Gå til innhold

Er det teit å gå med genser eller t-skjorte med universitetsnavn og emblemer på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alt man har på seg, trenger ikke ha noen dypere mening. Om du går med Batman - t-skjorte, så betyr det ikke at du ER Batman. 

Anonymkode: 41a33...976

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt klart fjortiss genser, om du har gått der......så vet jo ikke de du møter,at du har gjort det. For min del er det megaharry! Nesten som folk som går med NASA genser, de har jo aldri jobba der, nek får nemlig ikke jobb i nasa.

Anonymkode: 2d8df...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror muligens at mange som kjøper t-skjortene ikke vet at Yale og Harvard er universiteter. Jeg visste heller ikke det da jeg var 14. 

Anonymkode: 8f479...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både NASA genser og Batman tskjorte. Jeg er verken astronaut eller batman. Kunne fint gått med Harvard eller Yale også. Er voksen og mor med godt betalt jobb. 

Anonymkode: 5b9be...bf1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Harvard, Yale, NASA etc er jo bare blitt mote. Ikke mer teit enn andre more merker. Kan gå med det hvis man vil. Dog trur jeg aldri UiO genseren vil ta av. 

Anonymkode: 1434c...eff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden å bruke. Hvorfor i all verden skulle det ikke være det? Jeg mener... da bør alle ta seg en tur i klesskapet sitt og sjekke klær med trykk. Står det navnet på et land eller en by du ikke har vært i så er du plutselig superharry. Er det et firmamerke der som du ikke pleier å kjøpe noe av så er du superharry.

Kan ikke bare den selvutnevnte klespatruljen ta seg et bolleparty?

Anonymkode: 2af31...ddf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...