Gå til innhold

Hvordan få tilbake eksen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Dere som enten har gått tilbake eller fått tilbake eksen.. hvordan skjedde det? Hadde det vært slutt lenge? Hadde dere kontakt etter bruddet?

Trenger ikke å si at en eks er en eks for en grunn.. jeg kjenner på alle måter at bruddet er feil for meg, å har kjent på det i 1 år.

Jeg tenker at min beste sjanse er å gjøre forbedringer i livet mitt å virke som om jeg har det bra uten han. Han forventer sikkert ikke det..

Anonymkode: cbe78...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er aldri en god ide å ta en eks tilbake. Aldri. 

Anonymkode: 041cc...29a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du virkelig ha noen som ikke vil ha deg? Vil du virkelig bruke krefter på en som ikke vil ha deg? Bruk heller krefter på å komme deg over ham, og finne deg en annen. 

Anonymkode: ff070...f26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du virkelig ha noen som ikke vil ha deg? Vil du virkelig bruke krefter på en som ikke vil ha deg? Bruk heller krefter på å komme deg over ham, og finne deg en annen. 

Anonymkode: ff070...f26

Jeg burde skjønt at det kom slike negative kommentarer. Jeg var vel ganske klar i innlegget mitt på at dette er noe jeg ønsker. 

Anonymkode: cbe78...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva slags svar du ønsker deg. Dette er jo helt avhengig av din eks. Han er et selvstendig menneske med egne følelser, og det er ingenting vi kan vite om hva som er mulig her.

Det skader selvsagt ikke å vise at du har det bra uten ham. Men hvis han har det bedre uten deg enn med deg - eller bedre med en annen, så vil det aldri nytte.

Jeg har praktisk no contact og gått videre med livet, og så opplevd at en eks kom løpende. Men da ville jeg heller ikke ha ham lenger.

Anonymkode: 29d46...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på YouTube og søk : how to get your ex back. Funka for meg 😉

Anonymkode: 333e0...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå på YouTube og søk : how to get your ex back. Funka for meg 😉

Anonymkode: 333e0...eb5

Ja, jeg har sett mye på YouTube nå. Å har skjønt at jeg skal gå minimum 1 mnd uten kontakt. Å feks vise gjennom sosiale medier at jeg har det bra uten han. Problemet er bare at han har blokkert meg overalt..

Anonymkode: cbe78...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gå på YouTube og søk : how to get your ex back. Funka for meg 😉

Anonymkode: 333e0...eb5

hvor lenge har dere vært sammen nå etter han kom tilbake da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har sett mye på YouTube nå. Å har skjønt at jeg skal gå minimum 1 mnd uten kontakt. Å feks vise gjennom sosiale medier at jeg har det bra uten han. Problemet er bare at han har blokkert meg overalt..

Anonymkode: cbe78...568

Har han blokka deg må du respektere at det er dødt. Ikke bli den staller dama som nekter å innse at det er slutt. 

Anonymkode: c7f17...1bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han blokka deg må du respektere at det er dødt. Ikke bli den staller dama som nekter å innse at det er slutt. 

Anonymkode: c7f17...1bb

For ingen her i verden har vel noen sinne blokkert noen fordi de er sint å irritert i øyeblikket for så å fjerne det senere...  vi eier ett hus sammen så han vet han må snakke med meg etterhvert uansett. 

Anonymkode: cbe78...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri tilbake til søppeldonken å rote oppi den før så ta tilbake det jeg har kastet. Selvrespekt er en nydelig ting å helt fantastisk.

Anonymkode: b2902...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For ingen her i verden har vel noen sinne blokkert noen fordi de er sint å irritert i øyeblikket for så å fjerne det senere...  vi eier ett hus sammen så han vet han må snakke med meg etterhvert uansett. 

Anonymkode: cbe78...568

Da må du bare vente til han klar for å snakke med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen i 3 år. Han dumpa meg. Jeg gikk no contact i 6 uker før han kom tilbake. Det er bare 2 mnd.siden. Verre når du har blitt blokkert. Dersom du har offentlig og åpen profil på Facebook, kan han likevel se deg fra en annen profil enn sin egen. De fleste er nysjerrige og søker opp incognito 😉 Hadde jeg vært deg,ville jeg søkt opp steder han pleier å være,for å " tilfeldig" støte på ham. Ikke stalk 😜  Vær positiv og blid,og spør om han vil ta en kaffe . Et kort møte,så det ikke blir skremmende. Ikke snakk om bruddet..

