AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Jeg har ikke kjøpt så mye, men har gjort flere bomkjøp. Tanntråd på stikkere som ryker mens den er mellom tennene. Bomullspinner for ørene der bomullen faller av... (kan være litt skummelt å bruke.) er varene ekte? Jeg kjøpte en max factor mascara som jeg synes klumper og ikke virker ny ( den var selvfølgelig forseglet). De har jo mange kjente merker, men er det 2.sortering eller falske kanskje? er det trygt å bruke ansiktsmaskene? Jeg kjøpte en clay-maske der som kjentes god ut.. til og med såpebobler jeg kjøpte der var dårlige.. jeg ser at man kanskje får det man betaler for, men merkevarene bør vel være ok, eller? Jeg har dårlig råd så det er kjærkomment å spare litt penger der jeg kan, men bomkjøp har jeg ikke råd til. Hva kan jeg trygt kjøpe og hva bør jeg holde meg unna? Anonymkode: 9d886...247 3
Million Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Jeg har kjøpt noen tygge-snacks til hunden min der. Jeg kjøper hårfargen jeg bruker der også, for det er halv pris i forhold til f.eks prisen hos Vita eller på dagligvarebutikken for samme pakken. Bruker L'Oreal hårfarge, og har ikke merket at den som er kjøpt på Normal er noe annerledes, og alt i alt virker og ser det ut til å være originalproduktet. Har kjøpt noe annet småtteri som snacks og sterke sauser på flaske til sønnen min, men husker ikke eksakt hva. Sminke har jeg ikke prøvd å kjøpe der. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Jeg kjøpte q-tips der, de var ubrukelige. Mye lavkvalitet der, har jeg forstått. Men kjøper gjerne håndsåpe der, og snacks. Lørdagsgodt til ungene - får tak i litt mer "spennende" godteri som ikkje finnes i vanlige butikker. Anonymkode: f27ae...5da 4
Gjest Alkoholist Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Ajax multipurpose og Colgate whitening and fresh breath
Kala Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Wax-strips og spatel. Kjøpte også redken shampoo sist, den virker ok. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Har kjøpt litt forskjellig der, men bare av kjente merker om det skal brukes på hud og hår. Kjøpte noen bomullspads og de var greie, selv om de føltes litt kjipe. Har også kjøpt sjokolade, snacks og pleier å kjøpe en sånn chai latte som jeg synes var ganske god. Anonymkode: 86988...300 2
Fysikeren Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Diverse godis. De har en del der jeg ikke klarer å finne andre steder, som feks. karamell-stenger og melkesjokolade-stenger med appelsinsmak. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 -sminke -graviditetstester -snaks til kattene -bomullpads -godteri -Barberhøvler osv osv, ELSKER normal🤩 Anonymkode: 60a68...97d 9
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 ESSENTIALS 24H MOISTURE BOOST SOOTHE DAY CREAM, denne koster minst dobbelt så mye på meny f.eks. Jeg liker den veldig godt da. Har opplevd at sminken der ikke er så bra. Anonymkode: 3b867...adc 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 Handler ikke så mye på Normal, men når jeg er der drar jeg alltid med meg barberhøvler og litt snacks. Anonymkode: a9a9a...bd0 2
Thjelp Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Handler som regel vaskemidler der, oppvasktabletter, Vanish og tøymykner feks er litt rimeligere. Krydder og håndsåpe plukker jeg ofte med meg også Blir jo en liten runde i snacks og godteri, de har mye artig og mye du ikke finner andre plasser 2
Meadow Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 Tannbørster, tannkrem og shampo/dusjsåpe er greit. Har brent meg på dårlige barberhøvler og ubrukelige sminkefjerner-servietter. 1
jukkapalme Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 Varene er ekte. Det er ikke lov å selge falske varer i Norge. Du har nok bare vært uheldig med den mascaraen. Jeg har selv opplevd å få en gammel dyr mascara på Kicks (var selvsagt forseglet), så det kan skje alle. Jeg har kjøpt litt sminke fra Revolution der, det har vært bra alt sammen. Har kun kjøpt ting som er forseglet. Men generelt foretrekker jeg merker som Urban Decay, Smashbox, Fenty Beauty og Nyx, så har ikke kjøpt så mye sminke hos Normal. Har også kjøpt Fudge shampo der noen ganger, den har vært helt lik som hos frisøren. Men stort sett kjøper jeg ting som godis som ikke finnes andre steder, dove dusjsåpe og deo, snacks, Snapple, bomullspads, 4 pack med svamper til å vaske av ansiktsmasker, vaskemiddel, håndsåpe, kort, sokker, krydder og sterke sauser på flaske der. De hadde et kjempegodt potetgull med chili på små poser før, men det har jeg ikke sett på lenge. Lenge siden sist jeg var der nå da, så mulig de har fått det inn igjen. 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 Tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: 9d886...247
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #15 Skrevet 6. juli 2020 Lørdagsgodt med ungene. Prisene oppgis i hele kroner, så det er lettere for ungene å regne seg frem til hvor mye de har råd til. Anonymkode: 3d88f...1b2 3
rabarbrafrø Skrevet 6. juli 2020 #16 Skrevet 6. juli 2020 Sjampo, balsam, dusjsåpe, voksstrips og litt mer eksotisk godteri
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #17 Skrevet 6. juli 2020 Zalo koster 36,- på Normal, på Kiwi koster den 24,-. Så alt er ikke billigere, lett å bli lurt. Oppvasktabletter er støtt og stadig på salg og mye rimeligere enn på Normal. 43 minutter siden, Thjelp skrev: Handler som regel vaskemidler der, oppvasktabletter, Vanish og tøymykner feks er litt rimeligere. Krydder og håndsåpe plukker jeg ofte med meg også Blir jo en liten runde i snacks og godteri, de har mye artig og mye du ikke finner andre plasser Anonymkode: d01f7...e7d 9
Måneskinn Skrevet 6. juli 2020 #18 Skrevet 6. juli 2020 Kjøper gode ansiktsmasker fra L'Oreal der og så har de billig extra-tyggis, tror jeg kjøpte en 5 pk for 25 kr eller noe sist jeg var der. Og så har de store Anton Berg marsipanbrød med nougat inni for 20 kr 😄 og for meg som elsker Anton Berg er det jo helt nyydelig Ellers ser jeg litt hva de har kjøper litt på slump. Vet ikke om prisene deres på oppvaskmiddel og sånn er bra i forhold til annen butikk, har ikke sjekka det - men ser de har gjerne litt store kvanta noen ganger så da vil det kanskje lønne seg uansett.
tussi84 Skrevet 6. juli 2020 #19 Skrevet 6. juli 2020 Shampoo, balsam, tørr shampoo, av og til sminke, godteri. 1
Cleopatra. Skrevet 6. juli 2020 #20 Skrevet 6. juli 2020 Pads, håndsåpe, dusjsåpe og tørrsjampo er det jeg fast kjøper der Blir alltid til at jeg kjøper noe annet moro når jeg er innom da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå