Gå til innhold

Singel, men hvem dater jeg?


Hr. Aktiv

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jo jeg føler at hun var allerede blitt eksklusiv med min kamerat. I følge ham så var han lykkelig for å funnet ei dame. De hadde vært til sengs flere ganger. 

Det er riktig at jeg er ikke eksklusiv med henne nei, men de signal hun sender ut ble for meg veldig feil. 

Jeg har opplevd utroskap fra tidligere partnere ja. 

Enig i at det er dårlig gjort av henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der falt jeg av. Du fremstår ikke akkurat som en sympatisk person.  Hvordan damer tenker og faktisk er... jada for vi er jo alle like?!  Se frustrasjonen gå gjennom hodet... hverm er du, hannibal lector? Overdrivelse der ja, men de få setningene der fikk jeg fra første innlegg ikke noe spes tanker, til dette der jeg tenker at puh, glad du ikke er min mann! Djises asså! 

 

Anonymkode: 9bf25...b46

Enig i dette! 

Syne sfuber altfor streng TS.

Skjlnner wt dette ble tøft, men du kan ikke være så sensitiv i dsting verdenen, det går bare ikke. Du tar offer rollen, og påberoper deg at du er utnyttet. 

Du virker ganske anklagene i måten du oppfører og ordlegger deg på. Kameraten din kan ha missforstått. 

Ser at du er såra, men synes du legger mye forventninger på hva kameraten din oppfattet, kan hende det er en misforståelse? Nå spør jeg, fordi det glrss ut som at dette ble en overdrivelse, hvis dette er hvordan du fremgår, så tror jeg at du kommer til å oppleve at andre setter ut piggene lenge før du får sagt hva du egentlig skulle si.. 

Anonymkode: f7352...24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Mulig noen menn fortjener dette, men opplyser at hverken kameraten min eller jeg er noen playere. Vi er veldig åpen på at vi tenker en fast relasjon med ei oppegående dame. Allerede her burde hun ha rygget for min del da dette er noe jeg har opplyst for flere dager siden til henne i chatten på messenger. Hun valgte å ikke snu. Hun valgte å trosse mine ønsker og mitt håp om en trofast fast relasjon bare vi to kunne ha sammen. 

Hun oppfører seg på ingen måte noe bedre enn de mennene du har truffet. Men de mennene du har truffet er de som skriver korrekt og roper høyest. Dere sveiper bort oss som kløner til å begynne med for vi blir for kjedelige. Tenk litt på det neste gang du sitter der og leter etter den rette mannen. Den beste for deg er ikke interessant nok fordi han vet ikke hva han skal si og ikke minst når han skal si det. ;)

Men det kan jo ha vært mange grunner til at hun kan ha tenkt at kameraten din kanskje ikke var så lur deal uten at det var noe galt med han eller å ha et intenst ønske om å være kjip. Om hun har 2 barn, og han ønsker barn, kan det f.eks være en grunn til å droppe det. Om hun har barn, har hun og mange hensyn å ta i valg av partner,  samt kanskje noen dårlige erfaringer i kofferten. Ellers har jeg aldri nett-datet i hele mitt liv, så følte meg ikke så altfor truffet av resten av innlegget ditt..

Anonymkode: 62d1a...15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer kan være slutz å gjøre hva de vil. Menn er kjeltringer. Standard KG

Anonymkode: b8b47...f12

Nei, det er ikke poenget her. Jeg hadde svart akkurat det samme dersom en dame fortalte at hun hadde gjort dette. Det er selvfølgelig et rått og brutalt marked, og dating er ikke for de skjøre, dessverre. Men det TS skisserer, å dra som en slags godhetens våpendrager for å ta et menneske som han ikke aner noe om, det er både selvforherligende og dårlig gjort.  Hva vet vel TS eller hans venn, om denne dama. Det fremstår veldig dobbeltmoralsk, og ironisk. 

Anonymkode: badc0...0f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det håper jeg da inderlig ikke er normalt! Jeg har totalt avsmak fra dagens datingkultur, det er ikke greit å ligge med folk og juge helt til man treffer noen man vil ha. Det er ikke pent å bruke andre mennesker og tråkke på følelsene deres, det bevitner om en alvorlig karakterbrist! Har selv aldri brukt andre menn og ei tråkket på de og følelsene deres bare for å komme til mister right. Skjønner heller ikke åssen folk klarer å holde på med flere, da det merkes fort av de andre og man får kjeft. Og jeg synes det er helt rett av folk å protestere og sette andre på plass når de oppfører seg så dårlig og lavmål.

forresten sikter jeg til deg og mannen din også. Dere er søppel og lavmål. Dere fortjener hverandre og får leve ulykkelig sammen til døden skiller dere ad. Karma vet du👍🏻 Det er ikke pent å ønske at andre skal bli sett på som verdiløse gjenstander som skal kastes for en gudinne som deg selv liksom, dine holdninger er kvalme og syke. For du tror du er så forbanna spesiell og en fantastisk gudinne i innlegget ditt, siden en mann valgte deg og dumpet en han så på som et verdiløst ligg. Du synes det er greit at andre behandles dårlig. Og tro meg, du er heller ikke spesiell for han du heller, sånne mennesker behandler alle som dritt. En dag dumper han deg på verste måten, driter i deg og finner en ny dame i samme slengen👍🏻 Det vedder jeg 99 % på.

Anonymkode: 5f391...ec7

Det var da voldsomt! Og noen vanvittige konklusjoner. 

Beklager at du har følt deg som verdiløst søppel, kastet bort som det, men jeg har ikke skrevet noe om verken løgner eller å anse mennesker som søppel. 

Vi forelsket oss i hverandre. Slikt skjer. Jeg datet to ja, og syntes begge var virkelig bra menn, men var en stund usikker på om noen av relasjonene ville utvikle seg. Lovet ikke noe til noen av dem, og i datingfase, hvor man blir kjent, er det uansett ingen garantier. Det hadde trolig ikke blitt han andre selv om jeg ikke datet annen også. Det ble ingen slik gnist der. 

Angående hans ff var det åpenhet om at det aldri ville bli et forhold mellom dem. De passet ikke sammen slik. Hun ble riktig nok furt over at han plutselig var klar for å bli seriøs, og det ikke var henne som hadde fått frem det i ham, men det var nok like mye såret stolthet som brustent hjerte. Han hadde vært åpen om at det aldri ville bli noe mer enn sex mellom dem, og hun hadde sagt seg enig i det. Om noen lurte noen der var det hun som lurte seg selv. Løy om at den avtalen var ok og gjensidig. 

Mannen jeg datet samtidig tok det veldig fint at jeg valgte å avslutte vår relasjon, fordi jeg hadde falt for min mann. 

 

Anonymkode: d93fa...ff5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i dette! 

Syne sfuber altfor streng TS.

Skjlnner wt dette ble tøft, men du kan ikke være så sensitiv i dsting verdenen, det går bare ikke. Du tar offer rollen, og påberoper deg at du er utnyttet. 

Du virker ganske anklagene i måten du oppfører og ordlegger deg på. Kameraten din kan ha missforstått. 

Ser at du er såra, men synes du legger mye forventninger på hva kameraten din oppfattet, kan hende det er en misforståelse? Nå spør jeg, fordi det glrss ut som at dette ble en overdrivelse, hvis dette er hvordan du fremgår, så tror jeg at du kommer til å oppleve at andre setter ut piggene lenge før du får sagt hva du egentlig skulle si.. 

Anonymkode: f7352...24e

For meg går det greit. Jeg klarer meg fint. Blir jo offer for en kvinnes kyniske liv om omreisende smittebærer av potensielle stygge sykdommer så jo skuffet må jeg si jeg har lov til å være. Noe sier meg at vi var nok ikke de eneste på blokka hennes med den tilgangen damer faktisk har i horden av menn de fritt har til disposisjon enhver tid.

Dette sier meg også mye om at normale damer faktisk ikke er noe bedre enn de som normalt farer rundt. Det sier meg også at å finne ei dame med forholdsvis sunt syn på partnere blir ganske utfordrende ihvertfall når man ser på respekten da ei hvit løgn er helt på sin plass. 

Hadde dette vært en mann her inne så ja............. Stakkars.

Hvordan kan man missforstå en relasjon der man har vært til sengs flere ganger slik min kamerat har vært?

Hvordan kan man missforstå mitt ønske om en fast og varig relasjon? Hun kunne scrollet bak og lest på nytt bare. Da hadde hun sett at jeg var totalt feil for henne..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke noe om at en ligger med noen mens man dater andre, ihvertfall når en ikke er åpen om det! 
Er ikke rart en blir usikker på de en treffer hvis det er sånn at en må regne med at du bare er en av flere «under vurdering»😐

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

forresten sikter jeg til deg og mannen din også. Dere er søppel og lavmål. Dere fortjener hverandre og får leve ulykkelig sammen til døden skiller dere ad. Karma vet du👍🏻 Det er ikke pent å ønske at andre skal bli sett på som verdiløse gjenstander som skal kastes for en gudinne som deg selv liksom, dine holdninger er kvalme og syke. For du tror du er så forbanna spesiell og en fantastisk gudinne i innlegget ditt, siden en mann valgte deg og dumpet en han så på som et verdiløst ligg.

