Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Masse rart godteri som Reeses og sånn ostepoplignende greier med jalapeno smak :P Bind, shampoo og balsam, wax strips. Er iallfall det jeg kjøper fast.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Små poser chips 

Anonymkode: 68d4a...edf

AnonymBruker
Skrevet

Barberskum og essie neglelakk 😊

Anonymkode: 7f574...087

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Zalo koster 36,- på Normal, på Kiwi koster den 24,-. Så alt er ikke billigere, lett å bli lurt. Oppvasktabletter er støtt og stadig på salg og mye rimeligere enn på Normal. 

Anonymkode: d01f7...e7d

Ok.

• Liker 2
Skrevet

Barberblader, såpe, deodorant, tannkrem. For det meste lagervarer. Fyller på i ny og ne. 

Ikkje kjøp glitter på normal, det er baiiis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett håndsåpe, kanskje bodylotion. Sjeldent jeg er innom, men ligger ved siden at matbutikken jeg ukeshandler på, så hender jeg tar en tur. 

Anonymkode: fdd4e...8ee

Skrevet

Jeg er ikke så glad i engangsprodukter, og kan virkelig anbefale de gjenbrukbare sminkefjerningspadsene deres! Altså bomullspads til toner, sminkefjerning etc, som man bare slenger i en vaskepose og vasker på 60 grader. Har bestilt lignende fra Etsy tidligere, men er langt mer fornøyd med de fra Normal.

Ellers liker jeg en tyggis de har, som jeg bare har funnet på danske helsekostbutikker tidligere. Jeg tror det er et dansk merke, men de koster omtrent halvparten av det jeg har pleid å betale for dem i Danmark. De har dem i sitronsmak og lakrissmak.

Har også kjøpt et skum til å rengjøre fliser med som var utrolig effektivt på mitt gamle badegulv. Har skrubbet det med vanlig skurekrem i mange omganger, og synes ikke at det blir rent. Kjøpte et skum fra Normal som skulle spres over flisene og virke litt før man tørket det vekk. Det løste opp masse skitt, kluten ble helt svart med én gang!

Så også at de solgte favorittsjampoen min fra Kerastase til en veldig god pris. Håper at de fortsetter med det!

Ellers synes jeg at de har mye ræl, men jeg er veldig kvalitetsbevisst og nøye med hva jeg kjøper. 

Liker Normal bedre enn en del butikker i samme segment (Flying Tiger, Nille, Europris, etc.).

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Deosticks og leppepomader.

Anonymkode: 0ecaf...564

Skrevet (endret)

Kom på noen bomkjøp også:

- Oppvaskmiddel i mørke flasker, jeg tror det står Oslo, Amsterdam, Copenhagen og andre bynavn på flaska. Det var utrolig lite effektivt.

- Har også kjøpt en tekstilrens (i skumform) som jeg ikke var så fornøyd med. Synes at den var litt lite effektiv.

- Smakssatt olivenolje i gjennomsiktige glassflasker. Skulle ha skjønt at det ikke var høy kvalitet på olivenoljen til den prisen!

- Noen av sheet-maskene er også skikkelig dårlige, synes jeg. Vita har noen fra TonyMoly til 29,-, de liker jeg mye bedre!

Endret av Miss-Grey
  • Liker 3
Gjest Tamsi
Skrevet

Graviditetstester kjøper jeg bare på normal, liker å ha det liggende. Får 5 for 50 der, kommer aldri til å kjøpe i butikk igjen! Ellers mest ting til håret, som shampo, hårspray, fliseklemmer, hårstrikk og lignende. Og andre forbruksvarer som deodorant og lypsyl.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Miss-Grey skrev:

Kom på noen bomkjøp også:

- Oppvaskmiddel i mørke flasker, jeg tror det står Oslo, Amsterdam, Copenhagen og andre bynavn på flaska. Det var utrolig lite effektivt.

- Har også kjøpt en tekstilrens (i skumform) som jeg ikke var så fornøyd med. Synes at den var litt lite effektiv.

- Smakssatt olivenolje i gjennomsiktige glassflasker. Skulle ha skjønt at det ikke var høy kvalitet på olivenoljen til den prisen!

De mørke flaskene med bynavn er da håndsåper og ikke oppvaskmiddel. Ikke rart de var lite effektive.

Anonymkode: a9973...57d

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Handler ikke der. Får inntrykk av at de bare selger ræl. Var med noen som skulle ha noe der en gang. Fy så vond lukt det var der inne.

Anonymkode: 535fe...9d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper TIGI Bedhead Duo Shampo og balsam, håndsåpe, deo, dusjsåpe, tørshampo og som regel litt godis. 

Anonymkode: 0a85d...42d

Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De mørke flaskene med bynavn er da håndsåper og ikke oppvaskmiddel. Ikke rart de var lite effektive.

Anonymkode: a9973...57d

Det stemmer ikke. Det er en serie med håndsåpe, håndkrem og oppvaskmiddel.

Tror også de har body lotion, men det er jeg ikke sikker på. 

Flaska ser i alle fall slik ut:

EBEEE3DD-EA5D-4672-9E71-D021C1EBEAED.thumb.jpeg.ed9b802ba01bea694b6b0e1e89f8683f.jpeg

Anbefaler den ikke.

Endret av Miss-Grey
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Miss-Grey skrev:

Jeg er ikke så glad i engangsprodukter, og kan virkelig anbefale de gjenbrukbare sminkefjerningspadsene deres! Altså bomullspads til toner, sminkefjerning etc, som man bare slenger i en vaskepose og vasker på 60 grader. Har bestilt lignende fra Etsy tidligere, men er langt mer fornøyd med de fra Normal.

Ellers liker jeg en tyggis de har, som jeg bare har funnet på danske helsekostbutikker tidligere. Jeg tror det er et dansk merke, men de koster omtrent halvparten av det jeg har pleid å betale for dem i Danmark. De har dem i sitronsmak og lakrissmak.

Har også kjøpt et skum til å rengjøre fliser med som var utrolig effektivt på mitt gamle badegulv. Har skrubbet det med vanlig skurekrem i mange omganger, og synes ikke at det blir rent. Kjøpte et skum fra Normal som skulle spres over flisene og virke litt før man tørket det vekk. Det løste opp masse skitt, kluten ble helt svart med én gang!

Så også at de solgte favorittsjampoen min fra Kerastase til en veldig god pris. Håper at de fortsetter med det!

Ellers synes jeg at de har mye ræl, men jeg er veldig kvalitetsbevisst og nøye med hva jeg kjøper. 

Liker Normal bedre enn en del butikker i samme segment (Flying Tiger, Nille, Europris, etc.).

Har du navnet på det middelet du brukte på flisene? 😊

Jeg har ikke fått med meg at de selger Kerastase. Det merke har jeg aldri sett på tilbud, så det skal jeg se etter neste gang.

Jeg kjøper Nescafé gold, kicks lakris og tørrshampoo.

Anonymkode: 17ae5...e03

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøper Kleenex med balsam i boks til 13 kr stk. Det er billig. Øyebryns skygge nærmest:) Deo-spray, våtfôr til hund, som er et par kr billigere en Rema. En type leppomade som jeg syns er god. Husker ikke navnet. Tre bokstaver mener jeg. Den er rimelig på Normal

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tamsi skrev:

Graviditetstester kjøper jeg bare på normal, liker å ha det liggende. Får 5 for 50 der, kommer aldri til å kjøpe i butikk igjen! Ellers mest ting til håret, som shampo, hårspray, fliseklemmer, hårstrikk og lignende. Og andre forbruksvarer som deodorant og lypsyl.

Normal er også en butikk. 

Anonymkode: ceb95...e2e

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du navnet på det middelet du brukte på flisene? 😊

Jeg har ikke fått med meg at de selger Kerastase. Det merke har jeg aldri sett på tilbud, så det skal jeg se etter neste gang.

Jeg kjøper Nescafé gold, kicks lakris og tørrshampoo.

Anonymkode: 17ae5...e03

Tror det var en lilla, litt glorete flaske med orange kork. Aner ikke hva det inneholder, det er sannsynligvis ikke særlig miljøvennlig. Men jeg har virkelig prøvd alt for å få flisene rene, og dette er det eneste som har fungert. Skal se om jeg finner navnet på produktet i morgen.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper "baby & kids lotion" som er svanemerket og skikkelig god krem. Kjøper også melkefri marsipansjokolade (heter "dark marci") og Clif nut butter filled-bar! 😍

Anonymkode: a2c22...de4

• Liker 2
Skrevet

Shampo+balsam, dusjsåpe, ulike vaskemidler, småplukk i reisestørrelser til bruk på ferie, snacks. Kjøper ikke sminke eller parfyme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...