AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #1 Skrevet 2. juli 2020 Hva foretrekker du? Jeg drakk pepsi max før, men plutselig taklet jeg ikke smaken og begynte å drikke Cola Zero, som jeg syns smaker mye bedre. Anonymkode: ebaba...ebd
pia mater Skrevet 2. juli 2020 #7 Skrevet 2. juli 2020 Vanlig cola. Elsket Pepsi max før, men tåler ikke kunstig søtning, så etter jeg ble vant med vanlig cola er ikke Pepsi noe godt lengre. 1
Gjest Gretagarbo Skrevet 2. juli 2020 #9 Skrevet 2. juli 2020 Pepsi Max, men jer er ikke fin på det og kjøper gjerne Cola Zero istedet dersom det er på tilbud
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #10 Skrevet 2. juli 2020 Synes Remas Cola X er minst like god, og siden den er mye billigere når man kjøper 4 drikker jeg bare den. Anonymkode: 8562c...683 1
Brunello Skrevet 2. juli 2020 #11 Skrevet 2. juli 2020 Begge deler er utmerket for å fjerne misfarge i vasken på kjøkkenet. De smaker like vondt.
Brunhilde Skrevet 2. juli 2020 #15 Skrevet 2. juli 2020 Jeg foretrekker Pepsi Max med lime, men kan godt drikke zero også. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #16 Skrevet 2. juli 2020 Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest. Anonymkode: 65f21...944 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2020 #17 Skrevet 2. juli 2020 Cola Zero. Smaker absolutt ikke likt, pepsi har en helt spesiell smak jeg ikke liker. Anonymkode: 5aa38...2fe 4
Trolltunge Skrevet 2. juli 2020 #18 Skrevet 2. juli 2020 Pepsi max! Liker alle uten sukker, men max er best.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå