Brunello Skrevet 4. juli 2020 #41 Skrevet 4. juli 2020 49 minutter siden, Uatskillelig skrev: Jeg klarte blindtest med cola, cola zero og Pepsi Max. 💗 Veldig mange klarer ikke. Og du må ta i alle fall 3-4 blindtestet på rad uten feil før vi kan si at du klarer det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #42 Skrevet 4. juli 2020 39 minutter siden, Brunello skrev: Veldig mange klarer ikke. Og du må ta i alle fall 3-4 blindtestet på rad uten feil før vi kan si at du klarer det. Enig. En gang kan være flaks. Anonymkode: 65f21...944
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #45 Skrevet 5. juli 2020 På 2.7.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev: Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest. Anonymkode: 65f21...944 Tull! Tatt blindtest og var ikke i tvil om hvilken som var Pepsi maxen Anonymkode: ca428...059
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #46 Skrevet 5. juli 2020 18 timer siden, Brunello skrev: Veldig mange klarer ikke. Og du må ta i alle fall 3-4 blindtestet på rad uten feil før vi kan si at du klarer det. Tatt blindtest flere ganger og er aldri i tvil om hvilken som er Pepsi Max ❤️ Anonymkode: ca428...059
Brunello Skrevet 5. juli 2020 #48 Skrevet 5. juli 2020 For meg er det helt uforståelig at noen liker Pepsi Max. Kunstig smak og alt for mye kullsyre. Det samme kan egentlig sies om all brus. Som de fleste andre har jeg drukket en god del brus. Nå har jeg sluttet. Dersom man ikke drikker brus på noen måneder, vil man raskt oppdage hvor søtt og klissete det er når man smaker igjen. 1
Brunello Skrevet 5. juli 2020 #49 Skrevet 5. juli 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatt blindtest flere ganger og er aldri i tvil om hvilken som er Pepsi Max ❤️ Anonymkode: ca428...059 Klarer du med 10 forskjellige cola-drikker? 1
Million Skrevet 5. juli 2020 #50 Skrevet 5. juli 2020 Jeg kjøper det som er på tilbud, men om jeg kan velge, velger jeg Pepsi Max.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #51 Skrevet 5. juli 2020 Pepsi Max. Cola zero syns jeg smaker vondt Anonymkode: 4ed72...b20
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #52 Skrevet 5. juli 2020 On 7/2/2020 at 5:36 PM, colasolo said: Max. Hærer ikkje cola Max er også cola... Anonymkode: c55b5...bd7
Forever22 Skrevet 5. juli 2020 #54 Skrevet 5. juli 2020 (endret) Pepsi max ❤️ Er forøvrig SYKT stor forskjell på zero og pepsi max. En blindtest hadde ikke lurt meg Endret 5. juli 2020 av Forever22
Fuglemor Skrevet 5. juli 2020 #55 Skrevet 5. juli 2020 På 2.7.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev: Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest. Anonymkode: 65f21...944 Smaker ikke likt. Jeg kan forskjell på vanlig cola og cola zero og Pepsi max, og når det gjelder vanlig cola om det er glassflaske, boks eller plastflaske, hvor fersk den er og hvor mange ganger den har blitt åpnet eventuelt om den har stått ute av kjøleskapet lenge etter åpning.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #56 Skrevet 5. juli 2020 Cola x! Pepsimax er for søt, zero smaker lite. cola x fra rema (ja, 4 for 65 kr) med masse isbiter! Det er godt det! Anonymkode: 2f92f...058 1
Ullvott Skrevet 5. juli 2020 #57 Skrevet 5. juli 2020 Cola zero. Men jeg er på ingen måte fanatisk på det, og er antakelig blant de som ikke ville klart en blindtest.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #59 Skrevet 5. juli 2020 Skjønner ikke at dere tør å helle i dere mengder av kunstig søtning! Er gift for kroppen!! Anonymkode: 2159e...8f7 1
-jk- Skrevet 5. juli 2020 #60 Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at dere tør å helle i dere mengder av kunstig søtning! Er gift for kroppen!! Anonymkode: 2159e...8f7 Skjønner ikke at folk hele tiden kan komme med slike påstander som det ikke finnes fnugg av forskningsbevis for. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå