Gå til innhold

Hvordan gå frem med mann 45 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666

Kan ikke snakke for alle M45 her, men kan si omtrent hvordan jeg som M53 er:

Når jeg er forelsket er jeg 17 år i hodet. Alder har ingen betydning på det området.

Han er ingen racer på SoMe? Go old-school og ring ham. 
ikke overtenk, ikke overkomplisér. Vis initiativ. Ekte mannfolk elsker kvinner med fremdrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Alterego666 skrev:

Kan ikke snakke for alle M45 her, men kan si omtrent hvordan jeg som M53 er:

Når jeg er forelsket er jeg 17 år i hodet. Alder har ingen betydning på det området.

Han er ingen racer på SoMe? Go old-school og ring ham. 
ikke overtenk, ikke overkomplisér. Vis initiativ. Ekte mannfolk elsker kvinner med fremdrift.

Hva er ekte mannfolk? 

Anonymkode: c7d4b...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 19.59, AnonymBruker skrev:

hoho! ja... i 2020 er ringing den ultimate ut-av-komfortsone-øvelsen. Anser meg selv som tøff, men når det komme til menn så koster det så sykt mye å gjøre seg så sårbar. Ref til en annen tråd som verserer her på forumet så har jeg mang en gang tatt initiativ ovenfor en mann, og det har ikke blitt tatt så godt imot, akkurat som at jakten og den biten der er litt av poenget. 
 

Anonymkode: ef9c0...0cc

Du har ikke fått med deg alle angrep på menn de siste 2 til 3 årene p.g.a MeToo og VilleBarePrateLitt. Jada, dette gjelder bare de som er angivelig "slemme" med kvinner og bla bla, men det er ikke slik menn tenker. De føler at det er et massivt, panser-feminist angrep på gang der de skal demoniseres på alle områder, og da tør en ikke å gi deg verken klem eller kyss. Dere bor i tillegg på et lite sted, så jeg tenker at dårlig yrke der går jungeltelegraf style baksnakking. Så hele livet hans kan bli ødelagt på grunn av en bagatell, om han tolker noe feil hos deg. Ikke bare hans liv, men barna hans sitt liv også. 

Som en annen har påpekt her, du har alt å tjene på å være direkte. Dere kvinner må slutte med dette tullet der dere er "redd for avvisning" og mener at det er bare mannen som må ta sjansene og "tåle" alle avvisningene. 

Anonymkode: a8f45...90d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ekte mannfolk? 

Anonymkode: c7d4b...7f8

Anti-tesen av mannslinger, guttunger i mannskropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...