Gå til innhold

Cola zero eller Pepsi max?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva foretrekker du? Jeg drakk pepsi max før, men plutselig taklet jeg ikke smaken og begynte å drikke Cola Zero, som jeg syns smaker mye bedre. 

Anonymkode: ebaba...ebd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cola zero!!

Anonymkode: 57099...c7b

  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Pepsi max❤️

Anonymkode: 7b336...0ba

  • Liker 8
Skrevet

Max. Hærer ikkje cola

Skrevet

Pepsi Max :jepp:

 

 

  • Liker 2
Skrevet

Vanlig cola. 

Elsket Pepsi max før, men tåler ikke kunstig søtning, så etter jeg ble vant med vanlig cola er ikke Pepsi noe godt lengre. 

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pepsi max

Anonymkode: cc883...626

  • Liker 2
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Pepsi Max, men jer er ikke fin på det og kjøper gjerne Cola Zero istedet dersom det er på tilbud

AnonymBruker
Skrevet

Synes Remas Cola X er minst like god, og siden den er mye billigere når man kjøper 4 drikker jeg bare den.

Anonymkode: 8562c...683

  • Nyttig 1
Skrevet

Begge deler er utmerket for å fjerne misfarge i vasken på kjøkkenet. De smaker like vondt.

Skrevet

Pepsi Max 🙌🏻

  • Liker 1
Skrevet

Pepsi max

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Zero! 

Anonymkode: 918ed...38d

  • Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker Pepsi Max med lime, men kan godt drikke zero også.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smaker helt likt. De færreste ville klart en blindtest.

Anonymkode: 65f21...944

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cola Zero. Smaker absolutt ikke likt, pepsi har en helt spesiell smak jeg ikke liker.

Anonymkode: 5aa38...2fe

  • Liker 4
Skrevet

Pepsi max! 

Liker alle uten sukker, men max er best. 

AnonymBruker
Skrevet

Cola zero 

Anonymkode: e9698...99d

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...