Gå til innhold

Beste skuespillerprestasjon noensinne. Din mening.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var ikke lett, veldig mye å velge i. Men det må nesten bli Tommy Wiseau i The Room.

https://www.youtube.com/watch?v=Q3QdGakjHb8

Anonymkode: 70aa7...117

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.7.2020 den 9.09, AnonymBruker skrev:

Ja, der har vi sannelig verdenshistoriens beste skuespillerprestasjon..

Hva med jenta i Holms? Fantastisk skuespiller!

Anonymkode: d699e...49e

Lenge siden jeg har ledd så godt av noe her inne på Kg. Hva med jenta i Holms, ja. Fantastisk kommentar😂😂😂

Anonymkode: 39a59...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2020 den 18.05, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri trodd jeg skulle mene dette, men DiCaprio på sitt beste er det vanskelig å komme utenom. Kanskje i Catch me if you can? Galdofini i Sopranos må jeg også nevne. Og Meryl Streep i Sophie's Choice. Men går for DiCaprio.

Anonymkode: a970c...a33

De Caprio er veldig god. Det er noe med utstrålingen som er helt magisk. Vil nevne Tom Hardy, dritgod som jødisk mafioso i Peaky blinders. 
Husker ikke hva filmen heter, men så ham nylig i en film på TV, der han spilte en litt enkel kar som jobbet i en bar og var i et kriminelt miljø, men som egentlig var en god mann. Den tolkninga grep meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som nevner Wiseau i The Room- mener dere det ironisk? 

Anonymkode: ef931...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig sansen for Robin Williams i "Good Morning Vietnam". Der synes jeg han gjør en fantastisk jobb. Generelt var han tross alt en veldig god skuespiller.

Jack Nicholson også. Spiller mye bra. Feks i "As Good As It Gets", "One Flew Over The Cuckoo's Nest" og i "The Shining"

Verdt å nevne er også Marlon Brando i "The Godfather"
 

Andre favoritt skuespillere er DiCaprio, Anthony Hopkins som Hannibal Lecter,  Johnny Depp i "POTC" og Meryl Streep generelt. Liker også Jim Carrey. 

Anonymkode: 8568c...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...