Du bør virkelig få sjekket hodet ditt. Enn å kalle folk søppel,  og lese så mye svada inn i noen få linjer?  

Anonymkode: 57824...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

For meg går det greit. Jeg klarer meg fint. Blir jo offer for en kvinnes kyniske liv om omreisende smittebærer av potensielle stygge sykdommer så jo skuffet må jeg si jeg har lov til å være. Noe sier meg at vi var nok ikke de eneste på blokka hennes med den tilgangen damer faktisk har i horden av menn de fritt har til disposisjon enhver tid.

Dette sier meg også mye om at normale damer faktisk ikke er noe bedre enn de som normalt farer rundt. Det sier meg også at å finne ei dame med forholdsvis sunt syn på partnere blir ganske utfordrende ihvertfall når man ser på respekten da ei hvit løgn er helt på sin plass. 

Hadde dette vært en mann her inne så ja............. Stakkars.

Hvordan kan man missforstå en relasjon der man har vært til sengs flere ganger slik min kamerat har vært?

Hvordan kan man missforstå mitt ønske om en fast og varig relasjon? Hun kunne scrollet bak og lest på nytt bare. Da hadde hun sett at jeg var totalt feil for henne..?

Tenker det ligge rnoe i kommunikasjonen,men dette er spekulasjoner! 

Selvdlgleig er det leit at det gikk som dr gikk. Men vi bare si at jeg merker at måten du gikk fren på her, ikke helt var den beste. Grunnen til det, er at de fleste rygger nok litt, og setter ut spissene lenge før du får sagt hva du egentlig skulle si med en slik fremgang.

Sier ikke at den er feil, nebtror bare at du kan vite litt skremmende med et såpass intenst syn på det å ta hevn, som jeg fikk her. Det er heller ikke sånn at du kan tvinge dine følelser med makt av å være sinna og frustrert, sier ikke at dette er sånn du er. Men fra hva du sier, så er det litt av intrykket. 

Litt på siden, men virker som at dating for deg er vel hakket mer seriøst enn henne. Dette er jo smak og behag.

Jeg dater flere om gangen, og for meg er det helt naturlig. Akkurat nå dater jeg ingen, men det er helt normalt og innenfor slik jeg ser dating arenaen. 

Anonymkode: f7352...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

For meg går det greit. Jeg klarer meg fint. Blir jo offer for en kvinnes kyniske liv om omreisende smittebærer av potensielle stygge sykdommer så jo skuffet må jeg si jeg har lov til å være. Noe sier meg at vi var nok ikke de eneste på blokka hennes med den tilgangen damer faktisk har i horden av menn de fritt har til disposisjon enhver tid.

Ja, for menn er ikke sånn??  Menn, ganske mange av dem, flyr rundt, juger seg til ligg etter ligg etter ligg og driter i kondom, for det er så kjedelig....    Så jammen meg kan kvinner få lov til å være skuffa og!  Menn er jo hakket mer kyniske når det kommer til sex, og så lenge det er damer er det menn til disposisjon. Hadde det ikke vært kvinner som ville ligge så hadde faen ikke blitt noe på dere! Men hvorfor skulle du egentlig bli skuffet? .... dette var en første date for dere? Altså, se hvordan personen er live, høre litt om hvordan hun er, hva hun vil, hva hun liker/ikke liker og du er superskuffa fordi hun lå med en annen ? Ja greit ok det var kompisen din og det skjønner jeg er kjipt, men allikevel . Men syns også du forventer altfor mye av en date til første gangen å være. Så mye som du skriver om dating så burde du jo være såpass rutinert til å vite at man legger ikke lista så høyt første gangen. Det er jo oppskrift på nedtur..

Men jeg  skjønner godt hva du mener i hi - det var ikke pent av den dama å gå på date med deg, dersom det faktsisk var sånn at hun hadde vært til sengs med kompisen din flere ganger.  Det skal jeg være enig i er lavmål av henne.  Ellers er jeg enig i de fleste som sier her at man forplikter seg ikke til hverandre med en gang, man må jo gi det litt tid.

 

hilsen dame som holder seg til en av gangen, forøvrig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mer og mer klart for meg at jeg misforstår ganske mye i dagens "datingsystem". I mine øyne er det helt OK å date flere samtidig før det blir seriøst. Er ikke dating nettopp å møtes og bli kjent for å se om det kan bli noe mer? Enten "noe mer" innebærer et varigi forhold eller et av...noe mindre varig art? 

Å "date" flere bør dermed være uproblematisk så lenge man ikke har inngått noen avtale om dette "noe mer". 

Jeg er imidlertid enig i at damen nevnt i hovedinnlegget oppførte seg ufint på to måter. For det første kan det se ut som hun hadde vært til sengs med TS kamerat kvelden før, og da er man definitivt over fra dating og inn i noe mer og i tillegg var hun ikke ærlig overfor TS kamerat, men valgte å lyve om hva hun skulle gjøre kvelden etterpå. 

Anonymkode: 2e072...de5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Måneskinn skrev:

Ja, for menn er ikke sånn??  Menn, ganske mange av dem, flyr rundt, juger seg til ligg etter ligg etter ligg og driter i kondom, for det er så kjedelig....    Så jammen meg kan kvinner få lov til å være skuffa og!  Menn er jo hakket mer kyniske når det kommer til sex, og så lenge det er damer er det menn til disposisjon. Hadde det ikke vært kvinner som ville ligge så hadde faen ikke blitt noe på dere! Men hvorfor skulle du egentlig bli skuffet? .... dette var en første date for dere? Altså, se hvordan personen er live, høre litt om hvordan hun er, hva hun vil, hva hun liker/ikke liker og du er superskuffa fordi hun lå med en annen ? Ja greit ok det var kompisen din og det skjønner jeg er kjipt, men allikevel . Men syns også du forventer altfor mye av en date til første gangen å være. Så mye som du skriver om dating så burde du jo være såpass rutinert til å vite at man legger ikke lista så høyt første gangen. Det er jo oppskrift på nedtur..

Men jeg  skjønner godt hva du mener i hi - det var ikke pent av den dama å gå på date med deg, dersom det faktsisk var sånn at hun hadde vært til sengs med kompisen din flere ganger.  Det skal jeg være enig i er lavmål av henne.  Ellers er jeg enig i de fleste som sier her at man forplikter seg ikke til hverandre med en gang, man må jo gi det litt tid.

 

hilsen dame som holder seg til en av gangen, forøvrig...

For hver mann som som driver på slik finnes det ei dame også. 

Jeg har vel ikke nevnt at dere ikke kan være skuffa. Synes det er like smakløst den andre veien også. 

Ja det var første date. Helt riktig det, men jeg har opplyst mine verdier og hva jeg er ute etter flere dager i forkant så jeg skjønner ikke helt denne rettferdiggjøringen av henne her da hun har trosset mitt ønske og det samme utnyttet kameraten min. 

Vi har tross alt snakket sammen flere ganger.

Dette sier meg egentlig at damer ja det gjelder mange av dem ikke er noe annet enn egosentriske svin som bryr seg lite om andre enn seg selv. De har liten eller ingen følelser for hva de gjør med et annet menneskes følelser ved å faktisk prøve å inngå en relasjon istedet for å avblåse med en gang slik vi med samvittighet gjør. 

Playerne er ganske lette å unngå hvis du vil for de vil bare pule. Damer derimot kan date en stund uten at denne trangen kommer til syne selv om deres hensikt er akkurat det samme. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

For hver mann som som driver på slik finnes det ei dame også. 

Jeg har vel ikke nevnt at dere ikke kan være skuffa. Synes det er like smakløst den andre veien også. 

Ja det var første date. Helt riktig det, men jeg har opplyst mine verdier og hva jeg er ute etter flere dager i forkant så jeg skjønner ikke helt denne rettferdiggjøringen av henne her da hun har trosset mitt ønske og det samme utnyttet kameraten min. 

Vi har tross alt snakket sammen flere ganger.

Dette sier meg egentlig at damer ja det gjelder mange av dem ikke er noe annet enn egosentriske svin som bryr seg lite om andre enn seg selv. De har liten eller ingen følelser for hva de gjør med et annet menneskes følelser ved å faktisk prøve å inngå en relasjon istedet for å avblåse med en gang slik vi med samvittighet gjør. 

Playerne er ganske lette å unngå hvis du vil for de vil bare pule. Damer derimot kan date en stund uten at denne trangen kommer til syne selv om deres hensikt er akkurat det samme. 

 

Hæ? 

Hove mange ganger har dette skjedd deg TS? 

En gang? 

Og du trekker sånne konklusjoner og er såpass absolutt og lite kompromissløs? 

Tror ikke jeg hadde vært så keen på å date deg.. 

 

Anonymkode: f7352...24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 

Hove mange ganger har dette skjedd deg TS? 

En gang? 

Og du trekker sånne konklusjoner og er såpass absolutt og lite kompromissløs? 

Tror ikke jeg hadde vært så keen på å date deg.. 

 

Anonymkode: f7352...24e

Ikke vits i å date meg med slike holdninger. Jeg vil ha ei som ikke farer rundt og ikke minst hører på hva jeg setter pris på. 

Unnskyld meg, men da blir det dumt å prøve noe mere uansett hvor kjekk jeg for dem er. 

Jeg har opplevd utroskap så jeg vet hvordan det føles ja. Tenkte prøve unngå det ved å være veldig klar og tydelig på hva jeg søker. Hva napper? Jo ei som starter en evt. relasjon med utroskap. Selv synes jeg det er ganske avtennende.

For meg er ikke utroskap et kompromiss. Jeg kan inngå kompromiss på mange andre ting, men ikke her desverre. 

Men hvis damer som driver å dater meg har et så stort behov for bekreftelse til andre menn så må jeg si jeg tar hatten min å går. Tro meg jeg har sexdriv. Ingen dame jeg har vært med er i nærheten ennda så de kan ikke skylde på lysta mi heller. Da hadde nok nestemann på lista dems passet bedre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette sier meg egentlig at damer ja det gjelder mange av dem ikke er noe annet enn egosentriske svin som bryr seg lite om andre enn seg selv.

Dette her var det du laget hele denne tråden for å dele, eller hva? Typisk menn med ingenting å tilby. 

Anonymkode: 164c8...25f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ikke vits i å date meg med slike holdninger. Jeg vil ha ei som ikke farer rundt og ikke minst hører på hva jeg setter pris på. 

Unnskyld meg, men da blir det dumt å prøve noe mere uansett hvor kjekk jeg for dem er. 

Jeg har opplevd utroskap så jeg vet hvordan det føles ja. Tenkte prøve unngå det ved å være veldig klar og tydelig på hva jeg søker. Hva napper? Jo ei som starter en evt. relasjon med utroskap. Selv synes jeg det er ganske avtennende.

For meg er ikke utroskap et kompromiss. Jeg kan inngå kompromiss på mange andre ting, men ikke her desverre. 

Men hvis damer som driver å dater meg har et så stort behov for bekreftelse til andre menn så må jeg si jeg tar hatten min å går. Tro meg jeg har sexdriv. Ingen dame jeg har vært med er i nærheten ennda så de kan ikke skylde på lysta mi heller. Da hadde nok nestemann på lista dems passet bedre. 

For meg virker dette litt som at du er kompromissløs i forhold til realiteten Vs hva som høres fint ut. 

Det å date flere, er bare lurt slik jeg ser det. Vet ikke helt hva du ville med tråden, ettersom du sier at du har det bra, og at du ikke lar deg påvirke,men får inntrykk av at du har bestemt deg på forhånd hvordan forholdet ditt skal være. Tenker det kan være ganske mange som kjenner på trykket av dette. 

Men da er det ikke så mye mer å si

Anonymkode: f7352...24e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja det var første date. Helt riktig det, men jeg har opplyst mine verdier og hva jeg er ute etter flere dager i forkant

ja det er fint at du gjør det. Men du kan altså ikke ta ansvar for andres handlinger og følelser... og det virker på meg som du gjør det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Måneskinn skrev:

ja det er fint at du gjør det. Men du kan altså ikke ta ansvar for andres handlinger og følelser... og det virker på meg som du gjør det her.

Det er riktig. Men blir det riktig å utnytte meg når hun da får gratis knull uten noe styr flere ganger samme kveld om hun vil?

Hva med kameraten min?

Hun skal jo også fremstå som en god rollemodell til sine barn. Gjør hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er riktig. Men blir det riktig å utnytte meg når hun da får gratis knull uten noe styr flere ganger samme kveld om hun vil?

Hva med kameraten min?

Hun skal jo også fremstå som en god rollemodell til sine barn. Gjør hun det?

 TS, dette er ikke din oppgave å <rettferdiggjøre> Heller ikke ditt problem

Anonymkode: f7352...24e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Måneskinn skrev:

ja det er fint at du gjør det. Men du kan altså ikke ta ansvar for andres handlinger og følelser... og det virker på meg som du gjør det her.

Enig i dette! 

Anonymkode: f7352...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...