AnonymBruker Skrevet 11. juli 2020 #81 Skrevet 11. juli 2020 På 7.7.2020 den 3.55, ti10 skrev: Har kjøpt håndsåpe, dusjsåpe, skyllemiddel, hårfarge og godteri. Men jeg har tenkt at noe av reklamen er litt usympatisk, litt passiv aggressiv. "Jeg er så unik, skal ikke ha noe billig" eller hva det er. Litt uvanlig vinkling, kan man si. Neida. Det er dansk humor, og så har de forandret og fornorsket den litt. Har bodd i Danmark, humoren er litt annerledes der. Anonymkode: 68d4a...edf
Ludovica- Skrevet 11. juli 2020 #82 Skrevet 11. juli 2020 Har kjøpt en del forskjellig glittersminke der, som fungerer fint på meg. Samt litt annen sminke. Ingen bomkjøp. Ellers så kjøper jeg gjerne små poser med smash, potetgull etc. Greit med litt mindre poser Før så hadde de en body lotion jeg likte veldig godt, men den er utgått nå. Samt San pellegrino. Billigere der enn på meny og andre matbutikker. 1
Elysian Skrevet 11. juli 2020 #83 Skrevet 11. juli 2020 (endret) - Energibarer. De har noen som er gluten- og laktosefrie til under 20,- som jeg syns er veldig gode. - Produkter frå Kerastase. - En leave-in balsam frå Revlon som lukter kokos. Tror den heter One eller noe sånt. Veldig fornøgd med den! - Har funnet en billig rouge til ca 40,- som ligner veldig på en jeg pleier å bruke som koster 300,-. - Hårbøyler, strikk o.l. - Pukka te. Koster over 20 kroner mindre enn på butikken jeg vanligvis har ķjøpt fra. - Håndsåpe. - Bursdagskort. - Små chipsposer (veldig fint for en som elsker chips og som ikke klarer å stoppe før posen er tom). - Toalettsaker i reisestørrelse. Endret 11. juli 2020 av Elysian 3
MarianneE Skrevet 12. juli 2020 #84 Skrevet 12. juli 2020 Diverse Reese's kommer alltid i kurven, men og glutenfri Digestive, deodorant fra Palmolive, tannkrem og håndsåpe.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #85 Skrevet 12. juli 2020 Milkasjokolade, Snapple. Håndkleturban til håret med knapp- ikke sett det andre steder, veldig kjekt når man skal sminke seg e.l., sminkefjernerkluter som er vaskbare, sminkekost, kattegodis. Blir alltid mye mer enn jeg skal ha, fornøyd med alt jeg har kjøpt der. Anonymkode: 9c0b9...f60 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #86 Skrevet 12. juli 2020 Bokser med Pellegrino Limon (koster 17,- på Normal og rundt 40 på Deli de Luca) Barberblader fra Gilette til mannen min. Diverse snacks og godteri man ikke finner andre steder (enn evt. til blodpris på Deli de Luca). Veet hårfjerningskrem med "skrubbesvamp" (den finner jeg ingen andre steder her i Norge) Tamponger er forresten ikke billig der, i alle fall ikke Tampax. De koster 36,- på Normal og 29,- på Kiwi (og med avtalekort får man hver 4. pakke gratis). Anonymkode: 21b18...28e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #87 Skrevet 12. juli 2020 Bomullspad og q-tip (jeg er kjempefornøyd med q-tip derfra) The Curl Company sine styling produkter til hår. Truseinnlegg og bind. Dreamies til pus Allround og vindu våtservietter Neutral ansiktsrens Fryseposer Tannkrem Neglelakk Hårstrikk Kokosolje Deo-wipes Og nå som dusjene er stengt på treningssenteret så kjøper jeg våtservietter for å få tørket av meg det verste av svette etter treningen. Anonymkode: 4fbf1...8e0 2
Krakatoa Skrevet 12. juli 2020 #88 Skrevet 12. juli 2020 Kjøper som regel Brylcreem og Wilhelmina Peppermint.
Gjest Adobyen Skrevet 18. oktober 2023 #90 Skrevet 18. oktober 2023 Sist kjøpte jeg noen tannbørstehoder og en boks med munnbind som fyller opp i skapet. Rart å tenke på munnbindtiden nå.
Jytte Skrevet 18. oktober 2023 #91 Skrevet 18. oktober 2023 Ingenting, faktisk ikke noe. Var innom en gang og hatet å gå og gå i labyrintene før jeg endelig nådde utgangen. Duften av vaskemidler, alt var bare helt masete.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2023 #92 Skrevet 18. oktober 2023 Dusjsåpe, håndsåpe, vaskemiddel, toalettrens, tannkrem, tannbørste, krydder, bind, sminke, hudpleieprodukter, bomullspad, q-tips, parfyme, mobildeksel, godteri, snacks, ulike drikker, fuktighetskrem, deodorant, antibac, sjampo og balsam Anonymkode: da125...928
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #93 Skrevet 19. oktober 2023 Håndsåpe, dusjsåpe, deo, dreamies (til katt), kokosolje, frø, marshmallow fluff er mye billigere der.. kjøper også evt om de har samme mascara som vanlige butikker. Oppvasktabletter er ofte billigere så det er og et godt kjøp. Det enkleste er å kjøpe samme produkt som du normalt ville kjøpt et annet sted. Det er som oftest stor prisforskjell og du vet allerede at du liker produktet. Deo er kanskje det jeg sparer mest penger på ved å gå på normal. Anonymkode: 69c8f...ed7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2023 #94 Skrevet 19. oktober 2023 Forskjellig. Håndsåpe, hårbørste, handlenett, paraply, shampo, balsam m.m Anonymkode: 12e1d...412
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå