Gå til innhold

Har Happymommysquad tapt seg?


NKVO

Anbefalte innlegg

*Marihøna* skrev (7 timer siden):

Går fint 😄 

Men ja, hun snakka vel om det noen uker før jul eller noe sånt på sin egen snapchat. Begrunna det med at hun ikke fikk tid til some, barn og jobb, at some var det som fristet mest og valgte å satse på det mens hun kan. Lærer kunne hun alltid bli senere igjen. 

Nå har jeg fulgt henne en liten stund, men jeg synes ikke akkurat hu legger ut så mye på SoMe kanalene sine. Ja hu har jo en del følgere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men er det ikke veldig dumt å si opp jobben sin når man er gravid ? Hva dkjer med perm da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn_jente skrev (19 timer siden):

Men er det ikke veldig dumt å si opp jobben sin når man er gravid ? Hva dkjer med perm da?

Hvis hun tjener penger går det jo fint . Regner med hun har firma på sine sosiale medier så sålenge hun tjener penger der så får hun permisjonspenger👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skjønner godt at det er slitsomt å tekste om man har problemer med hendene, det tar overraskende lang tid å tekste. Men å "ta seg friheten " med å droppe reklamemerking på grunn av det syns jeg ikke er innafor reglene. 

Jeg syns at disse livsstilkontoene bør være nøye med reklamemerking fordi de legger opp til et uformelt "venninneforhold" med følgerne. Da bør reklame komme tydelig fram.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (27 minutter siden):

Skjønner godt at det er slitsomt å tekste om man har problemer med hendene, det tar overraskende lang tid å tekste. Men å "ta seg friheten " med å droppe reklamemerking på grunn av det syns jeg ikke er innafor reglene. 

Jeg syns at disse livsstilkontoene bør være nøye med reklamemerking fordi de legger opp til et uformelt "venninneforhold" med følgerne. Da bør reklame komme tydelig fram.

Er så utrolig enig! Og å kjefte sånn på følgerne syns jeg er litt ufint. Er generelt litt skeptisk til gårsdagens snapper. Synes ofte hun blir litt ufin pga spørsmål og er det virkelig så mange som synes det er gøy å se så lange videoer med sminkerutiner? Jeg trykker meg iallfall fort gjennom. Følger HMS hovedsaklig pga charlotte og jin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruByråkrat skrev (1 time siden):

Er så utrolig enig! Og å kjefte sånn på følgerne syns jeg er litt ufint. Er generelt litt skeptisk til gårsdagens snapper. Synes ofte hun blir litt ufin pga spørsmål og er det virkelig så mange som synes det er gøy å se så lange videoer med sminkerutiner? Jeg trykker meg iallfall fort gjennom. Følger HMS hovedsaklig pga charlotte og jin.

Sminkerutiner der det brukes tungt med filter og facetune i tillegg. Lurer oppriktig på hvordan denne sminken ser ut i dagslys. I UK er det nå kommet en lov der man må merke at bilende er redigert/filtrert el når man legger ut reklame. Burde vært det samme i Norge.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager Ida Birk sååååå mye styr med å avsløre kjønnet på baby NR 3🙄🙄🙄? Nedtelling å greier herregud🙈

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urwa skrev (3 timer siden):

Hvorfor lager Ida Birk sååååå mye styr med å avsløre kjønnet på baby NR 3🙄🙄🙄? Nedtelling å greier herregud🙈

Super kleint. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkleint! Samtidig er det jo noe hun kan tjene penger på. Flere følgere, spenning og graviditet trekker følgere, som igjen gir mer samarbeid for henne. Kynisk rett å slett. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avfulgt dem for lenge siden, men får dem av og til opp i utforsk. Det er nesten parodisk hvor hardt Benedicte prøver å fremstille seg som en hardtarbeidende gründerkvinne med en ekstremt hektisk arbeidshverdag. Det virker så tilgjort hele opplegget. Ikke måte på hvor hektisk hun har det der hun pøser ut 40 snapper på rad OM hvor busy hun er. Fake it till you make it. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (1 time siden):

Har avfulgt dem for lenge siden, men får dem av og til opp i utforsk. Det er nesten parodisk hvor hardt Benedicte prøver å fremstille seg som en hardtarbeidende gründerkvinne med en ekstremt hektisk arbeidshverdag. Det virker så tilgjort hele opplegget. Ikke måte på hvor hektisk hun har det der hun pøser ut 40 snapper på rad OM hvor busy hun er. Fake it till you make it. 

Amen! Avfulgte også får en 4 uker siden. Savner egentlig ingen av de. 
Benedicte jobber jo 300% er alene med ungen halve året og har tid til å snappe og engansjere seg i alle mulige saker! 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VildeS skrev (På 20.2.2021 den 9.18):

Skjønner godt at det er slitsomt å tekste om man har problemer med hendene, det tar overraskende lang tid å tekste. Men å "ta seg friheten " med å droppe reklamemerking på grunn av det syns jeg ikke er innafor reglene. 

Jeg syns at disse livsstilkontoene bør være nøye med reklamemerking fordi de legger opp til et uformelt "venninneforhold" med følgerne. Da bør reklame komme tydelig fram.

Har ikke fulgt dem så lenge, hvorfor kaller hun ene hånden for klo?🤷🏼‍♀️🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sicci skrev (8 timer siden):

Har ikke fulgt dem så lenge, hvorfor kaller hun ene hånden for klo?🤷🏼‍♀️🤔

Hun skar seg dypt i hånden på en stett fra et knust glass. Så hun fikk nerveskader tror jeg, vet ikke eksakt hva som skjedde men hun har nevnt litt om det noen ganger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

VildeS skrev (6 timer siden):

Hun skar seg dypt i hånden på en stett fra et knust glass. Så hun fikk nerveskader tror jeg, vet ikke eksakt hva som skjedde men hun har nevnt litt om det noen ganger. 

Oi såpass ja.. takk for svar☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg vil ikke si tapt seg, fordi det handler faktisk om mennesker som prøver å lage underholdning og som driver en Snap kanal. Men personlig hvis det er bedre å følge med på den gamle gjengen. Men jeg tror det handler litt om det å bli kjent med noen, og det tar litt tid. Og når man ikke har kjennskap til nye medlemmer så blir det gjerne ikke så spennende. Man må gjerne følge over tid. Jeg personlig Slutta å følge Og da det ble mye utskiftning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har dagens snapper sminket 5(6?)-åringen sin? Tør faktisk ikke spørre henne direkte fordi hun alltid ranter mot alle som stiller et spørsmål som ikke passer henne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...