Snabeltann Skrevet 4. juli 2020 #701 Del Skrevet 4. juli 2020 Pluss at det måtte vært en 5.person der som tok bildene, selvfølgelig. Men datoene kunne vært manipulert (selvfølgelig bildene også da...) så det kan hende dette skjedde en annen dag, eller at bildene (av dårlig pixlet kvalitet) er manipulerte. Men merkelig at begge guttene da døde etterpå. Like stort mysterium. En drukning og en bilulykke, var det det? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hotwife Skrevet 4. juli 2020 #702 Del Skrevet 4. juli 2020 4 timer siden, Mattie16 skrev: Hvis du ser dokumentaren som ardwinna har linket til, pluss den filmsnutten der moren og leteteamet går stien, så vil du få info om dette. Har sett de, men ikke fått med meg informasjon om det. Derfor spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opprørsk Skrevet 4. juli 2020 #703 Del Skrevet 4. juli 2020 3 hours ago, Snabeltann said: Pluss at det måtte vært en 5.person der som tok bildene, selvfølgelig. Men datoene kunne vært manipulert (selvfølgelig bildene også da...) så det kan hende dette skjedde en annen dag, eller at bildene (av dårlig pixlet kvalitet) er manipulerte. Men merkelig at begge guttene da døde etterpå. Like stort mysterium. En drukning og en bilulykke, var det det? Kamera på «den tiden» hadde vel selvutløser de og? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 4. juli 2020 #704 Del Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, Hotwife skrev: Har sett de, men ikke fått med meg informasjon om det. Derfor spørsmålet. De sa vel at det var veldig varierende med dekningen, den kom og gikk på ulike steder. Man kunne ha dekning, så plutselig forsvant den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 4. juli 2020 #705 Del Skrevet 4. juli 2020 4 timer siden, Sailor skrev: Jeg ser verken torsoer, hoder, eller øyne. Men jeg er helt sikker på at noe kriminelt har skjedd dem. Jeg tror heller ikke de tok natte-bildene. Jeg stusser på flere ting, men akkurat nå lurer jeg på: -Hvorfor ringte de kun nødnummeret på dagen? De ringte aldri om kveldene og det seneste de ringte nødnummer var halv fem-tiden? De ringte også nødnummeret klokken 16:37(?) dagen de forsvant. Jeg mener å ha lest at siste bilde de tok var i 16-tiden(?). Har også lest et sted enten her eller et annet sted at det kan hende de møtte noen på veien og det var derfor de ikke snudde og gikk tilbake samme veien. Det som kan ha skjedd er at noe akutt oppstod og de ringte. Men så måtte de kanskje løpe og gjemme seg og hadde ikke dekning der? Eller de måtte vente av andre grunner. Så etter i skjul noen timer forsøker de igjen på natten. Men så ikke mer. Jeg tenker at det var da det skjedde noe fatalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 4. juli 2020 #706 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) 7 timer siden, Tanuki skrev: Hvorfor? fordi de gikk seg bort i en jungel, i et ukjent land, uten noen form for proviant, egnet utstyr, klær etc. Folk er inne undervurder hvor lett og hvor farlig det er å gå seg vill i skogen. De var alene, uforberedt og kunne lett omkommet uten innblanding fra en tredjepart. Over 1000 mennesker har forsvunnet i nasjonalparker i USA, 1600 så langt mener jeg, mange forsvant til tross for at de var med andre turgåere. Ikke undervurder hvor fort det er gå seg bort i skogen. Men det foreligger ingen klare beviser på at det var en ulykke? Eller motsatt? Endret 4. juli 2020 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. juli 2020 #707 Del Skrevet 4. juli 2020 (endret) 3 timer siden, opprørsk skrev: Kamera på «den tiden» hadde vel selvutløser de og? Jo, selvfølgelig men da måtte de svømt fram og tilbake, og så stilt seg opp. Bildet er tatt fra ganske lang avstand. Men her ser det jo ut som de koser seg voldsomt, så ingen fare. Om dette var senere på dagen, måtte jo noe skjedd senere på kvelden med dem. Men lurer likevel på hvorfor 112 ble ringt i halv fem tiden...? Endret 4. juli 2020 av Snabeltann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 4. juli 2020 #708 Del Skrevet 4. juli 2020 Men hva er greia med den ulike himmelen på de bildene ved utkikkspunktet? Det virker nesten som de har kommi tilbake dit senere på dagen og var på vei ned igjen? Og at de reiste og badet senere på dagen. På bloggen kunne de mene det var ettermiddagsol på de bildene. Og at den badeplassen er nærmere der hvor sekken ble funnet. Det er ikke et rent lite sammentreff at opptil flere personer som hadde kontakt med jentene nå er døde. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 4. juli 2020 #709 Del Skrevet 4. juli 2020 30 minutter siden, heavyheart skrev: Men hva er greia med den ulike himmelen på de bildene ved utkikkspunktet? Det virker nesten som de har kommi tilbake dit senere på dagen og var på vei ned igjen? Og at de reiste og badet senere på dagen. På bloggen kunne de mene det var ettermiddagsol på de bildene. Og at den badeplassen er nærmere der hvor sekken ble funnet. Det er ikke et rent lite sammentreff at opptil flere personer som hadde kontakt med jentene nå er døde. Det dokumentaren viste (samt alle bildene som er tatt) er at jentene gikk pianista til topps, og så fortsatte de nedover serpent-stien. Og den er IKKE anbefalt å gå pga uoversiktlig jungel, kriminalitet osv. Men jentene har gått et stykke nedover, og så tilbake oppover igjen. Så de kom noe senere tilbake til utkikkspunkter hvor de to like bildene er tatt. Dette med badingen er litt merkelig. Meg kjent er ikke nederlandske/tyske