Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godteri :)

De har dritgode lakriskarameller. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøper en del ting til håret der :) Alltid vært fornøyd. Holder meg unna de billigste tingene og mye av sminken. man får det man betaler for...

Skrevet (endret)

Skal vi se... En leave-in balsam som var helt super, men luktet så vondt at jeg bare kastet den. Noen kjeks av merker som er ukjente i Norge. Så lekre ut, smakte ingenting. 

Ellers ting jeg er fornøyd med. Hårfarge, Redken sjampo og balsam, Oreo kjeks av ulike typer, håndsåpe og bodylotion, silikonhæler til sko, EOS leppepomade, Venus barberhøvler, tannbørster til Oral-B, noen proteinkjeks jeg liker godt, plastfolie som det er en praktisk liten kniv på, sånne hårtørke-turbaner...

Normal driver med parallellimport, så det de har skal være ekte.

Endret av every woman
AnonymBruker
Skrevet

Zaloen er billigst der (noen kommenterte at den er billigere på Kiwi, men det er den lille flaska som koster 24 på Kiwi. Den store koster 36 på Normal). Kjøper Jordan tannbørster (13 kr/stk), Kleenex, Intuition-barberblader, godis, sukkerfri kjeks, og ellers hvis jeg kommer over noe spennende. Kjøper mest kjente merker.

Anonymkode: 2e408...bed

• Liker 1
Gjest Trynefaktor
Skrevet

Store dusjsåper fra Neutral,litt sjampo og balsam og godteri. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen drops, den store tanntråd børsten er bra, shampoo, såpe, bursdagskort, hårpynt, tannkrem etc

Anonymkode: 5a42f...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Lakris-snop.

Anonymkode: ed54d...c4c

AnonymBruker
Skrevet

Tamponger og truseinnlegg, proteinbarer, godis og snacks, tyggis og pastiller, tja egentlig fra de fleste kategorier. Elsker slike butikker!

Anonymkode: 715b4...057

AnonymBruker
Skrevet

Lenge før normal butikkene kom til Norge så sa jeg at det var stort marked for billigbutikk, fordi alt er så dyrt. Og jammen santen så kom normal og de har vokst i et enormt tempo. Tenk hvor mye de tjener, og allikevel er de billigst på det meste.

At ingen gjorde dette for lenge siden.

Anonymkode: 5a42f...ee0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånne Kleenex bokser, reise/mini flasker av hygieneprodukter, sjokolade og lakris!

Anonymkode: 715b4...057

Skrevet

Bed head Shampo og balsam

Skrevet

Barberhøvler, funker helt greit😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hårfarge, dusjsåpe, deo, bodylotion, hårolje, ansiktsmaske, tannkrem, tannkost, munnskyll, bursdagskort, duftlys, barberhøvel, hårvoks, godis, sminke, neglelakk. 

Anonymkode: 49adc...1fd

Skrevet

Det meste av det jeg selv kjøper på Normal er allerede nevnt, men vil legge til: 

- Munnskyllevann. Stor flaske til ca 35 kr - koster tre ganger så mye på apoteket. 
- Hårstrikk
- Antibac
- Fotmaske. Har ikke prøvd enda, litt fordi jeg er nervøs for kvaliteten. Men skal gjøre det snart
- Diverse sesongpynt. I fjor til 17.mai

Skrevet

Godteri 🙃 Har også kjøpt hårstrikker og såpe der.

Skrevet

Altfor mye! Butikken er jo lagt opp som en labyrint, der man må gjennom alle ting man ikke visste om før man kommer ut igjen. Blir som regel mye i kurven før jeg og min datter er gjennom.

Det vi skal handle er som regel voks til hårfjerning. Det blir alltid mer. 

Digger at de har snop og matvarer som er litt spesielle på enden. 

Har egentlig vært fornøyd med alt vi har kjøpt. Det blir bare for mye. 😄

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Zaloen er billigst der (noen kommenterte at den er billigere på Kiwi, men det er den lille flaska som koster 24 på Kiwi. Den store koster 36 på Normal). Kjøper Jordan tannbørster (13 kr/stk), Kleenex, Intuition-barberblader, godis, sukkerfri kjeks, og ellers hvis jeg kommer over noe spennende. Kjøper mest kjente merker.

Anonymkode: 2e408...bed

Finnes i 5 dl og 5,7 dl. Det er ikke billigere på Normal.

Anonymkode: d01f7...e7d

Skrevet (endret)

Kjøper dette:

• hårkur (garnier fructis banana)
  • sminkefjerner (jeg liker å prøve forskjellige merker)
  • Ziaja hudpleie (pleide å kjøpe dette i Polen før, men gøy at det er kommet hit!)
  • spraysolkrem (spf 50 med spray som er fra garnier, bruker denne over sminke iløpet av dagen!)
  • neglelakkfjerner (mye billigere enn vita/hm etc)
  • snacks til datteren min (masse morsomt!)
  • paw patrol/peppa gris ting som feks tannbørster for å gjøre tannpussen mer gøy. Peppa Gris badehåndle. Paw Patrol kroppssåpe. 
  • Sokker (de 20 kroner sokkene med morsomt motiv, jeg ELSKER sånne sokker... har sikkert 10 par nå. favoritten er en katt i badering!)
  • blax hårstrikk. en pakke holder cirka i fem måneder for meg!
Endret av Saltsild
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kattesand!! Koster 57, 1/3 av prisen hos veterinæren og er akkurat d samme.

Fudge shampo, body butter fra Elizabeth Arden, chiafrø, sånn salt/pudder til håret fra Osis- mye billigere enn frisøren. Av og til hårspenner og strikk. Sånne småflasker med div hvis jeg skal på reise. Deodorant og tannkrem. Dusjsåpe. 
Digger normal! 
savner Loco - synd de gikk konk. 

Anonymkode: 4c586...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...