Gå til innhold

Snoka på mannens mobil...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilby deg å kjøre ham 😅 når han blir ukomfortabel så kan du bare si "slapp av, jeg vet hvor du skal, kofferten din ligger bak".

Anonymkode: 153da...5ac

Dette! 😂

Anonymkode: d041c...b2d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fulgte etter jeg da. Og ett kvarter etter han gikk inn så ringte jeg på. Ansiktet til elskerinnen når hun åpnet var verdt dagene med ikke å si noe. 

Anonymkode: 669e6...f53

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte etter jeg da. Og ett kvarter etter han gikk inn så ringte jeg på. Ansiktet til elskerinnen når hun åpnet var verdt dagene med ikke å si noe. 

Anonymkode: 669e6...f53

Åååh dette 🤩🤩 er bare så redd for å avsløre meg. Håper han tar en tur ut i kveld! Og at det er i kveld det skjer.

Anonymkode: 12d2f...e94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold maska! Og gjør det verst mulig for dem.  Viss hun har mann, informer når bevisene er i boks

Anonymkode: d4e32...07d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke historikken mellom dere og om dere har en tradisjon med å være ærlige med hverandre eller om dere fyker på hverandre for den minste ting. 

Du har sett en sms om at han skal møte noen, ikke sant? Er ikke din mann et voksent og selvstendig menneske? Kan han ikke få møte hvem han vil? Spm er vel heller om han forteller deg om dette. Hvis han ikke forteller deg om dette, kan det oppleves som et tillitsbrudd og han er i ferd med å være utro. Det kan også hende at han ikke forteller deg om dette fordi han ikke orker. Hvis dette er en god venninne han vil treffe så kan det noen ganger virke som en god løsning å ta en "hvit løgn" for å slippe alt drama. For alt jeg vet kan du være en dramaqueen. Men jeg vet ikke. Kanskje har han lyst å være utro og er på vei bort fra deg. 

Jeg anbefaler at du tar initiativet til å komme et sted med kjæresten din som fører dere mot sannhet, trygghet og tillit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nooni skrev:

Jeg vet ikke historikken mellom dere og om dere har en tradisjon med å være ærlige med hverandre eller om dere fyker på hverandre for den minste ting. 

Du har sett en sms om at han skal møte noen, ikke sant? Er ikke din mann et voksent og selvstendig menneske? Kan han ikke få møte hvem han vil? Spm er vel heller om han forteller deg om dette. Hvis han ikke forteller deg om dette, kan det oppleves som et tillitsbrudd og han er i ferd med å være utro. Det kan også hende at han ikke forteller deg om dette fordi han ikke orker. Hvis dette er en god venninne han vil treffe så kan det noen ganger virke som en god løsning å ta en "hvit løgn" for å slippe alt drama. For alt jeg vet kan du være en dramaqueen. Men jeg vet ikke. Kanskje har han lyst å være utro og er på vei bort fra deg. 

Jeg anbefaler at du tar initiativet til å komme et sted med kjæresten din som fører dere mot sannhet, trygghet og tillit. 

Så fornuftig! Men, så stort svik etter at han lovet å ikke ha kontakt er ille. Jeg hadde tatt dem på fersken. Og jobber hardt for å ordne både hus og økonomi når jeg kaster han ut

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ja da står i værtfall jeg med huset. Til helvette med mannen da. Hadde aldri ville tatt han på fersken med buksene nede. Men at bilen er parkert der, er nok for meg da han har lovet å kutte all kontakt og sier han ikke svarer henne når hun sender sms

Anonymkode: 12d2f...e94

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken detalj da? Kan du si hvilken by du jobber i?

Tviler på at det er deg, men er uansett ikke sur på henne. Sikkert løyet til henne å

Anonymkode: 12d2f...e94

Det er ikke meg, jeg har hverken hatt en mann eller kona hans på besøk i dag 😛 

Da har han jo løyet deg rett opp i trynet uansett, så det hadde vært nok for meg også. Og så hjemmebesøk da i tillegg.. De har jo garantert ligget da tenker jeg. 

Anonymkode: 19204...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert. Om du følger etter han og han fersker deg i å gjøre det, så vil han bare si at du er paranoid og komme med en rekke unnskyldninger deretter, så du bør være varsom. 
Synd hvis det faktisk stemmer at han tenker å være utro mot deg, men da vet du i hvert fall at du ikke trenger en sånn person i livet ditt. 

Forbered deg godt. 
og en siste ting;

Plis kom med en update i tråden her når den eventuelle bomben er sluppet....

Anonymkode: 49ec3...eb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bilde av bilen til eksen parkert utenfor huset hennes og sendte det til ham mens han var der. Så dro jeg "hjem" og pakka sammen tingene mine og stakk. 

Anonymkode: 5fb51...b5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte etter jeg da. Og ett kvarter etter han gikk inn så ringte jeg på. Ansiktet til elskerinnen når hun åpnet var verdt dagene med ikke å si noe. 

Anonymkode: 669e6...f53

😂👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har snoka på mobilen til mannen min. Han har planer om å møte ei til uka. Skal jeg vente med å si noe til han skal "ut en tur" og kjøre hjem til henne og ta han på fersken, eller skal jeg si noe nå? 

Jeg vet hvem hun er da han hang med henne og koste litt da det i en periode var samlivsbrudd.

Jeg er rasende

 

Anonymkode: 12d2f...e94

Kamera med telelinse. Sikker vinner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har snoka på mobilen til mannen min. Han har planer om å møte ei til uka. Skal jeg vente med å si noe til han skal "ut en tur" og kjøre hjem til henne og ta han på fersken, eller skal jeg si noe nå? 

Jeg vet hvem hun er da han hang med henne og koste litt da det i en periode var samlivsbrudd.

Jeg er rasende

 

Anonymkode: 12d2f...e94

Har dere barn og slikt? Eller kunne du bare pakket sammen og forsvunnet (ghosting)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, jabx skrev:

Har dere barn og slikt? Eller kunne du bare pakket sammen og forsvunnet (ghosting)?

Det kan jo bare være en gavepakke for dem. De fortjener å bli konfrontert.

 

Anonymkode: 9b33b...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du en eneste hjernecelle på denne tullingen? Du bør bare pakke sakene hans og be han dra. Herregud, ikke rart han lurer deg, du er jo direkte svak kvinnemennske!

Anonymkode: 03ce1...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...