Gå til innhold

Hvordan få tilbake eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva kan han egentlig gjøre for at du skal tro at han ikke ønsker et forhold...?

Hadde noen beskrevet at eksen gjorde det du beskriver, så ville folk anmodet personen om å holde MER avstand og unngå all kontakt. Det er litt skremmende det du skriver, nesten litt sykelig? 

Anonymkode: 57c6f...eb9

Han har besøkt meg flere ganger i uken det siste halvåret fordi HAN vil det. Han har kysset meg hver gang han har vært her. Men det virker som om alle har hengt seg opp i at han har blokkert meg etter en krangel for kun ei uke siden. Å har jeg skrevet noen plasser at jeg ikke respekterer at han ikke ønsker kontakt akkurat nå? Nei. Jeg prøver ikke å få tak i han på andre måter. Det eneste jeg sier er at vi faktisk må ha kontakt etterhvert, fordi man eier ett hus sammen. Makan til negativitet har jeg aldri opplevd før. Jeg spurte bare om erfaringer rundt ett tema. Ikke å bli bombardert med meningene til folk ang forholdet vårt, når jeg faktisk ikke har sagt noe som helst om hva skjedde mellom meg og han. Jeg sier heller ikke at jeg tror at han ønsker å være sammen med meg akkurat nå. Jeg sier at man kan faktisk endre mening. Å derfor ville jeg høre erfaringer der eksen har endra mening. Å hvorfor er det samlivsterapeuter som forsker på dette med å bli sammen med en eks dersom det er helt umulig.. 

Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden med mindre det faktisk holder seg til temaet jeg spurte om.

Anonymkode: cbe78...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 30.6.2020 den 13.44):

Hei. Dere som enten har gått tilbake eller fått tilbake eksen.. hvordan skjedde det? Hadde det vært slutt lenge? Hadde dere kontakt etter bruddet?

Trenger ikke å si at en eks er en eks for en grunn.. jeg kjenner på alle måter at bruddet er feil for meg, å har kjent på det i 1 år.

Jeg tenker at min beste sjanse er å gjøre forbedringer i livet mitt å virke som om jeg har det bra uten han. Han forventer sikkert ikke det..

Anonymkode: cbe78...568

Hvordan gikk det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2020 den 21.22):

Det gir meg håp 😊 det er 1 år siden bruddet her, men det har vært fram og tilbake hele veien egentlig. Vi var sammen i 7 år. Men i og med at vi fremdeles har ett hus sammen og det må gjøres klart for salg, så vet jeg jo at han kommer til å snakke med meg etterhvert 😊 Han blir nok nysgjerrig etterhvert uansett om han vil det eller ikke. Uansett om jeg er blokka. Men jeg skal iallefall la det gå en mnd før vi snakker sammen. 

Anonymkode: cbe78...568

Hvordan gikk det for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 1.7.2020 den 19.33):

Gå på YouTube og søk : how to get your ex back. Funka for meg 😉

Anonymkode: 333e0...eb5

Hva gjorde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.7.2020 den 13.20):

Han har besøkt meg flere ganger i uken det siste halvåret fordi HAN vil det. Han har kysset meg hver gang han har vært her. Men det virker som om alle har hengt seg opp i at han har blokkert meg etter en krangel for kun ei uke siden. Å har jeg skrevet noen plasser at jeg ikke respekterer at han ikke ønsker kontakt akkurat nå? Nei. Jeg prøver ikke å få tak i han på andre måter. Det eneste jeg sier er at vi faktisk må ha kontakt etterhvert, fordi man eier ett hus sammen. Makan til negativitet har jeg aldri opplevd før. Jeg spurte bare om erfaringer rundt ett tema. Ikke å bli bombardert med meningene til folk ang forholdet vårt, når jeg faktisk ikke har sagt noe som helst om hva skjedde mellom meg og han. Jeg sier heller ikke at jeg tror at han ønsker å være sammen med meg akkurat nå. Jeg sier at man kan faktisk endre mening. Å derfor ville jeg høre erfaringer der eksen har endra mening. Å hvorfor er det samlivsterapeuter som forsker på dette med å bli sammen med en eks dersom det er helt umulig.. 

Jeg kommer ikke til å svare mer i denne tråden med mindre det faktisk holder seg til temaet jeg spurte om.

Anonymkode: cbe78...568

Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.7.2020 den 19.33):

Gå på YouTube og søk : how to get your ex back. Funka for meg 😉

Anonymkode: 333e0...eb5

Hva gjorde du da, for å få han tilbake? Og er dere sammen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.6.2020 den 13.44):

Hei. Dere som enten har gått tilbake eller fått tilbake eksen.. hvordan skjedde det? Hadde det vært slutt lenge? Hadde dere kontakt etter bruddet?

Trenger ikke å si at en eks er en eks for en grunn.. jeg kjenner på alle måter at bruddet er feil for meg, å har kjent på det i 1 år.

Jeg tenker at min beste sjanse er å gjøre forbedringer i livet mitt å virke som om jeg har det bra uten han. Han forventer sikkert ikke det..

Anonymkode: cbe78...568

Hvordan gikk det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...