Purple_Pixiedust Skrevet 7. juli 2020 #61 Skrevet 7. juli 2020 32 minutter siden, Uatskillelig skrev: ❤️ Kjenner, av og på, på en del uro og nervøsitet nå. Ubehagelig. Det har nok bare vært veldig mye disse dagene. Mye følelser. Mye tårer. Jeg har nesten ikke vært sulten heller i går og i dag, så jeg har spist dårlig. Skal prøve å spise litt, ta noe luft og legge meg tidlig. Er ofte en grunn om man blir veldig urolig. Er nok bare veldig sliten. Man blir sliten å ha så mye stormende følelser og uro i kroppen. Legg deg tidlig du, så håper jeg du får en god natt søvn.
Silva Pluvialis Skrevet 7. juli 2020 Forfatter #62 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, Purple_Pixiedust skrev: Man blir sliten å ha så mye stormende følelser og uro i kroppen. Legg deg tidlig du, så håper jeg du får en god natt søvn. Takk💗
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #63 Skrevet 7. juli 2020 3 timer siden, Uatskillelig skrev: Hei, alle dere fine sjeler i denne tråden. Jeg ble helt overveldet og rørt av alt det fine dere skrev. Man vet jo aldri hvilken respons man får når man skriver slike desperate innlegg som jeg gjorde i forgårs. Tusen takk for at dere støttet og heiet på meg. Dere er medvirkende i å gjøre forumet til et bedre sted å være på. Jeg har det bedre nå. Jeg fikk kontakt med ei god venninne i går kveld, og jeg har vært i samtale i dag på SMSO. Føler meg bedre, og ikke like tynget, takket være, blant annet, dere. I dag skal jeg bare slappe av og prøve å samle litt krefter. Tusen takk Alt vil bli bedre. Du fortjener mye mer enn dette Hadde du lyst til å spise i dag? 😊 Anonymkode: 6f9eb...0bb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #64 Skrevet 7. juli 2020 Hvordan går det med deg i dag? Hva er det du skal studere neste år? Anonymkode: ab6df...0b5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #65 Skrevet 17. september 2020 Hvordan går det? Anonymkode: 6f9eb...0bb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #66 Skrevet 17. september 2020 💖 Du hjelper så mange på forumet og er så hyggelig og kunnskapsrik. Håper du har det bedre! Anonymkode: b40e9...825
Silva Pluvialis Skrevet 17. september 2020 Forfatter #67 Skrevet 17. september 2020 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.9.2020 den 4.27): 💖 Du hjelper så mange på forumet og er så hyggelig og kunnskapsrik. Håper du har det bedre! Anonymkode: b40e9...825 Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Det setter jeg pris på å høre. 💕 Endret 2. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #68 Skrevet 17. september 2020 38 minutter siden, Uatskillelig skrev: Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Det setter jeg pris på å høre. 💕 Jeg har kommet meg ut av den krisereaksjon jeg hadde den kvelden, men det er mye å ta tak i. Jeg har mange baller i lufta med studier, deltidsjobb, psykolog, fysioterapi, advokathjelp og nå nylig en henvisning til OCD-behandling. Jeg kjenner at det tar på å skulle gjøre så mye, men jeg prøver det jeg kan å kjempe meg gjennom. ❤️ Masse lykke til, jagerfly! ❤️ Anonymkode: 6f9eb...0bb
Gjest Koya Skrevet 18. september 2020 #69 Skrevet 18. september 2020 Jeg syns du er utrolig tøff som klarer å kjempe på til tross for alt det du strever med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå