Gå til innhold

Mammadrømmen


Stjerne009

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, dere❤❤

Det gikk kjempebra i dag, det var liv😀❤ Fosteret var 5 cm stort, og alt så ut som det skulle med navlestreng, nakkefold, neseben og morkake! For en stooor lettelse, nå er jeg så glad 😀 

Jeg og samboeren feiret med å søke om bryllupsdato! (Har vært forlovet over et år, men ting har blitt satt litt på vent pga coronaen. Nå har vi funnet ut at vi bare tar en liten borgelig vielse i april/mai, uten noen fest etterpå). 

Så, en utrolig bra dag her i heimen 😊😊🎈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjerne009 skrev (2 timer siden):

Tusen takk, dere❤❤

Det gikk kjempebra i dag, det var liv😀❤ Fosteret var 5 cm stort, og alt så ut som det skulle med navlestreng, nakkefold, neseben og morkake! For en stooor lettelse, nå er jeg så glad 😀 

Jeg og samboeren feiret med å søke om bryllupsdato! (Har vært forlovet over et år, men ting har blitt satt litt på vent pga coronaen. Nå har vi funnet ut at vi bare tar en liten borgelig vielse i april/mai, uten noen fest etterpå). 

Så, en utrolig bra dag her i heimen 😊😊🎈

Yey! Så gøy 😀

Og gratulerer med bryllupsdato 👏🏻👏🏻

Nei nå får du bare nyte resten av dagen med et stort smil om munnen 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tusen takk @mammahjarte @Noddi @Saschi og @Amatariel 

Nå er jeg 14+3 og har i dag vært hos jordmor og fått høre hjertelyden❤ så dette ser jo ut til å gå veien, altså

Den tanken er på en måte litt skummel, også! Litt rart å innrømme det, siden vi har ønsket barn så lenge, men jeg trodde på en måte aldri at det kom til å skje..hehe.. sånt skjer når man er en pessimistisk tenker som meg, jeg har forberedt meg på det verste, men ikke tenkt så mye på hvordan det vil gå hvis det faktisk går bra. Så jeg prøver smått å omstille meg nå, og tenker snart å bestille noen bøker om småbarnsperioden og fødsel, for å forberede meg litt. Vi har ikke gått til innkjøp av noe ennå, men kanskje vi må begynne å tenke på det etter OUL som er 11. Mars. 

magen har så vidt begynt å vokse og jeg går med strikk i bukseknappen. Kvalmen har for det meste blitt mye bedre, men i dag og i går var den plutselig tilbake igjen. Men i det store bildet føler jeg at formen blir bedre og bedre, og jeg har litt mer energi også. Jeg tenker snart å begynne med gravidyoga! Har funnet et online kurs som ikke var altfor dyrt (alt er jo stengt her i oslo nå). Og så har vi nettopp fortalt om graviditeten til de nærmeste - kommende besteforeldre (det føles fortsatt altfor optimistisk å kalle dem det, da😝), våre søsken, og noen nære venner. Jeg tenker å holde tett til arbeidsgivere og kolleger og sånn fram til etter OUL. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww så kjekt å høre at ting går bra og fremover. Jeg har ikke selv tenkt lenger enn frem til neste uke når det gjelder min egen graviditet. Prøver å ikke tenke negative ting som deg men det er ikke så lett 🙈Når du har prøvd så lenge og ønsket er så sterkt så er det veldig vanskelig å tenke positive tanker når det faktisk skjer siden vi er vandt med å få mensen hver måned når alt vi vil er at spiren skal feste seg, og når den fester seg, så går du å venter på at du skal få beskjed om at det ikke gikk denne gangen, så lenge du kan høre hjertelyd og du ser det fremtidige barnet ditt på UL, glad som en lerke, så kan du be de stygge tankene om å dra der pepperen gror og kose deg med graviditeten ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...