miss summers Skrevet 12. juli 2020 #61 Skrevet 12. juli 2020 29 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er riktig. Men blir det riktig å utnytte meg når hun da får gratis knull uten noe styr flere ganger samme kveld om hun vil? Hva med kameraten min? Hun skal jo også fremstå som en god rollemodell til sine barn. Gjør hun det? Hvordan ble du utnyttet? Hva er gratis knull? Og hva pokker blander du inn rollemodell inn i det hele, en dame du ikke har møtt engang? Hva slags rollemodell er DU for DINE barn slik du spyr ut av deg på forumet?? 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #62 Skrevet 12. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det er en gjenganger i innleggene hans. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å lese det her. "Alle kvinner er onde" osv. og et stort behov for å sette oss på plass. 🤷♀️ neitakk. Anonymkode: 2e44d...9d9 Jepp. Jeg har i min nokså beskjedne fartstid her på KG rukket å lese en rekke anklager fra denne mannen mot damer. I spørsmål vedr barnefordeling, samværssamarbeid osv. går han feks alltid i strupen på damer. Bitter type, no thatks... Ikke overrasket over at dette var en mann som dro på date kun for å gjøre et nummer ut av at han og kompisen var forrådt. Kompisen hans følte kanskje han hadde funnet den rette, men guess what, at dama dro på date betyr at hun fortsatt ikke var helt der. Det er ingen synd å date flere til man har møtt den rette. Velkommen til virkeligheten, og get over it, slutt å shame henne. Men dette har nok gitt ham nok empiri til å fortsette sin heksejakt mot damer her på KG.... Sier litt at han faktisk produserer en tråd om henne her inne. Anonymkode: 17f9c...6da 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #63 Skrevet 12. juli 2020 Akkurat nå, miss summers skrev: Hvordan ble du utnyttet? Hva er gratis knull? Og hva pokker blander du inn rollemodell inn i det hele, en dame du ikke har møtt engang? Hva slags rollemodell er DU for DINE barn slik du spyr ut av deg på forumet?? Amen!!! Anonymkode: 17f9c...6da
miss summers Skrevet 12. juli 2020 #64 Skrevet 12. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jepp. Jeg har i min nokså beskjedne fartstid her på KG rukket å lese en rekke anklager fra denne mannen mot damer. I spørsmål vedr barnefordeling, samværssamarbeid osv. går han feks alltid i strupen på damer. Bitter type, no thatks... Ikke overrasket over at dette var en mann som dro på date kun for å gjøre et nummer ut av at han og kompisen var forrådt. Kompisen hans følte kanskje han hadde funnet den rette, men guess what, at dama dro på date betyr at hun fortsatt ikke var helt der. Det er ingen synd å date flere til man har møtt den rette. Velkommen til virkeligheten, og get over it, slutt å shame henne. Men dette har nok gitt ham nok empiri til å fortsette sin heksejakt mot damer her på KG.... Sier litt at han faktisk produserer en tråd om henne her inne. Anonymkode: 17f9c...6da For å ikke snakke om utbroderinger (og irrelevansen) i det at han valgte å «gi etter» for å møte han på cafe. Han er en helgen... 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #65 Skrevet 12. juli 2020 1 minutt siden, miss summers skrev: Hvordan ble du utnyttet? Hva er gratis knull? Og hva pokker blander du inn rollemodell inn i det hele, en dame du ikke har møtt engang? Hva slags rollemodell er DU for DINE barn slik du spyr ut av deg på forumet?? Hør hør! Anonymkode: f7352...24e
Måneskinn Skrevet 12. juli 2020 #66 Skrevet 12. juli 2020 33 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er riktig. Men blir det riktig å utnytte meg når hun da får gratis knull uten noe styr flere ganger samme kveld om hun vil? vel, så sant man ikke kjøper det så er alle knull gratis - enten man liker det eller ikke. Hun har heller ikke utnyttet deg. Hun ville gå på date med deg... hadde hun fortsatt å date dere begge og samtidig fortsatt å ligge med han andre, da snakker vi utnytting. Enn så lenge har hun ingen forpliktelser overfor deg. En date er ingen forpliktelse. og man sjekker da ikke folks nettverk før man dater eller ligger med andre. 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #67 Skrevet 12. juli 2020 7 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg er litt på dater`n om dagen. Legger ikke så veldig mye i det fordi jeg har kommet til en alder der det er mye overfladiske og bekreftelsesdamer ute å går. Innimellom så dukker det opp noen som kan virke god også. Jeg har de siste dagene blitt kjent med ei som er ei god dame. Vi har chattet en del og gått over på messenger istedet. Her har vi ringt og "truffet" hverandre før vi har datet. Synes det er fint med en "live" overføring før møtet. Hun virker jo som ei flott dame med sunne verdier egentlig. Ferdig med 15 år som samboer og hatt litt over to år som "singel". og dermed klar for et nytt forhold. I går kveld skulle jeg treffe henne og hun insisterte på en cafe i byen. Jeg ønsker egentlig ikke det da det kan legge et "press" på en eller annen. Ute er best, men hun fikk viljen sin. En av mine kamerater dukket opp til meg litt tidligere på dagen. Han så litt småtrøtt ut, men ellers i kjempefin form. Du er nypult sier jeg til ham bare for spøk. Jo da sier han og ler. Han har drevet å datet ei noen ganger nå og vissnok funnet tonen. Så hyggelig sier jeg. Jo for han er en fin fyr som jeg unner alt godt i livet. Han kommer også fra et forhold der det endte med et stygt brudd og påfølgende styr om oppgjøret da de var gifte. Han har ikke barn, men kunne sårt tenkt seg ett. Hva heter hun nye nå da spør jeg? Jo hun heter Anne. Å ja sier jeg. Så fortalte han litt om henne. Mine tanker om ei flott dame gikk nå over til misstanker. Så jeg viste ham tinder`n til Anne som jeg driver å chatter med. Det er jo samme dama. Jeg skal på date i kveld med henne sier jeg. Til ham hadde hun sagt at hun skulle ha barna i kveld slik at det passet ikke med noe treff da. Hun har to barn. Vi snakket sammen lenge og fant ut at han skulle bare avslutte hele greia der. Jeg så hvor lei seg og skuffet han ble, men han var enig i at det var det beste trekket nå. Vi ble enige om at jeg skulle gå på date sammen med henne. Jeg møtte opp på date jeg. Satte meg ned og pratet litt løst og fast om ting og tang før jeg kom litt mere inn på alvorligere tema som f.eks. hvor veien videre går. Hun ønsket seg jo en stødig og trygg mann. Ja vel sier jeg, kan du forvente det av en mann hvis du selv ikke er det spør jeg? Hun ble litt rar, men kom seg litt ovenpå igjen. Hun skjønte liksom ikke helt hva jeg siktet til, men nå måtte vi bestille mat mente hun. Jeg er ikke så veldig sulten jeg sier jeg. Så sendte jeg et bilde av kameraten min og meg sammen, et bilde jeg tok like før jeg dro fra ham til hennes messenger. Meldingslyden plinget i telefonen hennes. Hun tittet på bildet og jeg ser hun sperrer opp øynene. Hva er dette? Dette er bestekameraten min og meg det sier jeg. Du burde jo vite hvem han er da du har nattet over til ham flere ganger allerede og nå prøver å innlede noe sammen med meg? Beklager altså, men her blir det ikke mere. Regner med kompisen min kommer frem til det samme konklusjon uten at jeg legger ord i munnen hans. Har dette blitt en vanlig greie nå? Velkommen til kvinners verden.. Sånne ting som det der er noe vi havner utfor i tide og utide...Menn som snakker om hva dere skal finne på sammen til sommeren, som holder rundt deg og bedyrer at han liker deg veldig godt.. Så oppdager man at han er særdeles aktiv på Tinder og har matchet og skrevet mye lignende til andre kvinner. Alt er bare falske ord. Anonymkode: 44628...e94 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #68 Skrevet 12. juli 2020 5 timer siden, miss summers skrev: Hersketeknikk dette. Han har behov for å sette henne på plass. Sier MYE om vedkommende. Spyr av hele adferden hans. Enig der...og når han skriver dette: "Danne meg et bilde om hvordan damer tenker og faktisk er. Se den frustrasjonen gå igjennom hodet hennes når hun ikke klarer å synke ned i bakken eller bare forsvinne på andre vis." ….får jeg frysninger og er seriøst livredd for å møte på en som han. Jeg tenker automatisk på psykopati og behovet for å ydmyke andre og en som nyter å gjøre kvinner usikre, redde og utrygge. Han er også en som danner seg et bilde av damer utfra at EN dame egentlig "bare" har gjort det som er en helt vanlig taktikk blant menn? Hvis han vil danne seg et ekte bilde av damer så finnes det flust av flotte kvinner som er ordentlig gode kjærester, bra mødre etc, men han vil jo danne sitt eget bilde som stemmer overens med hans egne dårlige holdninger og negative kvinnesyn. Har sett flere innlegg som alle handler om hans syn på kvinner for eksempel så er alle kvinner på Tinder kun der for å få bekreftelse og ingen av dem vil noe annet enn å få masse likes fra menn som kan fore deres ego...Skriver en kvinne at hun synes Tinder en vanskelig og man møter bare på menn som vil være playere (som ikke er rart egentlig for jeg vil anta de fleste Tinder - menn er av det kaliberet) så er det selvsagt hennes feil og hun "sikter for høyt", er ikke pen nok, må slutte å tro hun er en prinsesse, løper etter badboys, må senke kravene sine (som er å møte en seriøs mann...jeez for noen høye krav du), hun er sikkert for feit og garantert er hun ikke lenger i sin glansalder(har passert 30) så egentlig er hun ikke god nok for noen eller til noe...samtidig som hun er der selvfølgelig bare for bekreftelse og likes..Det kan liksom ALDRI være det at Tinder faktisk bare er en yngleplass for useriøse menn som ser på det som en knulle - app.. Anonymkode: 44628...e94 5
Hr. Aktiv Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #69 Skrevet 12. juli 2020 1 time siden, miss summers skrev: Hvordan ble du utnyttet? Hva er gratis knull? Og hva pokker blander du inn rollemodell inn i det hele, en dame du ikke har møtt engang? Hva slags rollemodell er DU for DINE barn slik du spyr ut av deg på forumet?? Jeg spiller med åpne ærlige kort. Er ikke utro og farer ikke rundt slik som hun du her nå forsvarer. Jeg hadde opplyst god tid før vårt møte at jeg er ikke en slik og jeg jeg ser etter en fast relasjon. Likevel valgte hun å overse mine ønsker. Du kan sikkert si hun var uheldig som hadde en affære med en kamerat av meg. Her er det nok du som spyr.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #70 Skrevet 12. juli 2020 Helt enig med det du gjorde. Vitner om dårlig stil hos dama. Bruker hun barna sine som løgn eier hun ingen skrupler. Godt du fant det ut såpass tidlig! Det finnes gode kvinner der ute som har god moral, etikk og menneskesyn. Anonymkode: adddc...1f3
Hr. Aktiv Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #71 Skrevet 12. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til kvinners verden.. Sånne ting som det der er noe vi havner utfor i tide og utide...Menn som snakker om hva dere skal finne på sammen til sommeren, som holder rundt deg og bedyrer at han liker deg veldig godt.. Så oppdager man at han er særdeles aktiv på Tinder og har matchet og skrevet mye lignende til andre kvinner. Alt er bare falske ord. Anonymkode: 44628...e94 For dere satser på feil menn. Dere faller for playernes spill. Det virker såpass mye mere interessant enn en litt klønete fremtoning av en vanlig mann med ærlige hensikter. Vi er ikke interessante nok vi. Vi er ikke ekte nok sikkert. Vi blir venstresveipet eller chostet på tinder fordi vi ikke skriver godt nok til dere. Premien deres står skrevet i innlegget ditt.
Hr. Aktiv Skrevet 12. juli 2020 Forfatter #72 Skrevet 12. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med det du gjorde. Vitner om dårlig stil hos dama. Bruker hun barna sine som løgn eier hun ingen skrupler. Godt du fant det ut såpass tidlig! Det finnes gode kvinner der ute som har god moral, etikk og menneskesyn. Anonymkode: adddc...1f3 Det er nesten så jeg ikke tror det når jeg leser de siste kommentarene i denne tråden. Hersketeknikk, de blir livredde osv. bare fordi de blir tatt i ei løgn. Dette viser veldig godt hvor langt faktisk enkelte kvinner ønsker å gå i sin løgn bare de ikke blir oppdaget. De samme damene elsker når en mann driter seg ut for da skal han henges ut for alt det er verdt.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #73 Skrevet 12. juli 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er nesten så jeg ikke tror det når jeg leser de siste kommentarene i denne tråden. Hersketeknikk, de blir livredde osv. bare fordi de blir tatt i ei løgn. Dette viser veldig godt hvor langt faktisk enkelte kvinner ønsker å gå i sin løgn bare de ikke blir oppdaget. De samme damene elsker når en mann driter seg ut for da skal han henges ut for alt det er verdt. Foreslår at du som hater kvinner så mye bare holder deg unna oss damer, inkludert KG. Problem solved, tenk så lykkelig du vil bli når du slipper unna disse skapningene som får deg til å føle deg så illsint og forsmådd. Med mindre du er fullstendig avhengig av å videredyrke offerrollen du til gangs har inntatt. Kanskje du og han kompisen din kan ta vare på hverandre. Sitte