Gå til innhold

Er det teit å gå med genser eller t-skjorte med universitetsnavn og emblemer på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser de selgere gensere med Harvard og Yale trykk på HM.. er det teit å bruke når man aldri har studert der? 

Anonymkode: 32acb...16a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er helt meningsløst. Blir som å gå med en band-t-skjorte hvis man aldri har hørt på musikken til bandet/artisten og ikke liker den. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kult hvis du heter Jimmy McGill og har gått på University of American Samoa.

 

 

4D733A8B-857D-4B9E-A690-5FF90B31C2AF.jpeg

Endret av Kågebruker
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis man ikke har gått der, slik min kjæreste har, så er det tullete og harry!

Anonymkode: 068fc...b2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske teit om man ikke selv har studert der, ja.. Men det har dessverre blitt en motegreie.
Det er det samme med Ramones-tskjorter osv som også ble solgt på H&M en periode... Jeg så mange folk med de trøyene som, mest sannsylig, ikke visste at det var et band engang

Anonymkode: cc8ba...173

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne gensere osv med «Harvard» osv printet på egner seg bare som koseklær hjemme 

Anonymkode: e314c...907

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer unna det sjøl, men det er ikke sånn at jeg bryr meg veldig hvis jeg ser noen som går med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har virkelig aldri skjønt greia. 

Det pleide å være slik at det var litt "teit" om man kjøpte seg en genser fra Oxbridge eller Ive Leagye dersom man kun hadde tatt et kurs eller gått på sommerskole der, men aldri studert.

Nå er det tydeligvis noen folk kjøper i klesbutikken helt uavhengig. Men jeg ser veldig få gå med det, så jeg er usikker på om det selger.

Anonymkode: b07ef...d38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er teit. F. Eks syns jeg det er kult å gå med forsvarets sine t-sjorter (samboer sine), aldri vært i militæret selv. Har refleks med politi- logo på. De som er redd for politi skvetter litt når de ser den i gangen 😆

Endret av vikilLJA
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt trykk fra steder du ikke har vært, steder du ikke har studert på, band du ikke har vært på konsert med osv er skikkelig flaut. Og ikke spesielt pent. 

Anonymkode: 2ff6c...ae2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hvis man ikke har gått der, slik min kjæreste har, så er det tullete og harry!

Anonymkode: 068fc...b2a

Mente kanskje 'som min kjæreste med den veldig store penisen har'?

Anonymkode: dabfb...ef0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis man ikke har gått der, slik min kjæreste har, så er det tullete og harry!

Anonymkode: 068fc...b2a

Selv hvis man har gått der, er det harry.

Mannen min kjøpte med seg en t-skjorte som souvenir, men bruker den aldri, og i hvert fall ikke offentlig. 

Anonymkode: b07ef...d38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis man ikke har gått der, slik min kjæreste har, så er det tullete og harry!

Anonymkode: 068fc...b2a

Veldig harry å skryte av at kjæresten din har gått der når du ikke har gjort det selv 🙊

Anonymkode: 32acb...16a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Greit om du har gått der. En kompis av meg har det og har en hettegenser, men han bruker den bare når vi sitter hjemme og hygger oss med litt vin og mat. Ikke noe man løper rundt for å vise frem til alt og alle. 

Anonymkode: e21cc...c85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis man ikke har gått der, slik min kjæreste har, så er det tullete og harry!

Anonymkode: 068fc...b2a

Synes egentlig det er enda mer harry om kjæresten din, eller noen andre som har gått der, går rundt med klær med svære logoer derfra 😂

Anonymkode: e21f8...cf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekstremt harry og respektløst også- 

Anonymkode: 046f0...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Synes egentlig det er enda mer harry om kjæresten din, eller noen andre som har gått der, går rundt med klær med svære logoer derfra 😂

Anonymkode: e21f8...cf8

Why?

Anonymkode: 031ca...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...