Gå til innhold

Snoka på mannens mobil...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snoka på mobilen til mannen min. Han har planer om å møte ei til uka. Skal jeg vente med å si noe til han skal "ut en tur" og kjøre hjem til henne og ta han på fersken, eller skal jeg si noe nå? 

Jeg vet hvem hun er da han hang med henne og koste litt da det i en periode var samlivsbrudd.

Jeg er rasende

 

Anonymkode: 12d2f...e94

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner mannen din best. Å få en samtale om hva dere er, betyr for hverandre og hva som er okei å involvere andre i, bør dere ha. Må han bli tatt på fersken for å være oppriktig?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slå opp nå du.

Anonymkode: a6a51...433

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit. Stakkars deg 😔Hvor skal de møtes? Er offentlig sted som du "tilfeldigvis" kan komme forbi eller hjemme hos henne? 

Anonymkode: 5f2e7...60f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Shit. Stakkars deg 😔Hvor skal de møtes? Er offentlig sted som du "tilfeldigvis" kan komme forbi eller hjemme hos henne? 

Anonymkode: 5f2e7...60f

Det vet jeg enda ikke. Men jeg regner med han skal hjem til henne. Hvis han ikke er der, er han nok på caféen hun jobber;-) 

 

Anonymkode: 12d2f...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Krakilsk skrev:

Ta han på fersken så slipper du å bruke tid på å høre på alle de falske forklaringene :filer:

Det er faktisk helt sant! 😲 men han har vel en teit unnskyldning da å.

 

Anonymkode: 12d2f...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare slå opp nå du.

Anonymkode: a6a51...433

Det er ikke så lett, da det er snakk om barn og bolig. Men skal han bli tatt, skal han bli tatt!

Anonymkode: 12d2f...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg plass å bo❤️ Ring fvk og bestill mekling. 

Så ville jeg droppa bomben når han skal ut. 

Anonymkode: 867f4...59a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært kona til han jeg ligger med nå, det er bare en detalj her som ikke stemmer.. spooky.

Min elsker ønsker nesten å bli tatt nå tror jeg, han er litt på vei ut, eller ønsker seg en eller annen endring. 

Virker superkleint å ta noen på fersken da, veldig dramatisk og reality TV-aktig. Men poenget er kanskje å unngå unnskyldninger? Men med mindre du tar han med buksene på knærne så kan han jo blåse det bort som at de bare skulle ta en kaffe uansett.

Du kan jo bare spørre "hei, har du hatt kontakt med x på en stund?", og så har du tatt han i en løgn så fort han svarer nei. Du oppnår ca det samme.

Anonymkode: 19204...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke si noe nå! Planlegg at dette blir deres verst aften noen sinne. Og sier du noe, får du jo ikke noe konstruktivt tilbake uansett...

Anonymkode: d4e32...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne vært kona til han jeg ligger med nå, det er bare en detalj her som ikke stemmer.. spooky.

Min elsker ønsker nesten å bli tatt nå tror jeg, han er litt på vei ut, eller ønsker seg en eller annen endring. 

Virker superkleint å ta noen på fersken da, veldig dramatisk og reality TV-aktig. Men poenget er kanskje å unngå unnskyldninger? Men med mindre du tar han med buksene på knærne så kan han jo blåse det bort som at de bare skulle ta en kaffe uansett.

Du kan jo bare spørre "hei, har du hatt kontakt med x på en stund?", og så har du tatt han i en løgn så fort han svarer nei. Du oppnår ca det samme.

Anonymkode: 19204...49a

Ts her. Ja da står i værtfall jeg med huset. Til helvette med mannen da. Hadde aldri ville tatt han på fersken med buksene nede. Men at bilen er parkert der, er nok for meg da han har lovet å kutte all kontakt og sier han ikke svarer henne når hun sender sms

Anonymkode: 12d2f...e94

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne vært kona til han jeg ligger med nå, det er bare en detalj her som ikke stemmer.. spooky.

Min elsker ønsker nesten å bli tatt nå tror jeg, han er litt på vei ut, eller ønsker seg en eller annen endring. 

Virker superkleint å ta noen på fersken da, veldig dramatisk og reality TV-aktig. Men poenget er kanskje å unngå unnskyldninger? Men med mindre du tar han med buksene på knærne så kan han jo blåse det bort som at de bare skulle ta en kaffe uansett.

Du kan jo bare spørre "hei, har du hatt kontakt med x på en stund?", og så har du tatt han i en løgn så fort han svarer nei. Du oppnår ca det samme.

Anonymkode: 19204...49a

Hvilken detalj da? Kan du si hvilken by du jobber i?

Tviler på at det er deg, men er uansett ikke sur på henne. Sikkert løyet til henne å

Anonymkode: 12d2f...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta bilde av bilen parkert i tunet evt, så har du bevis, for han nekter nok sikkert likevel🙄

Anonymkode: d4e32...07d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer, så vent.. Ville uten tvil prøvd å tatt de på fersken. Da vet du 100% at det er mer enn bare prat. Og hvis dere gjør det slutt (noe jeg håper) så kan du si til alle at han var utro, og ikke at han bare planla det.. og du ikke var sikker på om det kom til å skje.

Anonymkode: 80ecd...043

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Thyra skrev:

Sikker på at dette møter ikke er uskyldig? 

Uansett uskyldig som å bare ta en kaffe, når han har sakt til meg at han ikke vill treffe henne bak min rygg. Slettet på soMe osv. Da er ikke kaffe uskyldig 

Anonymkode: 12d2f...e94

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilby deg å kjøre ham 😅 når han blir ukomfortabel så kan du bare si "slapp av, jeg vet hvor du skal, kofferten din ligger bak".

Anonymkode: 153da...5ac

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta ham på fersken, så slipper du at han snur det mot deg og gjør det verre at du snoket enn at han var utro. :btdt:

I mellomtiden planlegger du det praktiske rundt bruddet.

Anonymkode: 877da...42c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du klarer, så vent.. Ville uten tvil prøvd å tatt de på fersken. Da vet du 100% at det er mer enn bare prat. Og hvis dere gjør det slutt (noe jeg håper) så kan du si til alle at han var utro, og ikke at han bare planla det.. og du ikke var sikker på om det kom til å skje.

Anonymkode: 80ecd...043

Hva mener du med mer en prat?

Tenker at bare en kaffeavtale ikke er greit heller.

Anonymkode: 12d2f...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...