Gå til innhold

Singel, men hvem dater jeg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi kommer alle til å dø alene, folk blir jo bare mer og mer idioter med behov for akutt bekreftelse og intoleranse mot kjedsomhet. Hjelpes.  

Anonymkode: 41b75...4a4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja helt vanlig å date flere til man virkelig faller for noen. 

Jeg sjonglerte mellom to menn til jeg landet på ham jeg nå er gift med. Han på sin side måtte avslutte et ff forhold da vi ble seriøse. 

Normalt! 

Anonymkode: d93fa...ff5

Er det så veldig normalt? Selv foretrekker jeg å konsentrere meg om én av gangen. Hadde jeg datet flere tror jeg det ville blitt mye mer overfladisk og vanskeligere å skape bånd til mannen.

Anonymkode: 29c5c...220

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du psykisk syk eller tilbakestående eller noe?

Anonymkode: 5f391...ec7

Hæ? 

Mener du at alle som ikke har samme oppfsttning som deg, er psykisk syke, eller tilbakestående? 

Anonymkode: f7352...24e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan faktisk skjønne at du gjorde dette. Det å få vite at man dater samme dame kan være kleint nok, men at hun i tillegg har løyet til kameraten og ligget med skjønner jeg at ikke føles bra for noen av dere. Hadde blitt veldig skuffet og sint på kameratens vegne selv. Usikker på om jeg ville gjort det samme, men synes ikke nødvendigvis at det er galt heller.

Jeg håper ikke at dette er vanlig selv om mange blir ganske kyniske av nettdating. Chatter med en mann nå som virker seriøs og som jeg skal møte. At han dater eller chatter med flere er ok, men jeg hadde egentlig helt ærlig blitt skuffet av et slikt dobbeltspill.

Anonymkode: d4048...806

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan faktisk skjønne at du gjorde dette. Det å få vite at man dater samme dame kan være kleint nok, men at hun i tillegg har løyet til kameraten og ligget med skjønner jeg at ikke føles bra for noen av dere. Hadde blitt veldig skuffet og sint på kameratens vegne selv. Usikker på om jeg ville gjort det samme, men synes ikke nødvendigvis at det er galt heller.

Jeg håper ikke at dette er vanlig selv om mange blir ganske kyniske av nettdating. Chatter med en mann nå som virker seriøs og som jeg skal møte. At han dater eller chatter med flere er ok, men jeg hadde egentlig helt ærlig blitt skuffet av et slikt dobbeltspill.

Kan noen forklare hvordan dette kan være dobbeltspill, når du ikke kjenner personen du dater, og dermed ikke skylder denne personen noe? 

Ihvertfall ikke hvis noe ikke er bestemt på forhånd, noe som skjeldent er lurt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan noen forklare hvordan dette kan være dobbeltspill, når du ikke kjenner personen du dater, og dermed ikke skylder denne personen noe? 

Når det kommer til barna og sexen så var det helt klart en stek i regningen, men dste flere er ganske spnkormel slik jeg ser det og sånn jeg oppfatter det heller ikke feil

Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Du har ikke en gang møtt dama, men forventet evig troskap allerede? Ingen av dere har vel lovet hverandre ekslusivitet på dette stadiet i bekjentskapet, så hvorfor er du så snurt? Hun har lov å ligge med hvem hun vil og date samtidig.

Det jeg ikke liker, er at hun løy til kameraten din om å ha barna den kvelden så hun ikke kunne møte han. DET var en alvorlig brist i karakteren hennes. Lyver hun om det, kan hun fortsette å lyve om en hel del.

Godt du avsluttet det hele med henne da. Lykke til videre. Håper du finner en storartet dame snart og ikke mister helt troa nå! :) 

Jeg forventer ikke noe evig troskap før jeg møter henne nei, men en viss seriøsitet og ikke minst troverdighet forventer jeg. Jeg ønsker ikke noe forhold til ei dame som bare kan dra ei hvit løgn til meg. Hvilken dame er det og hvilke følelser har hun for meg?

Er ikke mine følelser like mye verdt som hennes?

Enn kameraten min som så sårt ønsker seg barn? Er ikke hans verdier like mye verdt?

Hun skal jo bare leke. Greit nok det, men hvorfor leke med to stykker som opplyser at de er seriøse og ønsker en fast relasjon når horden med menn som ikke er seriøse står i kø og venter på tur? 

Jeg mister ikke troa, men må vel bare bli litt mere overfladisk da jeg ser at det kan være vanskelig å stole på folk i dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dobbeltspill fordi hun løy til kameraten for å gå på date med en annen. Jeg kan skjønne at kameraten ble veldig skuffet over å få vite det etter at de har hatt sex, men jeg er sånn som foretrekker å fokusere på en om gangen.

Jeg ville ikke fortsatt å date en person som datet ei venninne av meg uansett, men stiller litt spørsmålstegn ved å holde på med flere og ligge med alle. Nå er jeg sikkert gammeldags på det området, men synes ikke at det gjør noe akkurat.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg forventer ikke noe evig troskap før jeg møter henne nei, men en viss seriøsitet og ikke minst troverdighet forventer jeg. Jeg ønsker ikke noe forhold til ei dame som bare kan dra ei hvit løgn til meg. Hvilken dame er det og hvilke følelser har hun for meg?

Er ikke mine følelser like mye verdt som hennes?

Enn kameraten min som så sårt ønsker seg barn? Er ikke hans verdier like mye verdt?

Hun skal jo bare leke. Greit nok det, men hvorfor leke med to stykker som opplyser at de er seriøse og ønsker en fast relasjon når horden med menn som ikke er seriøse står i kø og venter på tur? 

Jeg mister ikke troa, men må vel bare bli litt mere overfladisk da jeg ser at det kan være vanskelig å stole på folk i dag. 

Altså det var jo uheldig at hun ble avslørt, men dette er jo blåbær i forhold til det kvinner opplever fra menn? Hvorfor skal kvinner oppføre seg bedre enn menn?

Anonymkode: 62d1a...15b

• Liker 3
Skrevet
55 minutter siden, Moonwalker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du måtte reise på daten for å gjøre et poeng ut av at hun datet vennen din for å "shame" henne for å date/rote med flere? Det er jo bare slemt og sier noe om deg om du har gjort dette. Hvorfor sendte du ikke bare melding og sa at du ikke ville fortsette etter du fann ut at hun holdt på med kompisen din? Så kunne kompisen tatt det selv med henne om han hadde inntrykk av at de var på veg et sted, samt løgnen hun serverte. 

Kameraten min sender sikkert melding når han har grått ferdig. Han er ikke tøff nok face to face. Jeg vet han hadde det tøfft i går kveld. 

Jeg har ingen problemer med å face folk uansett hva som ligger til grunn.

Jeg vil se folk i øynene når jeg tar dem i såpass alvorlig løgn. Se hva som skjer om det i det heletatt skjer noe. Danne meg et bilde om hvordan damer tenker og faktisk er. Se den frustrasjonen gå igjennom hodet hennes når hun ikke klarer å synke ned i bakken eller bare forsvinne på andre vis. 

Jeg er på ingen måte noen ond mann, men slikt synes jeg er langt over streken. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dating idag er helt håpløst og er forbeholdt de i toppen utseendemessig (akkurat som de rike leker mest på Børsen og med dyre eiendommer) siden alt er bare blitt en patetisk kjøttmarked og såkalt "kjemi" - basert på dyrisk, seksuell tiltrekking. Ingen moral inne i bildet. Personlighet driter en langt i. Det er bare Animal Planet hele veien og humpe hverandre ihjel.

Denne idiotien med å "sjonglere" flere samtidig begynte på tidlig 2000-tallet med fremveksten av den stadig mer ekstreme kapitalismen og materialismen. Samtidig begynte fremveksten av sosiale medier (Facebook 2004). 

På tidlig 2000-tallet begynte en også med disse latterlige Reality Seriene som er blitt enda verre og mer vulgære idag. Men de begynte med denne Bachelor og Bachelorette episodene, der en sjonglerer 20 stykker og stemmer ut de en ikke liker. Så det begynte liksom der. Kan kysse 20 stykker og suge tunga på hverandre. Kan bange så topp 5 blant disse 20 i senga, før en bestemmer seg for den "siste" vinneren - og ofte funket ikke det valget heller etter en stund. LOL.

Anonymkode: 47891...fef

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du måtte reise på daten for å gjøre et poeng ut av at hun datet vennen din for å "shame" henne for å date/rote med flere? Det er jo bare slemt og sier noe om deg om du har gjort dette. Hvorfor sendte du ikke bare melding og sa at du ikke ville fortsette etter du fann ut at hun holdt på med kompisen din? Så kunne kompisen tatt det selv med henne om han hadde inntrykk av at de var på veg et sted, samt løgnen hun serverte. 

Hersketeknikk dette. Han har behov for å sette henne på plass. Sier MYE om vedkommende. Spyr av hele adferden hans. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, miss summers skrev:

Hersketeknikk dette. Han har behov for å sette henne på plass. Sier MYE om vedkommende. Spyr av hele adferden hans. 

Mjah...Kan sjkønne han-Men skjønner ikke ath an føler seg så bedratt. Altså dating verdenen sånnsett er ganske klar: Du har ingen forpliktelser og bestemmer ingenting på forhånd- Derfor skylder du ikke en fremmed person mer enn han skylder deg. Inntill dere har avtalt at dere er ekslusive. Da er det et løfte.

Hersketeknikk får jeg ikke inntrykk av, men får litt inntrykk av offer rolle mentalitet, for å være helt ærlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Kameraten min sender sikkert melding når han har grått ferdig. Han er ikke tøff nok face to face. Jeg vet han hadde det tøfft i går kveld. 

Jeg vil se folk i øynene når jeg tar dem i såpass alvorlig løgn. Se hva som skjer om det i det heletatt skjer noe. Danne meg et bilde om hvordan damer tenker og faktisk er. Se den frustrasjonen gå igjennom hodet hennes når hun ikke klarer å synke ned i bakken eller bare forsvinne på andre vis. 

Der falt jeg av. Du fremstår ikke akkurat som en sympatisk person.  Hvordan damer tenker og faktisk er... jada for vi er jo alle like?!  Se frustrasjonen gå gjennom hodet... hverm er du, hannibal lector? Overdrivelse der ja, men de få setningene der fikk jeg fra første innlegg ikke noe spes tanker, til dette der jeg tenker at puh, glad du ikke er min mann! Djises asså! 

Anonymkode: 9bf25...b46

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke du er den moralsk høyverdige her i det hele tatt. Faktisk så syns jeg det du forteller om, var ekstremt dårlig gjort mot denne dama. 

Man kan diskutere hvorvidt det er greit å date flere samtidig, samtidig som man gir uttrykk for å være eksklusive. Den er jeg med på. 

Samtidig stakkarsliggjør du kameraten din, og overfører alt for mye ansvar over på ei dame, som helt sikkert i følge egne, og flere andres standarder, har oppført seg ok, og fulgt spillets regler. Du dro dit for å dumme henne ut, uten å vite noe, helt seriøst, du vet ikke alt bare fordi du har snakka med vennen din og sympatiserer med han, om hvorfor hun velger å date flere. 

Jeg kan se for meg at det like gjerne er på grunn av oppførselen deres, og måten du gikk fram på, at denne dama ble satt ut. Ikke fordi hun mente hun var ferska i å gjøre noe galt. 

Anonymkode: badc0...0f3

• Liker 5
Gjest Tutte
Skrevet
16 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Har du blitt bedratt tidligere? Får en følelse av at dette egentlig handler om noen andre. Denne dama hadde ingen forpliktelser til noen av dere og det er kun en tidlig datingfase. Ikke greit å lyve, men om hun gjør det, hva så? Dere skal jo ikke ha noe mer med henne etter dette, og bare bra dere fant det ut så tidlig uten sterke følelser i bildet, så nå er det bare å gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

Damer kan være slutz å gjøre hva de vil. Menn er kjeltringer. Standard KG

Anonymkode: b8b47...f12

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså det var jo uheldig at hun ble avslørt, men dette er jo blåbær i forhold til det kvinner opplever fra menn? Hvorfor skal kvinner oppføre seg bedre enn menn?

Anonymkode: 62d1a...15b

Mulig noen menn fortjener dette, men opplyser at hverken kameraten min eller jeg er noen playere. Vi er veldig åpen på at vi tenker en fast relasjon med ei oppegående dame. Allerede her burde hun ha rygget for min del da dette er noe jeg har opplyst for flere dager siden til henne i chatten på messenger. Hun valgte å ikke snu. Hun valgte å trosse mine ønsker og mitt håp om en trofast fast relasjon bare vi to kunne ha sammen. 

Hun oppfører seg på ingen måte noe bedre enn de mennene du har truffet. Men de mennene du har truffet er de som skriver korrekt og roper høyest. Dere sveiper bort oss som kløner til å begynne med for vi blir for kjedelige. Tenk litt på det neste gang du sitter der og leter etter den rette mannen. Den beste for deg er ikke interessant nok fordi han vet ikke hva han skal si og ikke minst når han skal si det. ;)

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, Tutte skrev:

Har du blitt bedratt tidligere? Får en følelse av at dette egentlig handler om noen andre. Denne dama hadde ingen forpliktelser til noen av dere og det er kun en tidlig datingfase. Ikke greit å lyve, men om hun gjør det, hva så? Dere skal jo ikke ha noe mer med henne etter dette, og bare bra dere fant det ut så tidlig uten sterke følelser i bildet, så nå er det bare å gå videre.

Jo jeg føler at hun var allerede blitt eksklusiv med min kamerat. I følge ham så var han lykkelig for å funnet ei dame. De hadde vært til sengs flere ganger. 

Det er riktig at jeg er ikke eksklusiv med henne nei, men de signal hun sender ut ble for meg veldig feil. 

Jeg har opplevd utroskap fra tidligere partnere ja. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, miss summers skrev:

Synes det er en gjenganger i innleggene hans. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å lese det her. "Alle kvinner er onde" osv. og et stort behov for å sette oss på plass. 🤷‍♀️ neitakk. 

Anonymkode: 2e44d...9d9

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...