Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 Populært innlegg #1 Skrevet 11. juli 2020 Mobbet meg så mye på ungdomsskolen at jeg fikk vondt i magen av å tenke på skole. Hun var ond. Hun kalte meg ting jeg aldri kunne kalle noen uansett om jeg er 15 eller 30. Terroriserte meg. Fikk andre til å mobbe meg. Jeg var ikke opptatt av gutter eller kropp, var dog normalvektig og opptatt av gode karakterer. Hun var populær blant guttene og den "peneste" i trinnet. I går tok jeg en tur på en shoppingsenter her i nærheten og så henne. Hun har kanskje gått opp minst 30 kg og gikk med slitte klær, ja det kan være sykdom osv men det driter jeg i. Det var godt å se henne slik. Gikk bare videre men hun stoppa meg og prata, ironisk nok. Spurte hva jeg driver med. Jeg har jobb, barn og høyere utdanning, slank pen og veltrent. Hun står stille i livet og har blitt smellfeit. Lenge leve karma. Anonymkode: 5a2da...7b6 86
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #2 Skrevet 11. juli 2020 Forstår følelsene dine. En av de som var tidenes bitch mot meg på ungdomsskolen og som bevisst holdt meg utenfor alt osv har nå et rusproblem. Anonymkode: 6ff6b...2cf 25
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #3 Skrevet 11. juli 2020 Det du forteller om hennes oppførsel på skolen er et tegn på usikkerhet og lav selvfølelse.. hun hadde det tydeligvis ikke så bra inni seg.. skjønner følelsen din nå.. Enjoy it 💪🏼 Anonymkode: 42fb8...56f 17
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #4 Skrevet 11. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det du forteller om hennes oppførsel på skolen er et tegn på usikkerhet og lav selvfølelse.. hun hadde det tydeligvis ikke så bra inni seg.. skjønner følelsen din nå.. Enjoy it 💪🏼 Anonymkode: 42fb8...56f Å noen er bare drittsekker. Jeg gidder ikke å gå å unnskylde all dårlig oppførsel Anonymkode: 6ff6b...2cf 31
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #5 Skrevet 11. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å noen er bare drittsekker. Jeg gidder ikke å gå å unnskylde all dårlig oppførsel Anonymkode: 6ff6b...2cf Enig. Det er plenty av folk som er usikre på seg selv uten at de oppfører seg som rasshøl overfor andre og ødelegger deres liv. Anonymkode: 7eb05...d22 33
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #6 Skrevet 11. juli 2020 En del mobbere har dårlig selvbilde, men det unnskylder egentlig ikke sånn oppførsel. Jeg fryder meg også når jeg ser at noen av mine mobbere har forfalt, men blir irritert når jeg ser at noen av dem har nådd veldig langt og fortsatt holder seg bra. En av mine tidligere mobbere er politimann i dag og en annen er en anerkjent operasanger. Et par av damene som mobbet meg er sykepleiere. Æsj, altså! Anonymkode: f1b76...43b 15
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #7 Skrevet 11. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å noen er bare drittsekker. Jeg gidder ikke å gå å unnskylde all dårlig oppførsel Anonymkode: 6ff6b...2cf Så du mobber henne på nett i voksen alder og har ikke lært noe av hennes oppførsel mot deg. Pot calling the kettle black. Anonymkode: 95fcc...957 34
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #8 Skrevet 11. juli 2020 Hvem er det som er mobberen nå? Er det sånn at den som mobbet sist vant? Anonymkode: 75d8b...93d 25
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #9 Skrevet 11. juli 2020 Alle får det de fortjener en dag....heldigvis Anonymkode: e98ea...aa8 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #10 Skrevet 11. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så du mobber henne på nett i voksen alder og har ikke lært noe av hennes oppførsel mot deg. Pot calling the kettle black. Anonymkode: 95fcc...957 Faktisk så baksnakker hun 😂 Anonymkode: 38a36...4ad 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #11 Skrevet 11. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Faktisk så baksnakker hun 😂 Anonymkode: 38a36...4ad Og det gjør du og. Vanskelig å ha sympati med folk som har vært utsatt for mobbing, for det viser seg ofte at de er like ekle, bare at de er voksne noe som bare gjør det verre. Er så ødeleggende for de som har brukt opplevelsen til å vokse på og lært hvordan man bør behandle andre og med det er inspirerende forbilder. Anonymkode: 95fcc...957 13
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #12 Skrevet 11. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mobbet meg så mye på ungdomsskolen at jeg fikk vondt i magen av å tenke på skole. Hun var ond. Hun kalte meg ting jeg aldri kunne kalle noen uansett om jeg er 15 eller 30. Terroriserte meg. Fikk andre til å mobbe meg. Jeg var ikke opptatt av gutter eller kropp, var dog normalvektig og opptatt av gode karakterer. Hun var populær blant guttene og den "peneste" i trinnet. I går tok jeg en tur på en shoppingsenter her i nærheten og så henne. Hun har kanskje gått opp minst 30 kg og gikk med slitte klær, ja det kan være sykdom osv men det driter jeg i. Det var godt å se henne slik. Gikk bare videre men hun stoppa meg og prata, ironisk nok. Spurte hva jeg driver med. Jeg har jobb, barn og høyere utdanning, slank pen og veltrent. Hun står stille i livet og har blitt smellfeit. Lenge leve karma. Anonymkode: 5a2da...7b6 Hun har tydeligvis ødelagt deg som ønsker å se at andre har det vondere enn deg. Anonymkode: 279b9...a93 10
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #13 Skrevet 11. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faktisk så baksnakker hun 😂 Anonymkode: 38a36...4ad Trodde du var ts. Glemmer alltid å se på anonkod. Anonymkode: 95fcc...957
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #14 Skrevet 11. juli 2020 Jeg forstår deg godt Ts! Mine mobbere har klart seg ok. Men hun verste, hun som var sjefen og virkelig ond, har blitt singel og barnløs. Hun har også studert psykologi, men kom ikke inn på profesjon. Hun er ofte i diskusjon på nett om at master i psykologi burde få kalle seg psykologer osv. Sånne ting digger meg litt! Det er også kult at jeg har god utdannelse, gift og to barn. Sliter litt psykisk da (mye pga henne). Vet hun har ødelagt mange liv mye verre enn for meg. Hun mobbet andre fra 1.klasse til ut videregående. En skikkelig heks! Anonymkode: 09ce2...894 11
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #15 Skrevet 11. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Trodde du var ts. Glemmer alltid å se på anonkod. Anonymkode: 95fcc...957 Helt greit. Men ts mobber ikke. Den tidligere mobberen vet ikke om denne tråden, så da er hun lykkelig uviten om følelsene til TS. Og det er faktisk helt menneskelig å føle på ting når en tidligere mobber tilsynelatende ikke gjør det så bra. Hadde Ts slengt dritt når di snakket, så hadde hun vært en mobber. Anonymkode: 38a36...4ad 32
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #16 Skrevet 11. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Helt greit. Men ts mobber ikke. Den tidligere mobberen vet ikke om denne tråden, så da er hun lykkelig uviten om følelsene til TS. Og det er faktisk helt menneskelig å føle på ting når en tidligere mobber tilsynelatende ikke gjør det så bra. Hadde Ts slengt dritt når di snakket, så hadde hun vært en mobber. Anonymkode: 38a36...4ad di faktisk Er heldigvis anonym 😂 Anonymkode: 38a36...4ad 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #17 Skrevet 11. juli 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mobber henne på nett i voksen alder og har ikke lært noe av hennes oppførsel mot deg. Pot calling the kettle black. Anonymkode: 95fcc...957 Mobber? Hvor har jeg mobbet? Jeg sier det som det er, at noen mennesker bare er stygge mot andre uten at det nødvendigvis ligger usikkerhet bak det. Anonymkode: 6ff6b...2cf 17
Kvalitet Skrevet 11. juli 2020 #18 Skrevet 11. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har tydeligvis ødelagt deg som ønsker å se at andre har det vondere enn deg. Anonymkode: 279b9...a93 Piss!! Ts uttrykker en følelse jeg tror de fleste av oss kan kjenne igjen. 18
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #19 Skrevet 11. juli 2020 Sånn, lov å føle et snev av skadefryd et lite øyeblikk, men håper du nå som voksen hever deg over å føle deg bedre enn andre bare pga vekt og utdanning. Er det noe du burde lært av nettopp denne personen er det vel akkurat det. Samtidig som det er lov å ikke like folk altså - men ikke se ned på de for det. Anonymkode: 50634...bb4 8
Gjest Forumhei Skrevet 11. juli 2020 #20 Skrevet 11. juli 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mobbet meg så mye på ungdomsskolen at jeg fikk vondt i magen av å tenke på skole. Hun var ond. Hun kalte meg ting jeg aldri kunne kalle noen uansett om jeg er 15 eller 30. Terroriserte meg. Fikk andre til å mobbe meg. Jeg var ikke opptatt av gutter eller kropp, var dog normalvektig og opptatt av gode karakterer. Hun var populær blant guttene og den "peneste" i trinnet. I går tok jeg en tur på en shoppingsenter her i nærheten og så henne. Hun har kanskje gått opp minst 30 kg og gikk med slitte klær, ja det kan være sykdom osv men det driter jeg i. Det var godt å se henne slik. Gikk bare videre men hun stoppa meg og prata, ironisk nok. Spurte hva jeg driver med. Jeg har jobb, barn og høyere utdanning, slank pen og veltrent. Hun står stille i livet og har blitt smellfeit. Lenge leve karma. Anonymkode: 5a2da...7b6 Men om 10 år så kan det jo være snudd igjen 😊, hun mobbet deg men du henger henne ut på Internett, dette liker ikke tante KARMA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå