Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kokosolje, mungbønnepasta, peanøttsmør, intimsåpe, babywipes, julekort, klistremerker, pakketeip... Alt er fin kvalitet og helt som forventet. Koffertstroppene deres, derimot, var skikkelig dårlig kvalitet og gikk i oppløsning før vi rakk å få koffertene ned trappa her hjemme. Alle tre. 

Anonymkode: 70b3a...0d9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For det meste godteri som ikke er å få tak i på vanlige matbutikker

Anonymkode: 49ed0...7ac

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håndsåpe og wilhelmina mints som jeg husker fra da jeg bodde i Nederland. Har ikke sett de noe annet sted enn Normal i Norge. 

Anonymkode: 1bb48...a16

AnonymBruker
Skrevet

Sjampo fra Garnier og selvbruningshandske. Kjøpte julegave der til min 10 år gamle søster.... synes det er en morsom butikk å gå på. Har også kjøpt munnspray der.

Anonymkode: ae8c6...dc6

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det meste godteri som ikke er å få tak i på vanlige matbutikker

Anonymkode: 49ed0...7ac

Hvilket godteri? 😊Trenger tips.

Anonymkode: be184...5e9

Skrevet

Bleieposer og kindersjokolade 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Babyolje, høvler, hårstrikk, dusjsåpe, håndsåpe, snop, Himalaya salt, brødposer, hårfarge +++ 😁

Anonymkode: 8add9...3d2

• Liker 2
Skrevet

Kjøper L’Oréal sin banana hårkur, til alle: LUKT PÅ DEN!!!! HIMMELSK. 73kr 

Gjest Chroma
Skrevet

Shampoo, balsam, håndsåpe, hårfarge, godteri, badeskum til ungene, badebomber, hårpynt, vanish vaskemiddel til klær.

AnonymBruker
Skrevet

Ajax pine. Syntetisk såpe til gulv som lukter som grønnsåpe 😍

Anonymkode: ebb8b...a2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På Normal kjøper jeg kun tre forskjellige ting, og det er 2-pakning med Sensodyne tannkrem, stor flaske med Sanex dusjsåpe, og 8-pakning med Venus barberblader. 

Anonymkode: 96790...747

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper barberhøvler/skum, head and shoulders, essie neglelakk. Og så om de har fått bra partier med andre diverse ting. Fant biotherm apricot body lotionen for en stund siden, husker ikke prisen men var kjempebillig. Elsker Normal.

Anonymkode: e55be...ce0

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kjøpt så mye, men har gjort flere bomkjøp. Tanntråd på stikkere som ryker mens den er mellom tennene. Bomullspinner for ørene der bomullen faller av... (kan være litt skummelt å bruke.) 

er varene ekte? Jeg kjøpte en max factor mascara som jeg synes klumper og ikke virker ny ( den var selvfølgelig forseglet). De har jo mange kjente merker, men er det 2.sortering eller falske kanskje? 
er det trygt å bruke ansiktsmaskene? Jeg kjøpte en clay-maske der som kjentes god ut..
til og med såpebobler jeg kjøpte der var dårlige.. jeg ser at man kanskje får det man betaler for, men merkevarene bør vel være ok, eller? Jeg har dårlig råd så det er kjærkomment å spare litt penger der jeg kan, men bomkjøp har jeg ikke råd til. Hva kan jeg trygt kjøpe og hva bør jeg holde meg unna? 

Anonymkode: 9d886...247

Har kjøpt noe såpe og sjampo, men elsker rituals, så har gått over til noe dyrere varer 😅

Men den ene tingen jeg virkelig kjøper der er barbærblad. De er ofte noe billigere enn butikker, men så nettopp at obs har skridd ned prisen på venus sine de selger. De har kanskje merket konkuranse 😅

Ellers blir det snop, kinder produkter 🙌🏻

Går også under snop, men de har nå 2 år på rad hatt lakrispipe-adventkalender 😄 det var et must! 😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en 1000ml flaske Redken shampo fra Normal, den lysebrune. Den gjorde håret mitt utrolig ekkelt og fettete i hodebunnen med en gang etter vask, og jeg har vanligvis tørr hodebunn. Det var nasty. Har kjøpt samme shampo fra andre butikker og ikke hatt samme problem. Kommer ikke til å kjøpe noe mer på Normal, er en grunn til at alt er så billig der.

Anonymkode: b8b88...bc3

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Miss-Grey skrev:

Jeg er ikke så glad i engangsprodukter, og kan virkelig anbefale de gjenbrukbare sminkefjerningspadsene deres! Altså bomullspads til toner, sminkefjerning etc, som man bare slenger i en vaskepose og vasker på 60 grader. Har bestilt lignende fra Etsy tidligere, men er langt mer fornøyd med de fra Normal.

Ellers liker jeg en tyggis de har, som jeg bare har funnet på danske helsekostbutikker tidligere. Jeg tror det er et dansk merke, men de koster omtrent halvparten av det jeg har pleid å betale for dem i Danmark. De har dem i sitronsmak og lakrissmak.

Har også kjøpt et skum til å rengjøre fliser med som var utrolig effektivt på mitt gamle badegulv. Har skrubbet det med vanlig skurekrem i mange omganger, og synes ikke at det blir rent. Kjøpte et skum fra Normal som skulle spres over flisene og virke litt før man tørket det vekk. Det løste opp masse skitt, kluten ble helt svart med én gang!

Så også at de solgte favorittsjampoen min fra Kerastase til en veldig god pris. Håper at de fortsetter med det!

Ellers synes jeg at de har mye ræl, men jeg er veldig kvalitetsbevisst og nøye med hva jeg kjøper. 

Liker Normal bedre enn en del butikker i samme segment (Flying Tiger, Nille, Europris, etc.).

Hva heter dette skummet du bruker på flisene?

Anonymkode: 3b867...adc

Skrevet

Kjøper 2-pack med barberskum (billigere enn i andre butikker), barberblader, Vanish, håndsåper og q-tips. De har q-tips med en flat ende og en spiss/avlang som pga formen funker veldig bra til å ta bort f.eks mascara som havnet på øyelokket. 

Bruker aldri handlekurv, sånn at når jeg kommer til godteriet rett før kassen, så har jeg allerede hendene stappfulle og kan ikke plukke med meg noe 😄

• Liker 3
Skrevet

Har kjøpt håndsåpe, dusjsåpe, skyllemiddel, hårfarge og godteri. 

Men jeg har tenkt at noe av reklamen er litt usympatisk, litt passiv aggressiv. "Jeg er så unik, skal ikke ha noe billig" eller hva det er. Litt uvanlig vinkling, kan man si.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, ti10 skrev:

Har kjøpt håndsåpe, dusjsåpe, skyllemiddel, hårfarge og godteri. 

Men jeg har tenkt at noe av reklamen er litt usympatisk, litt passiv aggressiv. "Jeg er så unik, skal ikke ha noe billig" eller hva det er. Litt uvanlig vinkling, kan man si.

Jeg synes reklamene er morsomme. Moralen er vel at vi alle er normale men føler oss unike? 

• Liker 5
Skrevet
På 6.7.2020 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Har du navnet på det middelet du brukte på flisene? 😊

Jeg har ikke fått med meg at de selger Kerastase. Det merke har jeg aldri sett på tilbud, så det skal jeg se etter neste gang.

Jeg kjøper Nescafé gold, kicks lakris og tørrshampoo.

Anonymkode: 17ae5...e03

På 7.7.2020 den 3.37, AnonymBruker skrev:

Hva heter dette skummet du bruker på flisene?

Fikk omsider sjekket dette! Det heter Cillit Bang Active Foam.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikkje lov å selje falske merkevarer, så du har nok berre vore uheldig. 

Eg handlar ikkje så ofte der. Eg bruker for mykje tid på å surre rundt i butikken. 🙂 

Kjøper stor pakke oppvaskmaskintablettar (merkevare) fordi det er dyrt og dårlig utval i matbutikken her. Dei har billige halvliter-flasker med vatn (10 kr pluss pant?). Billeg festutstyr: kakelys, serviettar, ballong forma som eit tal. Sistnevnte held på lufta "for alltid" (det er eitt år sidan bursdagen, og ballongen er like fin)

Kjøpte nettopp vannballongar med pumpe. Ikkje så miljøvennlig, men ein stor favoritt her i huset. Veldig gøy med små ballongar som sprett omkring på terrassen (dei toler overraskande mykje før dei sprekk)

Q-tips er uansett ikkje anbefalt til bruk inni øyret! (her syndar eg sjølv)

Anonymkode: a3fb3...903

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...