AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #1 Skrevet 1. juli 2020 Hadde siste samtale før ferien med psykologen min.. jeg har det tungt på sommeren og det er en del triggere som fyrer opp angsten.. Joda, da foreslår hun at jeg kan avslutte behandlingen for hun synes jeg klarer meg så fint.. det var så tungt å få den beskjeden når du virkelig føler du trenger hjelp og er nede.. skrev en Mail til henne i dag, at den beskjeden gjorde meg bare dårligere. Det er jeg som kjenner hvor skoen trykker, og selv om jeg er reflektert og oppegående og klarer ting i hverdagen så er det et lidelsestrykk hun ikke kan sette seg inn i.. skrev også at jeg kan finne meg noen andre å gå til. Og at jeg ikke føler hun forstår. jeg har bra utseende, trent og sminker meg. Ser fresh ut og utad ser jeg sterk ut.. følte meg litt frekk i det jeg skrev, men det var rett fra hjertet. Anonymkode: 597ee...ebc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #2 Skrevet 1. juli 2020 Vil du straffe henne eller noe? Litt umoden reaksjon? Det er normalt å bli lei seg over å avslutte i terapi, men det virker som om du ikke skal avslutte og at det bare var et forslag? Du kan uansett ikke gå i terapi for evig. Anonymkode: bcac3...7a7 22
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #3 Skrevet 1. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: jeg har bra utseende, trent og sminker meg. Ser fresh ut og utad ser jeg sterk ut.. Anonymkode: 597ee...ebc Fint å høre. Da kan psykologen behandle noen som ikke er frisk nok til å trene og sminke seg. Anonymkode: d25f2...7ef 27
Silva Pluvialis Skrevet 1. juli 2020 #4 Skrevet 1. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fint å høre. Da kan psykologen behandle noen som ikke er frisk nok til å trene og sminke seg. Anonymkode: d25f2...7ef Tuller du med meg? Mener du at man ikke kan være psykisk syk fordi man trener og sminker seg? 19
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #5 Skrevet 1. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fint å høre. Da kan psykologen behandle noen som ikke er frisk nok til å trene og sminke seg. Anonymkode: d25f2...7ef Hææ?? Hva snakker du om? Anonymkode: 597ee...ebc 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #6 Skrevet 1. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du straffe henne eller noe? Litt umoden reaksjon? Det er normalt å bli lei seg over å avslutte i terapi, men det virker som om du ikke skal avslutte og at det bare var et forslag? Du kan uansett ikke gå i terapi for evig. Anonymkode: bcac3...7a7 Straffe henne? Nei... hvis hun føler jeg er ferdig så er det greit.. da må jeg finne meg noen andre. For jeg trenger mer hjelp. Anonymkode: 597ee...ebc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #7 Skrevet 1. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Straffe henne? Nei... hvis hun føler jeg er ferdig så er det greit.. da må jeg finne meg noen andre. For jeg trenger mer hjelp. Anonymkode: 597ee...ebc Det du skrev i HI viser jo at du ikke synes det er greit. Det var veldig aggressivt skrevet. Anonymkode: bcac3...7a7 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #8 Skrevet 1. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint å høre. Da kan psykologen behandle noen som ikke er frisk nok til å trene og sminke seg. Anonymkode: d25f2...7ef Jizzes! Jeg er akkurat nå innlagt i min tredje måned på tvang og sminka er på plass hver bidige dag. Anonymkode: 71979...df6 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #9 Skrevet 1. juli 2020 7 minutter siden, Uatskillelig said: Tuller du med meg? Mener du at man ikke kan være psykisk syk fordi man trener og sminker seg? Nei. Det jeg mener er at det finnes folk som er så syke at de ikke klarer å sminke seg. Jeg har selv nettopp avsluttet 10 år med terapi. Helsevesenet må prioritere. Anonymkode: d25f2...7ef 8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #10 Skrevet 1. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det du skrev i HI viser jo at du ikke synes det er greit. Det var veldig aggressivt skrevet. Anonymkode: bcac3...7a7 Det kan vel være. Men det er slik jeg føler det nå.. er stresset og bekymret over hvordan dette skal gå.. Er ikke lei meg. Men I mitt hode er jeg er ikke ferdig.. Anonymkode: 597ee...ebc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #11 Skrevet 1. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jizzes! Jeg er akkurat nå innlagt i min tredje måned på tvang og sminka er på plass hver bidige dag. Anonymkode: 71979...df6 Innlagt i din tredje måned på tvang?? Hvordan får du til det? Anonymkode: 26ec4...c4e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #12 Skrevet 1. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det jeg mener er at det finnes folk som er så syke at de ikke klarer å sminke seg. Jeg har selv nettopp avsluttet 10 år med terapi. Helsevesenet må prioritere. Anonymkode: d25f2...7ef Min psykolog er privat. Hun mener jeg klarer meg så bra, at jeg kan heller gå til en samtale person i kommunen min.. det er uaktuelt å gå til noen i min hjemkommune.. har ingen tillit til de. Har ikke gått hos noen av de, men har andre erfaringer.. Anonymkode: 597ee...ebc
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #13 Skrevet 1. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Innlagt i din tredje måned på tvang?? Hvordan får du til det? Anonymkode: 26ec4...c4e Får til? Hun er vel syk da!! Anonymkode: 597ee...ebc 11
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #14 Skrevet 1. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innlagt i din tredje måned på tvang?? Hvordan får du til det? Anonymkode: 26ec4...c4e Å være innlagt på tvang en lengre periode er da faen meg ikke en «accomplishment» eller noe å strebe etter. Det er grusomt. Anonymkode: 2ec2c...832 4
Fireflies Skrevet 1. juli 2020 #15 Skrevet 1. juli 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det jeg mener er at det finnes folk som er så syke at de ikke klarer å sminke seg. Jeg har selv nettopp avsluttet 10 år med terapi. Helsevesenet må prioritere. Anonymkode: d25f2...7ef Det finnes også noen som er så syke at alt de gjør er å sminke seg og smile pent - likevel får ingen være med hjem å se hvordan de har det hjemme. Helsevesenet må ha mer midler. Slik det er nå så setter man grupper opp mot hverandre. 8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #16 Skrevet 1. juli 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Innlagt i din tredje måned på tvang?? Hvordan får du til det? Anonymkode: 26ec4...c4e Jeg kjedet meg så jeg stakk bare innom nærmeste avdeling og ba om å bli sperret inne🙄 Anonymkode: 71979...df6 15
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #17 Skrevet 1. juli 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det jeg mener er at det finnes folk som er så syke at de ikke klarer å sminke seg. Jeg har selv nettopp avsluttet 10 år med terapi. Helsevesenet må prioritere. Anonymkode: d25f2...7ef Uff det må være kjedelig å være så trangsynt Anonymkode: 71979...df6 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #18 Skrevet 1. juli 2020 Ikke rart kapasiteten i psykiatrien blir sprengt hvis oppegående folk blir sperret inne i månedsvis.. Anonymkode: 26ec4...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2020 #19 Skrevet 1. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke rart kapasiteten i psykiatrien blir sprengt hvis oppegående folk blir sperret inne i månedsvis.. Anonymkode: 26ec4...c4e Tror du burde lese deg opp på kriteriene på tvangsinnleggelse. Og det at du trekker konklusjoner kun basert på at jeg sminker meg sier mer om deg enn noe annet. Anonymkode: 71979...df6 15
Gjest _Falkor_ Skrevet 1. juli 2020 #20 Skrevet 1. juli 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fint å høre. Da kan psykologen behandle noen som ikke er frisk nok til å trene og sminke seg. Anonymkode: d25f2...7ef Mener du at de som ikke trener og ikke sminker seg, er syke, da? 🤔 Siden de som klarer å trene og sminke seg er friske... En person i min familie trener hver dag, men sliter likevel psykisk. Veldi rar måte å bedømme ens psykiske tillstand på, må jeg si🤷🏻♂️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå