AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #61 Skrevet 5. juli 2020 Det heter coca cola uten sukker ikke zero Anonymkode: 0bc05...317
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #62 Skrevet 5. juli 2020 Vann!! Mye bedre Anonymkode: 8ba8d...fff 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #63 Skrevet 6. juli 2020 På 2.7.2020 den 17.32, AnonymBruker skrev: Hva foretrekker du? Jeg drakk pepsi max før, men plutselig taklet jeg ikke smaken og begynte å drikke Cola Zero, som jeg syns smaker mye bedre. Anonymkode: ebaba...ebd Omvendt her 😊 Anonymkode: 82cb1...50e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #64 Skrevet 6. juli 2020 På 5.7.2020 den 14.06, Brunello skrev: Klarer du med 10 forskjellige cola-drikker? Jepp Anonymkode: ca428...059
Brunello Skrevet 6. juli 2020 #65 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jepp Anonymkode: ca428...059 Kondolerer
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #67 Skrevet 15. februar 2024 Jeg har vært avhengig av pepsi max i 22 år,men plutselig nå liker jeg cola zero bedre. Den er bedre. Cola er jo fantastisk,men pga sukkeret drikkes den ikke så ofte. Anonymkode: ebc71...4f6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #68 Skrevet 16. februar 2024 Cola med sukker. Drikkes uansett sjelden. Dvs egentlig er vanilje cola med sukker favoritten, men den finnes jo ikke her. Anonymkode: 363cd...593
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #69 Skrevet 16. februar 2024 Hvis jeg virkelig skal kjøre full trygdekos er det kun Pepsi Max dom gjelder! Anonymkode: e8266...f3d
Illumi Skrevet 16. februar 2024 #70 Skrevet 16. februar 2024 Pepsi max uten tvil. Synd den ikke er like ofte på 5kr/boks-tilbud som cola zero er!
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #71 Skrevet 16. februar 2024 Pepsi max! Cola zero er faktisk udrikkelig for meg Anonymkode: 1cb7d...e6e
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #72 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 6.7.2020 den 0.08): Vann!! Mye bedre Anonymkode: 8ba8d...fff Vann er så mye bedre( både for tenner og kropp) Brus er for barn. Men noen har barnet i seg hele livet. Hvis jeg ble tvunget til å drikke en brus uten sukker, hadde jeg valgt cola zero. Solo super smaker helt greit påsken… Anonymkode: 7f4ae...914
Arkana Skrevet 16. februar 2024 #73 Skrevet 16. februar 2024 (endret) Cola Zero. Pepsi Max klarer jeg ikke å drikke for det er så fælt. Endret 16. februar 2024 av Arkana
-Missi- Skrevet 16. februar 2024 #74 Skrevet 16. februar 2024 Cola zero 👍fikk nettop servert en kopp her av sønnen min 🤭🥰felles favoritt her i hus og nå var det jo tibud på kiwi også 🥰kjæresten kom med 6pk til oss på valentine og fikk pluss poeng av både meg og sønn ❤️☺️ Selvsagt aller best med isbiter! Pepsi max blir jeg veldig dårlig i magen av så unngår drikke det, da må jeg være i nærheten av en do i isåfall 🤭
Frøkenfryden Skrevet 17. februar 2024 #75 Skrevet 17. februar 2024 Etter oppskriftsendring på zero er det nå kun pepsi max. Hipp som happ før det.
Hmmmmmm Skrevet 17. februar 2024 #76 Skrevet 17. februar 2024 Jeg elsket Pepsi Max før, men nå syns jeg den er før søt. Cola zero syns jeg er besk. First price cola uten sukker syns jeg er best nå
Mardina Skrevet 17. februar 2024 #79 Skrevet 17. februar 2024 Pepsi Max 😁 Cola Zero har en ekkel bismak, som jeg ikke liker 😝 Men aller best liker jeg Cola X fra Grans, som selges på Rema 1000. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå