Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Snop skrev (På 6.7.2020 den 0.15):

Jeg husker godt en på et kriseteam som sa «ett minutt om gangen, en time om gangen, og en dag om gangen»

Det syntes jeg var ganske fint - selv om det selvfølgelig til tider føltes som litt vel mange minutter og timer å deale med. 

Fine ord 💗

Endret av Tvillingsjel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk til alle som har tatt dere tid til å svare ❤️

Så mange varme og omsorgsfulle mennesker her 💗

AnonymBruker
Skrevet

Uff, hvilken psykisk psykdom har du?

Anonymkode: ab6df...0b5

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Har skrevet det tidligere i tråden 💗

Ser det nå. Dette er ikke vondt ment, men det virker som du bruker veldig mye tid på psykisk sykdom. Det kan faktisk hjelpe å tenke på andre ting, har du jobb eller studioer f. eks.. Noe annet du liker å gjøre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du ca?  Og har du mann og barn ?

Anonymkode: 711c5...c82

Skrevet

Jeg har ikke så mye råd, vil bare si at du hvertfall ikke er alene om å føle alt dette. Jeg sliter selv både med fysisk og psykisk sykdom og jeg prøver bare å fokusere på å overleve. Det er ikke viktig å tenke stort nå, om fremtiden eller andres følelser så mye, man må bare holde ut og ta tiden til hjelp. Ikke stress med å prøve å være lykkelig og "normal" når omstendighetene gjør det vanskelig. Vær snill mot deg selv... Selv om det føles uendelig så kommer det lysere tider. Jeg håper du får det bedre snart ts ❤️ 
Sender en virtuell klem til alle her som også har det vondt ❤️ 

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Skrevet (endret)

Takk, gode klemmer og tanker til deg også 💗💕

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mange råd å gi for tiden siden jeg sliter med ting selv, MEN det er ikke din feil at du er syk og du må ikke føle deg mindreverdig på grunn av det. Du er like verdifull som alle andre, og livet ditt har en verdi selv om det kanskje ikke føles sånn alltid. Husk på det :)

Anonymkode: 7c48e...a0e

Skrevet (endret)

Takk ❤️

Endret av Tvillingsjel
AnonymBruker
Skrevet

Be en bønn. Det hjelper alltid i stunder hvor man er rådvill. 

Anonymkode: 430a8...c49

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Be en bønn. Det hjelper alltid i stunder hvor man er rådvill. 

Anonymkode: 430a8...c49

Det ligger meg nært til hjertet ❤️

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor svarte du meg ikke?

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Hei 😊

Har to små jobber, og ser frem til å begynne å studere igjen til høsten 💗 

Ok, ønsker deg lykke til.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, ønsker deg lykke til.

Takk❤️ Sender deg også gode tanker💕

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Uatskillelig skrev:

Kompleks ptsd og angst, muligens også ocd.

Jeg ble trigget og reagerte med angst og gråt i dag. Er noen mennesker jeg er livredd. Som ringer til nærmeste pårørende og tar mye kontakt. Truer med å oppsøke oss, og jeg får helt angst. Så mine pårørende kan ikke blokkere nummeret heller. Da kommer de kanskje på døra. 

Takk. Jeg prøver å være sterk hver dag, men det føles ikke nok fordi jeg ikke kommer videre. Føler meg som en lost case😢

Å være sterk er å overleve og kanskje til og med greie å stå oppreist mens det stormer, å kunne gå framover i tillegg er ikke realistisk, du er et menneske, ikke en superhelt med superkrefter. Så ikke forvent det av deg selv, jeg har lest mye av det du har skrevet og vet du ikke ville forventet det av noen andre ❤️

Er det noen mulighet til å skaffe et kontaktforbud for disse menneskene, eller i det minste få politiet til å ringe dem? Kanskje du kunne satt opp en avtale med et krisesenter, de vet mye om ulike beskyttelsestiltak. 

Håper livet ditt slutter å storme etterhvert, så du får ro og tid til å jobbe videre fram mot et bedre liv - og det er jeg sikker på at du skal klare. Jeg har som sagt lest mye av deg her inne og vet du er full av både styrke, selvinnsikt, godhet og positivitet, og det er gode egenskaper å bygge livet videre på 😊

Anonymkode: 17ead...d17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Uatskillelig skrev:

Trist å høre at du også har kronisk psykisk sykdom. De er så heldige de som slipper. Jeg føler som deg, at det er håpløst 😢

Har du startet i behandlingen igjen? ❤️ Sender deg gode tanker 💗

Nei, har ikke startet igjen. Føler at jeg på en måte må stå ved valget jeg tok om å avslutte. 

Hvordan går det med deg i dag? 🙂

Anonymkode: d9931...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...