Gå til innhold

Hvor stor skade kan jeg ha gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legen kan vel fortelle om risikoen ved de medisinene du har gått på? Kan lan Ts de ved graviditet eller er det uaktuelt?

Anonymkode: b8428...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved mitt første barn oppdaget jeg svangerskapet i uke 7-8. Var i en ekstremt stressende og krevende periode på jobb, og hadde begynt å føle meg uvel og utmattet. Tenkte det var stressrelatert, men tok en test da mensen uteble. Jeg falt helt sammen av positiv test, fordi jeg hadde drukket en del vin (ca 1-2 glass vin daglig en måneds tid, for å roe litt ned om kvelden etter lange dager på jobb), og så hadde jeg en håndfull netter tatt innsovningstsbletter. Jeg gråt i et par dager og var redd jeg hadde ødelagt det som faktisk ville vært en veldig ønsket unge. Men legen roet meg ned og sa det ville gå greit, han var veldig klar på at det finnes de som har gjort langt verre ting og ungene får det fint. Vi tok flere tidlige ultralyder for å berolige oss selv. Idag er jeg overlykkelig for at jeg ikke tok abort, har en lynskarp 4 år gammel jente som hele tiden har ligget langt foran skjema på det meste. 

Anonymkode: 02ec6...1c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste ikke at jeg hadde blitt gravid selv nå, trodde ikke vi kunne få flere barn. Tok to atarax og spiste brie for en uke siden, testet positivt 4 dager senere. 

 

Anonymkode: 4b1c6...715

Wow, Brie 🥳

Anonymkode: 33b08...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei som tok narkotika altso røyket hasj og tok andre farlige stoffer + alkohol

Hun var i uke 16 før hun fant ut at hun var gravid 😅 heldigvis så gikk det bra med barnet! Ble jeg fortalt men man vet jo aldri 😕

 

Anonymkode: 289b3...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort. Må være en kjempe vanskelig situasjon. Vil bare ønske deg lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...