jenter like løssluppne som norske, de er mer konservative. Det å skulle spontant bade toppløs med ukjente folk er vanskelig å tenke seg, så er egentlig litt skeptisk til teorien. Spørsmålet er også hvor dette passer inn tidsmessig. Likevel ville det forklart en god del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 4. juli 2020 #710 Del Skrevet 4. juli 2020 14 minutter siden, Mattie16 skrev: Det dokumentaren viste (samt alle bildene som er tatt) er at jentene gikk pianista til topps, og så fortsatte de nedover serpent-stien. Og den er IKKE anbefalt å gå pga uoversiktlig jungel, kriminalitet osv. Men jentene har gått et stykke nedover, og så tilbake oppover igjen. Så de kom noe senere tilbake til utkikkspunkter hvor de to like bildene er tatt. Dette med badingen er litt merkelig. Meg kjent er ikke nederlandske/tyske jenter like løssluppne som norske, de er mer konservative. Det å skulle spontant bade toppløs med ukjente folk er vanskelig å tenke seg, så er egentlig litt skeptisk til teorien. Spørsmålet er også hvor dette passer inn tidsmessig. Likevel ville det forklart en god del. Ja, du sier noe der. Pluss at på badebildet med fire personer ser det ut som ene jenta har på aviator-lignende solbriller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. juli 2020 #711 Del Skrevet 4. juli 2020 Hvor kommer badebildene fra? De to guttene som også døde, døde de i Panama? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. juli 2020 #712 Del Skrevet 4. juli 2020 34 minutter siden, Mynona skrev: Hvor kommer badebildene fra? De to guttene som også døde, døde de i Panama? Ja, de bodde og jobbet der. Man vet ikke hvor bildet er tatt (tatt med mobilen til Osman) men kanskje badesteder Caldera hot springs, ikke langt fra Alta Romero der sekken Ble funnet. fra begynnelsen av Part 2: Osman drowned under suspicious circumstances soon after and the other youth pictured, Jose Manuel Murgas, was killed about a year later by a speeding car, nearby this bathing area. Osman also worked in that Caldera area at the time, at the zipline, and Jose Manuel Murgas worked there as well. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 4. juli 2020 #713 Del Skrevet 4. juli 2020 Hvilke badebilder er det snakk om, link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 4. juli 2020 #714 Del Skrevet 4. juli 2020 Må rette meg selv litt. Det var slik at dokumentaren viste at jentene IKKE hadde gått langt nedover serpent-stien. Dette kunne de fastslå da de snakket med den lokale kvinnen, hun var nemlig skråsikker på at de siste bildene som jentene hadde tatt viste fra pianista-stien og ikke serpent-stien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opi Skrevet 4. juli 2020 #715 Del Skrevet 4. juli 2020 45 minutter siden, oxycodone skrev: Hvilke badebilder er det snakk om, link? https://photos.google.com/share/AF1QipOaDcK-zyudR_UXP4xNvvSpKhbEUNHFkl1cvaGaZrvkiKqkgSL0BK5mjUL2SGcDjw?key=UjkzUHpsRmtLNUc2RlphdjVTWHRZSVEySjNYS0NR Badebildet (et godt stykke nedover i feeden) pluss en rekke andre bilder og kommentarer/diskusjoner. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. juli 2020 #716 Del Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, Mattie16 skrev: Må rette meg selv litt. Det var slik at dokumentaren viste at jentene IKKE hadde gått langt nedover serpent-stien. Dette kunne de fastslå da de snakket med den lokale kvinnen, hun var nemlig skråsikker på at de siste bildene som jentene hadde tatt viste fra pianista-stien og ikke serpent-stien. Og her, helt i starten https://koudekaas.blogspot.com/2019/12/the-disappearance-of-kris-kremers-and_3.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. juli 2020 #717 Del Skrevet 4. juli 2020 Oops.. feil sitering... sorry. Link til badebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaM Skrevet 4. juli 2020 #718 Del Skrevet 4. juli 2020 9 timer siden, Snabeltann skrev: Begynte nå å lese part 2 på cold case bloggen, og det er interessant å lese om badebildene som dukket opp med de to guttene. Scarlet skrive jo selv at kanskje er det mulig jentene gikk tilbake, og at vitnene som mener de har sett dem faktisk var reelle. Og at de deretter dro og badet med guttene på ettermiddagen. Det er en mulighet som ikke ble etterforsket nøye, siden politiet og foreldrene var raske å si at dette ikke var jentene. Men et godt poeng er det Scarlet skriver; hvor stor sjanse er det at det finnes to nesten identiske vestlige jenter i byen, på samme tidspunkt, som også har hatt kontakt med guttene? Desverre døde jo alle involverte innen et år, så man vil vel aldri få vite sikkert. Alle involverte, mener du guttene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaM Skrevet 4. juli 2020 #719 Del Skrevet 4. juli 2020 1 time siden, Mattie16 skrev: Må rette meg selv litt. Det var slik at dokumentaren viste at jentene IKKE hadde gått langt nedover serpent-stien. Dette kunne de fastslå da de snakket med den lokale kvinnen, hun var nemlig skråsikker på at de siste bildene som jentene hadde tatt viste fra pianista-stien og ikke serpent-stien. Men det betyr ikke at jentene ikke kan ha gått serpent-stien selvom de siste bildene ble tatt fra pianista-stien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 4. juli 2020 #720 Del Skrevet 4. juli 2020 31 minutter siden, MonicaM skrev: Alle involverte, mener du guttene også? Ja, begge guttene... Merkelige greier... Og taxisjåføren som kjørte jentene opp til stien. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå