Gå til innhold

Når ble sex godt for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en mistanke om at man må være voksen for å virkelig synes sex er godt. Det er ikke det samme når man er ungdom eller ung voksen. Hvor gammel var du da du oppdaget at sex kan være veldig godt, og begynte å nyte det? Oppdaget du dette da du var i et fast forhold, eller helt tilfeldig? Og er det noen som har syns sex har vært skikkelig deilig helt fra starten?

Anonymkode: d5e61...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå debuterte jeg ganske sent (22 år), men det var deilig fra start. Fast forhold (i samme fortsatt forøvrig, er 45 nå). 

Anonymkode: 3532d...80a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 da jeg debuterte, men var 21 tror jeg, eller 22, da jeg begynte å like sex for alvor og fikk min første orgasme noensinne (skjedde under samleie).

Anonymkode: f7b73...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debuterte da jeg var 19 og etter at jeg og eksen gjorde det slutt (3,5 år sammen) så fortsatte vi å holde på med sex for det om. Og da var det den første gangen jeg fikk orgasme under samleie og faktisk nøt sexen. Så vi fortsatte jo en stund etter det (2 år med sex uten forhold). 23 nesten 24 var jeg da. 

Anonymkode: ca890...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debuterte som 15-åring med uerfaren partner. Ble sammen med en annen når jeg var 16, også Bob Bob sex. Ble sammen med han jeg er med i dag når jeg var 17. Han er jeg fortsatt med nå, 12 år senere. Sex tok seg ekstremt opp med han og har egentlig bare vært en stigende kurve i 12 år. Med noen opp- og nedturer selvsagt. 

Anonymkode: 1d3d4...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er ekstremt individuelt, men for meg har det aldri blitt bra. Debuterte som 17-årng, kvinne 29 år nå. Jeg vet ikke, jeg syntes det egentlig bare er dritkjedelig men gjør det 3-4 ganger i uka for å glede mannen. Nei, jeg ligger da ikke der som ei skinnfille heller, men vi driver stadig med nye ting for å "sprite det opp" litt. Det er jo ikke sånn at det er ille heller og jeg blir glad av å glede mannen min, men hadde det vært 100% opp til meg så hadde jeg fint klart meg med 2 ganger i året. Sier ikke det for å skremme deg, TS. De fleste nyter det og regner med at du også kommer til å gjøre det, lykke til! :) 

Anonymkode: dcfdf...043

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra aller første gang. Utforsket selv før jeg debuterte og visste en del hva jeg likte. Var også veldig heldig og komfortabel med første person, og har vært relativt frempå med andre partnere om hva jeg liker/ikke liker/ønsker/osv. 

Anonymkode: 819c2...396

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 og gikk i 10.klasse. Jeg var kår hele tiden og hadde jevnlig sex med en jeg var veldig forelsket i, selv om vi aldri offisielt ble et par. For meg var det godt fra første stund og jeg fikk orgasme første gangen. Jeg kommer lett og kjapt hvis jeg er veldig kåt. Gutten (som var like gammel) kom hver gang av at jeg kom, så samleiet varte jo aldri lenge, men til gjengjeld ble det ofte.

Anonymkode: dad69...2e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det blir bra når man treffer noen man klaffer med, dvs at han har peiling og ikke bare skryter på seg.

Anonymkode: a36a2...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra da jeg var 28 år, han var min niende sexpartner, en eldre herremann og den første som ikke var totalt egoist i senga. Det ble bare en sommerflørt mellom oss, men etter det har sex virkelig tatt seg opp etter jeg forstod hvor godt det kunne være og tok styringa mer selv. Sender han en vennlig tanke iblant. 

Anonymkode: 7c664...6d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rimelig bra fra start. Debuterte med kjæreste da jeg var 16, og hadde bare hatt sex noen veldig få ganger før jeg syntes det var deilig og jeg begynte å komme! Fra da har jeg nytt sex og alltid fått orgasme ved samleie 

Anonymkode: ec7e1...692

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk veldig interessant at du tar det opp, for jeg hadde ikke tenkt på det før, men det er helt klart at jeg ikke nøt det så veldig i tidligere alder.

Selv om jeg følte meg veldig! klar da jeg var yngre, allerede i pre-pubertets alder (klarte å vente til jeg ble 16), må jeg faktisk inrømme at det å ligge med noen ikke var noe særlig bra eller godt før jeg fylte 23 og fikk samboer. Etter hvert som jeg ble eldre flyttet fokuset seg fra akten i seg selv, til at dette er noe fint man gjør med en man er glad i. Det ble helt vanvittig bra etter at dét klaffet. 

Anonymkode: 5c5a6...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var 17 når jeg debuterte, fra jeg var 19 ble sex en nytelse. Nå er jeg rundt 40 og sexlysten har minket de siste fem årene. 

Anonymkode: 24a1d...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hadde det mest å si med hvilken partner jeg hadde. Var 23/24 da jeg var med eksen, og jeg har ikke hatt noen stor nytelse med sex hverken før eller etter han. 

Anonymkode: ade73...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 år. Min nytelse har alltid vært viktig for meg og det har den vært for alle mine faste partnere. Hadde et par kjipe ons før jeg var 20, men fant ut at det ikke var noe for meg.

Må alltid instruere partnere om de skal gi oralsex eller fingre. Kun da blir det godt for meg.

Partner har også noe å si, men kommunikasjon har like mye å si.

Anonymkode: e4e13...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble langt bedre etter at jeg sluttet å tenke "ikke kom, ikke kom, ikke kom" fra start til slutt. Var vel rundt 25 når lærte å slappe av og ta virkelig del i opplevelsen. Tror ikke jeg imponerte noen de første 7 årene 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er ekstremt individuelt, men for meg har det aldri blitt bra. Debuterte som 17-årng, kvinne 29 år nå. Jeg vet ikke, jeg syntes det egentlig bare er dritkjedelig men gjør det 3-4 ganger i uka for å glede mannen. Nei, jeg ligger da ikke der som ei skinnfille heller, men vi driver stadig med nye ting for å "sprite det opp" litt. Det er jo ikke sånn at det er ille heller og jeg blir glad av å glede mannen min, men hadde det vært 100% opp til meg så hadde jeg fint klart meg med 2 ganger i året. Sier ikke det for å skremme deg, TS. De fleste nyter det og regner med at du også kommer til å gjøre det, lykke til! :) 

Anonymkode: dcfdf...043

Uff, han merker vel at du ikke har det helt topp, eller bryr han seg ikke? Høres ut som tvang når du må stille opp 100 ganger mer enn du ønsker?

Anonymkode: a8fdd...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra da jeg kuttet ut å ha sex med jevnaldrende gutter, og ble sammen med en som var 12 år eldre. 

Fra 18 til 22 år var sex en skikkelig nedtur. Ordentlig skuffet, etter å ha fantasert om det i flere år. Kom lett og mange ganger alene fra jeg var 13-14 år, men det var jo ingen gutter som var interessert i annet enn å stappe den inn og kjøre på. Eventuelt at jeg skulle runke eller suge. Sex var liksom kun for gutta. Fikk absolutt ingenting ut av det. 

Så kom det seg. For min del ble en noe mer erfaren mann redningen. 

Anonymkode: 1f9b0...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...