norskehavet Skrevet 15. mai 2021 #41 Del Skrevet 15. mai 2021 FruByråkrat skrev (1 time siden): Har dagens snapper sminket 5(6?)-åringen sin? Tør faktisk ikke spørre henne direkte fordi hun alltid ranter mot alle som stiller et spørsmål som ikke passer henne.. Tror nok ikke det, bare filtret som gjør ting mer markerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 16. mai 2021 #42 Del Skrevet 16. mai 2021 Er så mye filter på den dama at man blir helt svimmel.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 16. mai 2021 #43 Del Skrevet 16. mai 2021 Er vel en grei dose fillers og botox også. De kinna ser vonde ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 18. mai 2021 #44 Del Skrevet 18. mai 2021 hippyskippy skrev (På 16.5.2021 den 17.19): Er vel en grei dose fillers og botox også. De kinna ser vonde ut. Hvem snakkes det om her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 21. mai 2021 #45 Del Skrevet 21. mai 2021 Frøken_fjong1 skrev (På 18.5.2021 den 18.51): Hvem snakkes det om her? Marthe vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 21. mai 2021 #46 Del Skrevet 21. mai 2021 Sicci skrev (1 time siden): Marthe vil jeg tro Har hun botox og fillers? Mener hun har sagt at hun har arvet de høye kinnbeina etter moren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 22. juni 2021 #47 Del Skrevet 22. juni 2021 Ang Marthe, så synes jeg det er utrolig stor forskjell på henne i snappen kontra der hun ikke styrer selv.. https://www.tv2.no/v/1445555/ Hadde slitt med å kjenne henne igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 30. juni 2021 #48 Del Skrevet 30. juni 2021 Noen som vet om det går bra med Ida Birk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ljosglimt Skrevet 1. juli 2021 #49 Del Skrevet 1. juli 2021 MissCoverdale skrev (17 timer siden): Noen som vet om det går bra med Ida Birk? Tja, i går la hun ut en nedtelling (!!) på Insta for å avsløre navnet på den tredje ungen, så hun er tilsynelatende oppe og nikker... #diva #a-kjendis 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 5. juli 2021 #50 Del Skrevet 5. juli 2021 ljosglimt skrev (På 1.7.2021 den 9.32): Tja, i går la hun ut en nedtelling (!!) på Insta for å avsløre navnet på den tredje ungen, så hun er tilsynelatende oppe og nikker... #diva #a-kjendis 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 6. juli 2021 #51 Del Skrevet 6. juli 2021 Frøken_fjong1 skrev (På 21.5.2021 den 10.44): Har hun botox og fillers? Mener hun har sagt at hun har arvet de høye kinnbeina etter moren. Mulig hun har arvet middels høye kinnbein av noen, men da syns jeg det er rart kinnbeina ikke var like høye her: https://www.dagbladet.no/nyheter/marthe-33-opplevde-flatt-mareritt/63228233 Hvis folk seriøst tror at hun er fri for både Botox, Restylane osv - så må de ta en tur til optiker asap. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 6. juli 2021 #52 Del Skrevet 6. juli 2021 Gresshoppa skrev (1 time siden): Mulig hun har arvet middels høye kinnbein av noen, men da syns jeg det er rart kinnbeina ikke var like høye her: https://www.dagbladet.no/nyheter/marthe-33-opplevde-flatt-mareritt/63228233 Hvis folk seriøst tror at hun er fri for både Botox, Restylane osv - så må de ta en tur til optiker asap. Er det samme person?😶 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo Skrevet 6. juli 2021 #53 Del Skrevet 6. juli 2021 Gresshoppa skrev (7 timer siden): Mulig hun har arvet middels høye kinnbein av noen, men da syns jeg det er rart kinnbeina ikke var like høye her: https://www.dagbladet.no/nyheter/marthe-33-opplevde-flatt-mareritt/63228233 Hvis folk seriøst tror at hun er fri for både Botox, Restylane osv - så må de ta en tur til optiker asap. Er dette Marthe?? Er jo totalforandret nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 6. juli 2021 #54 Del Skrevet 6. juli 2021 Haribo skrev (17 minutter siden): Er dette Marthe?? Er jo totalforandret nå. Fruen92 skrev (6 timer siden): Er det samme person?😶 Jepp🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. juli 2021 #55 Del Skrevet 6. juli 2021 Gresshoppa skrev (10 timer siden): Mulig hun har arvet middels høye kinnbein av noen, men da syns jeg det er rart kinnbeina ikke var like høye her: https://www.dagbladet.no/nyheter/marthe-33-opplevde-flatt-mareritt/63228233 Hvis folk seriøst tror at hun er fri for både Botox, Restylane osv - så må de ta en tur til optiker asap. Wtf? 😳😳 Da fremstiller hun seg ganske mye annerledes enn jeg trodde. Hun legger det jo frem som at det er medfødt og naturlig. Men jeg har ærligtalt bare sett henne noen få ganger da. Men uansett, det der er drastisk forandring ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo Skrevet 6. juli 2021 #56 Del Skrevet 6. juli 2021 Måtte google Marthe og det lå mye bilder ute av henne. Forandringen er jo enorm,har operert endel ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilborg82 Skrevet 15. juli 2021 #57 Del Skrevet 15. juli 2021 Det ser ut som hun har slanket seg og tatt botox, ja. Formen på øynene har også forandret seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 9. september 2021 #58 Del Skrevet 9. september 2021 lurer på hva som skjedde med dagens pause.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mårran Skrevet 30. januar 2022 #59 Del Skrevet 30. januar 2022 Hun som snappet i går. Hadde tydelig nylig fylte lepper. Struttende overleppe med et lite sår. Sammenlignet med forrige gang hun var på. Hun hadde klort av en skorpe på overleppa og kalte det ei litta kvisolini. Hvorfor nevne det i det hele tatt? Folk har da stadig kviser og små sår i ansiktet. Var det for å slippe spørsmål om fillers? Det er vel ingen som sender spørsmål om hvorfor folk har bitte små kviser eller sår. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 26. april 2022 #60 Del Skrevet 26. april 2022 Hvem var hun «komikeren» som snappet sist? Det er noe av det mest slitsomme og tilgjorte jeg har sett på lang tid 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå