Gå til innhold

Cola zero eller Pepsi max?


Fremhevede innlegg

Skrevet
49 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg klarte blindtest med cola, cola zero og Pepsi Max. 💗

Veldig mange klarer ikke. Og du må ta i alle fall 3-4 blindtestet på rad uten feil før vi kan si at du klarer det.

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Brunello skrev:

Veldig mange klarer ikke. Og du må ta i alle fall 3-4 blindtestet på rad uten feil før vi kan si at du klarer det.

Enig. En gang kan være flaks.

Anonymkode: 65f21...944

AnonymBruker
Skrevet
På 2.7.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest.

Anonymkode: 65f21...944

Tull! Tatt blindtest og var ikke i tvil om hvilken som var Pepsi maxen :)

Anonymkode: ca428...059

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Brunello skrev:

Veldig mange klarer ikke. Og du må ta i alle fall 3-4 blindtestet på rad uten feil før vi kan si at du klarer det.

Tatt blindtest flere ganger og er aldri i tvil om hvilken som er Pepsi Max ❤️

Anonymkode: ca428...059

AnonymBruker
Skrevet

Pepsi Max ❤️

Anonymkode: ca428...059

Skrevet

For meg er det helt uforståelig at noen liker Pepsi Max. Kunstig smak og alt for mye kullsyre. Det samme kan egentlig sies om all brus. Som de fleste andre har jeg drukket en god del brus. Nå har jeg sluttet. Dersom man ikke drikker brus på noen måneder, vil man raskt oppdage hvor søtt og klissete det er når man smaker igjen. 

  • Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tatt blindtest flere ganger og er aldri i tvil om hvilken som er Pepsi Max ❤️

Anonymkode: ca428...059

Klarer du med 10 forskjellige cola-drikker?

  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjøper det som er på tilbud, men om jeg kan velge, velger jeg Pepsi Max.

AnonymBruker
Skrevet

Pepsi Max. Cola zero syns jeg smaker vondt

Anonymkode: 4ed72...b20

AnonymBruker
Skrevet
On 7/2/2020 at 5:36 PM, colasolo said:

Max. Hærer ikkje cola

Max er også cola...

Anonymkode: c55b5...bd7

Skrevet

Cola zero 😊

  • Liker 1
Skrevet (endret)

Pepsi max ❤️ Er forøvrig SYKT stor forskjell på zero og pepsi max. En blindtest hadde ikke lurt meg

Endret av Forever22
Skrevet
På 2.7.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest.

Anonymkode: 65f21...944

Smaker ikke likt. Jeg kan forskjell på vanlig cola og cola zero og Pepsi max, og når det gjelder vanlig cola om det er glassflaske, boks eller plastflaske, hvor fersk den er og hvor mange ganger den har blitt åpnet eventuelt om den har stått ute av kjøleskapet lenge etter åpning. 

AnonymBruker
Skrevet

Cola x! Pepsimax er for søt, zero smaker lite.

cola x fra rema (ja, 4 for 65 kr) med masse isbiter! Det er godt det!

Anonymkode: 2f92f...058

  • Nyttig 1
Skrevet

Cola zero. Men jeg er på ingen måte fanatisk på det, og er antakelig blant de som ikke ville klart en blindtest. 

Skrevet

Pepsi Max! Zero smaker parfyme.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at dere tør å helle i dere mengder av kunstig søtning! Er gift for kroppen!! 

Anonymkode: 2159e...8f7

  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at dere tør å helle i dere mengder av kunstig søtning! Er gift for kroppen!! 

Anonymkode: 2159e...8f7

Skjønner ikke at folk hele tiden kan komme med slike påstander som det ikke finnes fnugg av forskningsbevis for. 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...