25 årene unmatche meg med engang jeg skriver hei til dem. Jeg vet ikke hva mer de forventer av meg, kanskje pick-up-lines? Det er i hvert fall veldig rart å unmatche noen kun fordi de ikke slenge en pick-up-line. Hva synes dere?

Anonymkode: 97231...46c

Du er ikke bra nok for dem, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ung mann i 20-årene. Bruker Tinder, og jeg nylig la merke til noe. Det er veldig triste greier. Unge jenter i 18-25 årene unmatche meg med engang jeg skriver hei til dem. Jeg vet ikke hva mer de forventer av meg, kanskje pick-up-lines? Det er i hvert fall veldig rart å unmatche noen kun fordi de ikke slenge en pick-up-line. Hva synes dere?

Anonymkode: 97231...46c

Hva mener du de skal gjøre? :klo: 

Tinder er underholdning - du matcher med en rekke mennesker som oppfyller to kriterier:

1. Ser ok ut

2. har ikke komplett idiotisk tekst eller bilder

Så skriver vedkommende til deg. Og så sletter du 90 av 100 på grunn av idioti. Og så fortsetter du med å matche folk som ser ok ut, tak ikke-idiotiske bilder av seg selv og har en tekst som ikke skriker «komplett idioti». Men de aller, aller fleste kommer du jo aldri til å orke snakke med. 
 

Jeg er veldig usikker på hva du mener verden skylder deg, Ts. En dame? Glem det - dette er ikke 1700-tallet. En date? Glem det. Ditto. Datinglivet ditt kan bli helt rævva eller aldri finnes, og det er ingens feil. Du er nemlig ikke garantert å finne deg en partner. Og det er en veldig positiv ting.

Anonymkode: 47b51...ca2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en ung mann i 20-årene. Bruker Tinder, og jeg nylig la merke til noe. Det er veldig triste greier. Unge jenter i 18-25 årene unmatche meg med engang jeg skriver hei til dem. Jeg vet ikke hva mer de forventer av meg, kanskje pick-up-lines? Det er i hvert fall veldig rart å unmatche noen kun fordi de ikke slenge en pick-up-line. Hva synes dere?

Anonymkode: 97231...46c

Det finnes andre meldinger enn kjedelige «hei» eller pick up-lines.

Anonymkode: 02cef...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er tydeligvis en kvinne. Jeg kan garantere deg at det blir lettere for menn med alderen, jeg vet siden jeg er mann og ikke så ung lenger.

Menn blir sett på som fysisk mer attraktive når de blir eldre, unge menn og gutter blir sett på som lite maskuline av mange damer. Men det viktigste er at konkurransen om jevnaldrende damer er uendelig stor for unge menn, og mange blir utkonkurrert av kjekke eldre menn. Kjipt, men da kan man som nevnt vente med damer noen år.

Når mange unge menn klager over at det er umulig å få dame og de er sjanseløse på tinder så er det ikke for ingenting. Haugevis av unge menn har ingen sjans, mens alle jevnaldrende damer drukner i tilbud. Det går jo ikke opp om det var slik hele livet, derfor vil det bli muligheter for ts til slutt.

Anonymkode: 4d0f8...2ed

Jeg ville ikke date gamle menn i starten av tjueåra. Må være andre tider nå.

Anonymkode: 3f86e...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De du matcher med får minst 100 hei meldinger hver dag. Du må skille deg ut. Og er du ikke topp 20% kjekkeste er Tinder bortkastet tid for deg. 

Anonymkode: b90aa...546

100 meldinger pr dag var jo litt i overkant da. Da må man isåfall ha 1000 matches ihvertfall. De fleste har vel maks et par hundre match, selv om man har flere tusen likes. 

Kanskje ikke alle jenter er så selektive med hvem de sveiper like på. Eller så er de som meg, drittlei av at menn ikke evner å ha en god flyt i samtalen på tinder. Selv om de starter samtalen og virker interessert evner veldig mange ikke å stille interessante spørsmål i det hele tatt. Jeg stiller gjerne spørsmål i hver melding for at samtalen skal flyte, men jeg har sluttet helt å gidde å være den eneste som holder liv i samtalen, så om en mann bare svarer på spørsmålet mitt, skriver jeg bare "åja" eller "så fint da" eller noe sånt. Dette medfører selvsagt til at ca 90% av samtalene stopper helt opp etter max 5 meldinger.

Anonymkode: 24403...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100 meldinger pr dag var jo litt i overkant da. Da må man isåfall ha 1000 matches ihvertfall. De fleste har vel maks et par hundre match, selv om man har flere tusen likes. 

Kanskje ikke alle jenter er så selektive med hvem de sveiper like på. Eller så er de som meg, drittlei av at menn ikke evner å ha en god flyt i samtalen på tinder. Selv om de starter samtalen og virker interessert evner veldig mange ikke å stille interessante spørsmål i det hele tatt. Jeg stiller gjerne spørsmål i hver melding for at samtalen skal flyte, men jeg har sluttet helt å gidde å være den eneste som holder liv i samtalen, så om en mann bare svarer på spørsmålet mitt, skriver jeg bare "åja" eller "så fint da" eller noe sånt. Dette medfører selvsagt til at ca 90% av samtalene stopper helt opp etter max 5 meldinger.

Anonymkode: 24403...702

Haha, ja ikke alle har forutsetninger litterært i disse digitale datingtider 😄

Skjønner det er mange menn som river av seg håret i sjalusi på alfahanner på denne arenaen. Hvis en app bare irriterer deg, så slett den 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...