Anonymkode: 333e0...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et hus sammen ? Ja,da vil sjansen by seg 😊

Anonymkode: 333e0...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ingen her i verden har vel noen sinne blokkert noen fordi de er sint å irritert i øyeblikket for så å fjerne det senere...  vi eier ett hus sammen så han vet han må snakke med meg etterhvert uansett. 

Anonymkode: cbe78...568

Jo, selvfølgelig. Men du skjønner hva jeg mener. Respekter han til det eventuelt skjer. Det er noe sykelig over sånn tankegang. 

Anonymkode: c7f17...1bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg går aldri tilbake til søppeldonken å rote oppi den før så ta tilbake det jeg har kastet. Selvrespekt er en nydelig ting å helt fantastisk.

Anonymkode: b2902...33c

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan snakke slik om en eks. Det er faktisk en grunn for at man ble sammen i utgangspunktet. Men slike holdninger er grunnen for at så mange skilles. 
Det er ofte ikke så enkelt som at man ikke passer sammen, en var utro osv.. bruddet kan være situasjonsbetinget. 
Vi var sammen i 7 år. Tviler på at det hadde vart så lenge om en av oss var «søppel»..

Anonymkode: cbe78...568

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, selvfølgelig. Men du skjønner hva jeg mener. Respekter han til det eventuelt skjer. Det er noe sykelig over sånn tankegang. 

Anonymkode: c7f17...1bb

Sykelig over slik tankegang? Han blokkerte meg ikke plutselig utav det blå. Han blokkerte meg midt i en krangel. Det er vel ikke sykelig tankegang å tenke at han gjorde det i sinne når det faktisk var det som skjedde? Er jo mer sykelig å tenke det er verdens undergang at man blir blokkert. 
 

Jeg prøver ikke å kontakte han om det var det du mente. Jeg respekterer at han ikke vil snakke akkurat nå. Men enten han vil det eller ikke så MÅ vi faktisk snakke om huset å fordeling av tingene våre etterhvert. Det er ikke til å unngå. 

Anonymkode: cbe78...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var grunnen til bruddet? Er grunnen noe du selv ville fortsatt et samliv med han etter at det hadde skjedd. Du trenger ikke svare meg hva grunnen var, men snu situasjonen og sett deg i hans situasjon. Ville du fremdels hatt han etter det som har skjedd, grunnen til bruddet altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi var sammen i 3 år. Han dumpa meg. Jeg gikk no contact i 6 uker før han kom tilbake. Det er bare 2 mnd.siden. Verre når du har blitt blokkert. Dersom du har offentlig og åpen profil på Facebook, kan han likevel se deg fra en annen profil enn sin egen. De fleste er nysjerrige og søker opp incognito 😉 Hadde jeg vært deg,ville jeg søkt opp steder han pleier å være,for å " tilfeldig" støte på ham. Ikke stalk 😜  Vær positiv og blid,og spør om han vil ta en kaffe . Et kort møte,så det ikke blir skremmende. Ikke snakk om bruddet..

Anonymkode: 333e0...eb5

Det gir meg håp 😊 det er 1 år siden bruddet her, men det har vært fram og tilbake hele veien egentlig. Vi var sammen i 7 år. Men i og med at vi fremdeles har ett hus sammen og det må gjøres klart for salg, så vet jeg jo at han kommer til å snakke med meg etterhvert 😊 Han blir nok nysgjerrig etterhvert uansett om han vil det eller ikke. Uansett om jeg er blokka. Men jeg skal iallefall la det gå en mnd før vi snakker sammen. 

Anonymkode: cbe78...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Belima skrev:

Hva var grunnen til bruddet? Er grunnen noe du selv ville fortsatt et samliv med han etter at det hadde skjedd. Du trenger ikke svare meg hva grunnen var, men snu situasjonen og sett deg i hans situasjon. Ville du fremdels hatt han etter det som har skjedd, grunnen til bruddet altså.

Jeg svarer deg på privat melding :)

Anonymkode: cbe78...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...