forbitrede på puben og skule stygt på damene som går forbi. Du får sove på det. Nattinatt 😘 Anonymkode: 17f9c...6da 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #74 Skrevet 12. juli 2020 57 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: For dere satser på feil menn. Dere faller for playernes spill. Det virker såpass mye mere interessant enn en litt klønete fremtoning av en vanlig mann med ærlige hensikter. Vi er ikke interessante nok vi. Vi er ikke ekte nok sikkert. Vi blir venstresveipet eller chostet på tinder fordi vi ikke skriver godt nok til dere. Premien deres står skrevet i innlegget ditt. Nå må du faktisk gi deg for dette blir for dumt. Du konkluderer med at når kvinner opplever menn som spiller dobbeltspill så er det fordi vi velger dette selv? Det er fordi vi går etter playere og ønsker å bli brukt og kastet som søppel? Herregud, du skriver med voksne kvinner her og til din opplysning så er de fleste av oss interessert i å møte en bra mann vi kan muligens få noe til med om alt klaffer. Bra menn i dette tilfellet er absolutt IKKE playere eller han superkule fyren med masse venner.Du kan ikke fortsette å ha de holdningene der hvis du faktisk ønsker å møte bra kvinner. Måten du skriver på og hva du skriver stemmer ikke overens med hva de fleste kvinner vil anse som en bra mann for bra menn har ikke et dårlig kvinnesyn og setter forskjellige "regler/grunner" for kjønn som du gjør her. Hvis en kvinne møter en mann og finner ut senere hvordan han er = Hennes feil siden hun satser på feil menn!!! Hvis en mann møter en kvinne og finner ut senere hvordan hun er = Stakkars han som ble enda et offer for feil kvinner.😥 Det har ikke slått deg noen gang at alle de mislykka datene dine er fordi du satser på feil kvinner? For jeg synes det er merkelig at dine uheldige hendelser skyldes at du blir lurt og brukt, men om jeg hadde opplevd dette så er bastant min feil og jeg har valgt dette selv? Du skriver: "Det virker såpass mye mere interessant enn en litt klønete fremtoning av en vanlig mann med ærlige hensikter. Vi er ikke interessante nok vi. Vi er ikke ekte nok sikkert. Vi blir venstresveipet eller ghostet på tinder fordi vi ikke skriver godt nok til dere." --> Her prøver du å fremstille deg som en vanlig og snill mann med bra hensikter som blir oversett av de fæle jentene som bare vil ha de like fæle guttene og ikke sånne SNILLE menn som deg... Samtidig så skriver du dette om kvinner: "Dette sier meg egentlig at damer ja det gjelder mange av dem ikke er noe annet enn egosentriske svin som bryr seg lite om andre enn seg selv." "Noe sier meg at vi var nok ikke de eneste på blokka hennes med den tilgangen damer faktisk har i horden av menn de fritt har til disposisjon enhver tid" - her kaller du henne en fellesmadrass for nabolaget kun basert på at hun har hatt sex med en hun har datet? (btw, newsflash: at vi har "horder av menn" som vil knulle og tømme seg i oss er på INGEN måte noe å juble for. Hvem klapper i hendene av å bli ansett som en tømme stasjon? Det er ikke som om disse "hordene av menn" er ute etter kjærlighet og forhold) "Dette sier meg også mye om at normale damer faktisk ikke er noe bedre enn de som normalt farer rundt. Det sier meg også at å finne ei dame med forholdsvis sunt syn på partnere blir ganske utfordrende." Det du prøver å fremstille deg som vs de nedlatende og dårlig tankene du har om kvinner stemmer ikke overens. Ikke sitt der og kall deg selv for snill eller at det er synd på deg som ikke er ansett som ekte nok og ikke skriver bra nok og all mulig stakkarslighet når du direkte beviser med det du skriver at du ikke er en snill mann! Om man pakker inn bæsj i konfektpapir, så blir det ikke sjokolade av den grunn. Anonymkode: 44628...e94 8
miss summers Skrevet 13. juli 2020 #75 Skrevet 13. juli 2020 13 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg spiller med åpne ærlige kort. Er ikke utro og farer ikke rundt slik som hun du her nå forsvarer. Jeg hadde opplyst god tid før vårt møte at jeg er ikke en slik og jeg jeg ser etter en fast relasjon. Likevel valgte hun å overse mine ønsker. Du kan sikkert si hun var uheldig som hadde en affære med en kamerat av meg. Her er det nok du som spyr. Ja, jeg spyr av holdningene dine og din totale mangel på selvinnsikt. Man høster det man sår. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå