Gå til innhold

Når ble sex godt for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Debuterte som 15-åring. Da jeg var 17 år ble sex skikkelig digg. Partneren var den samme som da jeg var 15, altså en jevngammel gutt.

Anonymkode: cb8f1...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg debuterte da jeg var 18 år med en gutt jeg holdt på med en stund, ble aldri bra. Neste holdt jeg også på med en stund og det var relativt godt, den tredje var virkelig en av de beste jeg har vært med og vi holdt på i flere måneder. Jeg har virkelig nytt sex, men ikke som da jeg møtte han som er mannen min i dag, tidlig i 20 årene, da ble sex veldig bra. 

Og da vi fikk barn trodde jeg at sexen ville blir ødelagt, da det ofte er det man hører om, men etter første fødsel så kom vaginalorgasmene.

Nå er jeg midten av 30 årene og sex er virkelig godt! Sexlysten min øker i takt med alder! 

Anonymkode: 2cf35...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke før jeg ble voksen. 

Anonymkode: f18eb...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ofte topp når man er voksen og trygg på seg selv. Dvs 30-40 er ofte topp for oss damer . 

Anonymkode: b0742...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg hadde bra sex helt fram til jeg ble noenogtredve og møtte hun som er kona mi i dag. Først da ble det virkelig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 23 da jeg debuterte, med han jeg nå er gift med. Sex har vært veldig godt fra begynnelsen, og har bare blitt bedre med at vi blir bedre kjent med hverandre.

Anonymkode: 2300c...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde god sex fra første gangen av med ungdomsskjæresten, fra 15 til 19 år. Så gikk det åtte år før jeg hadde god sex igjen...

Anonymkode: f902f...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt bra sex, selv om jeg har vært i forhold i til sammen 20 år. Føler jeg har vært uheldig. Eksen hadde veldig høy sexlyst og var kjempegod i senga, men jeg hadde aldri de riktige følelsene for ham så lysten min var ikke-eksisterende.

Så traff jeg nåværende, som jeg har vært superforelsket i, har hatt alle de riktige følelsene, og dermed hatt en kjempesexlyst. Han derimot er uinteressert i sex med meg, og de ytterst få gangene vi har det er det kortvarig, uengasjert pliktsex fra hans side. Det har bare blitt en klein greie nå, som elefanten i (sove)rommet. Det er helt forferdelig å leve sånn, og kan nok ikke repareres.

Er det virkelig ikke mulig å få begge deler på en gang? 😞 Som 40-åring føler jeg at jeg har gått glipp av noe essensielt i livet.

Anonymkode: b1c74...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 43.. Aldri hatt superbra sex. Nå har jeg aldri.. har fortsatt tilgode å få orgasme sammen med en mann. 

Anonymkode: ee25a...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt bra sex, selv om jeg har vært i forhold i til sammen 20 år. Føler jeg har vært uheldig. Eksen hadde veldig høy sexlyst og var kjempegod i senga, men jeg hadde aldri de riktige følelsene for ham så lysten min var ikke-eksisterende.

Så traff jeg nåværende, som jeg har vært superforelsket i, har hatt alle de riktige følelsene, og dermed hatt en kjempesexlyst. Han derimot er uinteressert i sex med meg, og de ytterst få gangene vi har det er det kortvarig, uengasjert pliktsex fra hans side. Det har bare blitt en klein greie nå, som elefanten i (sove)rommet. Det er helt forferdelig å leve sånn, og kan nok ikke repareres.

Er det virkelig ikke mulig å få begge deler på en gang? 😞 Som 40-åring føler jeg at jeg har gått glipp av noe essensielt i livet.

Anonymkode: b1c74...8e2

Opp med hodet og forlat denne mannen. Det er nå livet sexstarter! 😉

Anonymkode: a8fdd...45d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Opp med hodet og forlat denne mannen. Det er nå sexlivet starter! 😉

Anonymkode: a8fdd...45d

Skulle det være 😀

Anonymkode: a8fdd...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 36. Har noen lange forhold bak meg, men ingen av dem har vært bra sex. Er på grensen til at jeg skikkelig misliker det. Lurer litt på om jeg er sammen med feil kjønn. 

Anonymkode: dc3da...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K45 fikk min seksuelle oppvåkning da jeg var 23 år. Før det hadde jeg hatt god sex, men ikke på samme altoppslukende måten.

Giftet meg med en annen, har god sex, men ikke med samme intensitet. 

Jeg vil uansett påstå at sex blir bedre med årene :) 

Anonymkode: c005e...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

K45 fikk min seksuelle oppvåkning da jeg var 23 år. Før det hadde jeg hatt god sex, men ikke på samme altoppslukende måten.

Giftet meg med en annen, har god sex, men ikke med samme intensitet. 

Jeg vil uansett påstå at sex blir bedre med årene :) 

Anonymkode: c005e...7ef

Høres ut som sex var best da du var 23 🤔

Anonymkode: f902f...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...