Gå til innhold

Har Happymommysquad tapt seg?


NKVO

Anbefalte innlegg

Hva syntes dere om happymommysquad (Snapchat kanal) om dagen? De har virkelig tapt seg. Eller i mine øyne hvertfall. Før gav de meg mye, nå gir de meg ingenting lenger. Jeg vil liksom ikke avfølge de heller. Følger dere de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sant og si så synes jeg det er rart at folk følger slike grupper. Men det er meg da...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarianneE skrev:

Sant og si så synes jeg det er rart at folk følger slike grupper. Men det er meg da...

Ja du sier noe der hehe Ja hvorfor følger vi egentlig slike grupper?! Lære nye ting? Nyrsgjerrige på andres liv? Hvordan være mor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra35

Jeg synes det er drit kjedelig å se på hva slags hudpleie- og make up rutiner de har. Så jeg følger nesten aldri med mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Petra35 skrev:

Jeg synes det er drit kjedelig å se på hva slags hudpleie- og make up rutiner de har. Så jeg følger nesten aldri med mer. 

Ja enig der. Men det hadde vært inspirerende å se faktisk de to (tre?) som snapper der som faktisk jobber i en make up butikk vise oss deres sminke rutiner, evt hvordan de sminker andre etc. Men jeg så enig med deg. Finn på noe nytt liksom hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun gravide som skal ha det til at "alle" spør etter solbrillene hennes som hun "tilfeldigvis" har et samarbeid med og reklamerer for..... Hver gang hun er på Snap. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er koselig å følge Mina, jeg! Fulgte ho på instamums også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anquor skrev:

Og hun gravide som skal ha det til at "alle" spør etter solbrillene hennes som hun "tilfeldigvis" har et samarbeid med og reklamerer for..... Hver gang hun er på Snap. 

Mhm. Skulle gjerne likt å sett disse spørsmålene de blir spurt om. Lite troverdig, de vil jo bare reklamere 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Bare jeg som synes Ida Birk sin «behind the scenes» hvor hun har skjult graviditeten til uke 18 og legger ut filmer der hun skjulte at hun er gravid, var utrolig teit? Alt man gjør for å lage content.. Men dette tok kaka!😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (7 timer siden):

Bare jeg som synes Ida Birk sin «behind the scenes» hvor hun har skjult graviditeten til uke 18 og legger ut filmer der hun skjulte at hun er gravid, var utrolig teit? Alt man gjør for å lage content.. Men dette tok kaka!😂

Hun virker HELT desp etter å bli mer og mer kjent. Alle dansene og tullet hun drar med seg den månefalne mannen sin på... 😳 Generelt håper jeg VIRKELIG det kommer regler mot slik hodeløs eksponering av barn... 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (12 timer siden):

Bare jeg som synes Ida Birk sin «behind the scenes» hvor hun har skjult graviditeten til uke 18 og legger ut filmer der hun skjulte at hun er gravid, var utrolig teit? Alt man gjør for å lage content.. Men dette tok kaka!😂

Jeg satt å lo for meg selv, men det er fordi jeg syntes Birken virkelig er søt😀 Og de må faktisk få lov til å være happy og stolt over denne nyheten😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ljosglimt skrev (8 timer siden):

Hun virker HELT desp etter å bli mer og mer kjent. Alle dansene og tullet hun drar med seg den månefalne mannen sin på... 😳 Generelt håper jeg VIRKELIG det kommer regler mot slik hodeløs eksponering av barn... 

Klart hun vil bli mer kjent, har jo sagt opp lærerjobben sin for å satse på Some.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ljosglimt skrev (10 timer siden):

Hun virker HELT desp etter å bli mer og mer kjent. Alle dansene og tullet hun drar med seg den månefalne mannen sin på... 😳 Generelt håper jeg VIRKELIG det kommer regler mot slik hodeløs eksponering av barn... 

Ja, de blir jo brukt som rene reklameplakater lenge før de engang er født. Kan ikke skjønne at det ikke gir en litt dårlig smak i munnen å skulle bruke det så aktivt for å tjene penger. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er litt trist å se på den videoen hvor de ser på testen. Ida virker mer opptatt av å se i kameraet enn å dele øyeblikket med mannen. Skjønner hun tenker at det gir seere da, og det er jo viktig for henne nå som hun har sagt opp jobben. Men det ble litt feil for meg.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARima skrev (28 minutter siden):

Syntes det er litt trist å se på den videoen hvor de ser på testen. Ida virker mer opptatt av å se i kameraet enn å dele øyeblikket med mannen. Skjønner hun tenker at det gir seere da, og det er jo viktig for henne nå som hun har sagt opp jobben. Men det ble litt feil for meg.. 

har hun sagt opp jobben for å være hjemme som influencer?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (6 minutter siden):

har hun sagt opp jobben for å være hjemme som influencer?

Ja, det er det jeg har fått med meg hvertfall. Er vel et par mnd siden hun sa det på snap om jeg ikke husker feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ARima skrev (1 time siden):

Ja, det er det jeg har fått med meg hvertfall. Er vel et par mnd siden hun sa det på snap om jeg ikke husker feil. 

Stemmer det. Hun sa opp jobben en gang jul, for nå gikk «Idabirk-toget», som hun sa. Men hey, lett å velge bort lærerlønn når man kan tjene seg rik på å knipse bilder av ungene som spiser sponsa snacks, leker med sponsa leker fra Panduro og får leke på sponsa apper på iPadene sine...

Satser på at hun underviste elevene sine godt om nettvett, i det minste (;

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (På 6.1.2021 den 16.04):

Klart hun vil bli mer kjent, har jo sagt opp lærerjobben sin for å satse på Some.. 

Er det sant? Har hun sagt opp jobben? 😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (1 minutt siden):

Er det sant? Har hun sagt opp jobben? 😱

Beklager, leste resten av innleggene nå og ser at det stemmer. Ditt innlegg var det første jeg leste, og jeg reagerte spontant med sjokk og vantro.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (8 timer siden):

Beklager, leste resten av innleggene nå og ser at det stemmer. Ditt innlegg var det første jeg leste, og jeg reagerte spontant med sjokk og vantro.

Går fint 😄 

Men ja, hun snakka vel om det noen uker før jul eller noe sånt på sin egen snapchat. Begrunna det med at hun ikke fikk tid til some, barn og jobb, at some var det som fristet mest og valgte å satse på det mens hun kan. Lærer kunne hun alltid bli senere igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...