Gå til innhold

Cola zero eller Pepsi max?


Fremhevede innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Liker begge, merker igrunnen ingen særlig forskjell. 

Endret av AthenaRavenLuna
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

First Price cola uten sukker👍🏻

Pepsi Max er bedre en cola zero

Anonymkode: d64e0...a0c

AnonymBruker
Skrevet

Pepsi Max

Anonymkode: e392b...c01

AnonymBruker
Skrevet

Det er som å velge mellom pest eller kolera. Cola zero muligens hakket bedre. Slipper i hvert fall den kvalmende bismaken 

Anonymkode: 58e4a...4a2

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som å velge mellom pest eller kolera. Cola zero muligens hakket bedre. Slipper i hvert fall den kvalmende bismaken 

Anonymkode: 58e4a...4a2

Nå får det være nok!!

Anonymkode: 65f21...944

  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest.

Anonymkode: 65f21...944

Absolutt ikkje likt! 

Eg liker Pepsi Max best.

  • Liker 1
Skrevet

Pepsi Max.

Synes Cola Zero smaker tamt og utvannet sammenlignet med Pepsi Max

  • Liker 1
Skrevet

Pepsi Max har mer smak en Cola Zero

  • Liker 1
Skrevet

Cola zero om jeg skal drikke den alene

Pepsi max om jeg skal drikke den ved mat/chips

aaaaner ikke hvorfor😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker cola zero. Syns pepsi Max blir før søtt, og går rundt med en metallisk søtsmak i munnen lenge etterpå.

Anonymkode: dc2dc...2c0

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Cola Zero. Smaker absolutt ikke likt, pepsi har en helt spesiell smak jeg ikke liker.

Anonymkode: 5aa38...2fe

Enig. Pepsi smaker for søtt og for kunstig sammenlignet med Cola Zero. Cola Zero har noe mildere smak og man får ikke den ekle bismaken. Jeg var glad i pepsi max før, men nå takler jeg ikke smaken - og jeg smaker forskjell. Kjøpte Pepsi Max på tilbud og angret etterpå. 

Anonymkode: ebaba...ebd

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sukkerfri brus smaker IKKE godt!

Anonymkode: ffdd5...e68

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Cola zero!

Anonymkode: ade4c...cd3

  • Liker 2
Skrevet

Av de to, Pepsi Max. Men får jeg velge fritt blir det Cola Light. 

Skrevet

Jeg vil ha ordentlig cola, takk! Men dersom jeg var nødt til å velge en av dem, ville jeg ha valgt Cola Zero. Den er best av verstingene. 

  • Liker 1
Skrevet
På 2.7.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest.

Anonymkode: 65f21...944

Jeg klarte blindtest med cola, cola zero og Pepsi Max. 💗

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...