Gå til innhold

Når hunden på 14 år ikke lenger klarer å gå tur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som du bare er lei den.

Anonymkode: 0acca...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du bare er lei den.

Anonymkode: 0acca...4ec

For et troll du er!

Anonymkode: d443e...ad1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 3.07, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det Ts? 

Anonymkode: ba847...22e

Hei

Vennen min sovnet inn i går ❤️ Søndag ble en gradvis forverring da vi var på dotur(akkurat doturene har hun klart fint til da, men små turer utover det har vært problematisk) hun segnet om og uttrykte oppgitte sukk og stønn. Vi kontaktet veterinær og bestilte en konsultasjonstid men forberedte oss samtidig på avliving.

Mandag "glimtet" hun skikkelig til da vi bare skulle på dotur på tunet men da ville hun gå i skogen og snuse bl.a. Så vi gikk til skogen(like ved huset vårt) og var sikkert ute i tre kvarters tid. Hun virket så ivrig og bestemt så jeg lot henne det.

Når vi er utenfor døren hjemme segner hun om på nytt. Jeg skulle nok ha insistert på at vi ikke gikk dit, men hun virket så glad og fornøyd den stunden. Samtidig så forsto vi for alvor at det riktige blir å la henne slippe.

Veterinæren kjenner en liten kul og kan ikke utelukke kreft. Hun har også sviktende muskulatur i bakbeina og veterinær er helt enig i avgjørelsen vår. Hun er gammel og skal få slippe nå. Jeg er lettet men uendelig trist. 

Hvil i fred bestevennen min 🌹🐾

Anonymkode: 9b047...f53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...