Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. juli 2020 #21 Skrevet 2. juli 2020 (endret) Liker begge, merker igrunnen ingen særlig forskjell. Endret 2. juli 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #22 Skrevet 2. juli 2020 First Price cola uten sukker👍🏻 Pepsi Max er bedre en cola zero Anonymkode: d64e0...a0c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #24 Skrevet 2. juli 2020 Det er som å velge mellom pest eller kolera. Cola zero muligens hakket bedre. Slipper i hvert fall den kvalmende bismaken Anonymkode: 58e4a...4a2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #25 Skrevet 2. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er som å velge mellom pest eller kolera. Cola zero muligens hakket bedre. Slipper i hvert fall den kvalmende bismaken Anonymkode: 58e4a...4a2 Nå får det være nok!! Anonymkode: 65f21...944 1
Fjaselina Skrevet 2. juli 2020 #26 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest. Anonymkode: 65f21...944 Absolutt ikkje likt! Eg liker Pepsi Max best. 1
Perelandra Skrevet 2. juli 2020 #27 Skrevet 2. juli 2020 Pepsi Max. Synes Cola Zero smaker tamt og utvannet sammenlignet med Pepsi Max 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #28 Skrevet 2. juli 2020 https://www.tiktok.com/@danielhaddal/video/6818590852500278534 Anonymkode: b2eab...919
sstinemor Skrevet 2. juli 2020 #30 Skrevet 2. juli 2020 Cola zero om jeg skal drikke den alene Pepsi max om jeg skal drikke den ved mat/chips aaaaner ikke hvorfor😂
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #31 Skrevet 2. juli 2020 Jeg drikker cola zero. Syns pepsi Max blir før søtt, og går rundt med en metallisk søtsmak i munnen lenge etterpå. Anonymkode: dc2dc...2c0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #32 Skrevet 2. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Cola Zero. Smaker absolutt ikke likt, pepsi har en helt spesiell smak jeg ikke liker. Anonymkode: 5aa38...2fe Enig. Pepsi smaker for søtt og for kunstig sammenlignet med Cola Zero. Cola Zero har noe mildere smak og man får ikke den ekle bismaken. Jeg var glad i pepsi max før, men nå takler jeg ikke smaken - og jeg smaker forskjell. Kjøpte Pepsi Max på tilbud og angret etterpå. Anonymkode: ebaba...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #33 Skrevet 2. juli 2020 sukkerfri brus smaker IKKE godt! Anonymkode: ffdd5...e68 4
-jk- Skrevet 4. juli 2020 #38 Skrevet 4. juli 2020 Av de to, Pepsi Max. Men får jeg velge fritt blir det Cola Light.
FrankDrebin Skrevet 4. juli 2020 #39 Skrevet 4. juli 2020 Jeg vil ha ordentlig cola, takk! Men dersom jeg var nødt til å velge en av dem, ville jeg ha valgt Cola Zero. Den er best av verstingene. 1
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2020 #40 Skrevet 4. juli 2020 På 2.7.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev: Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest. Anonymkode: 65f21...944 Jeg klarte blindtest med cola, cola zero og Pepsi Max. 💗 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå