Gjest bienvilleparish Skrevet 6. juli 2020 #781 Del Skrevet 6. juli 2020 21 minutter siden, Mynona skrev: Og jeg synes det var veldig tydelig at hun ikke hadde armen opp til ansiktet 🙃 Hva forklarer du den delen med da? Om armen var bak ryggen hadde vi sett skuldra og toppen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. juli 2020 #782 Del Skrevet 6. juli 2020 6 minutter siden, oxycodone skrev: Hva forklarer du den delen med da? Om armen var bak ryggen hadde vi sett skuldra og toppen hennes. For meg ser det ut som skygge fra trær/kvister over henne.... Men jeg aner jo selvfølgelig ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 6. juli 2020 #783 Del Skrevet 6. juli 2020 På 30.6.2020 den 3.39, Ann Mo skrev: Dette her! Stedet de gikk skulle ikke gå an å forville seg fra. 1 april var siste normale bilde. Deretter: 8 april tas det 90 bilder på natta. Deriblant et av håret på et hode, så minst ene jenta er der. Ingen bilder i mellomtiden. Ingen bilder med hilsning eller beskjed til familien. Til tross for 77 signalsjekker og flere forsøk på å ringe til nødtelefon i løpet av uken. Ingen beskjed til familien skrevet på mobilen. Ingen selfier eller bilder av jentene i løpet av en hel uke i jungelen. Ingen bilder av beskjed skrevet i sanden. Ingen andre kvelder enn 8 april hvor kameraet eventuelt skulle brukes som blits i mørket. Usannsynlig forløp. Logisk brist. Ikke trolig forløp. Noen må ha tatt de. Syns denne var grei å få frem igjen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 6. juli 2020 #784 Del Skrevet 6. juli 2020 Ryddet for brudd på opphavsrett og svar til det. _popcorn_, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 6. juli 2020 #785 Del Skrevet 6. juli 2020 2 timer siden, 29_j skrev: For meg nå så er ikke dette et "mystisk" bilde lengre. Ikke har hun maske i ansiktet og ikke er hun bindt, hun gliser og ser fornøyd ut. Tror fremdeles noe har skjedd de begge to. Hva med torsoen da? Ser folk fortsatt det, eller har vi avskrevet det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SolNelia Skrevet 6. juli 2020 #786 Del Skrevet 6. juli 2020 5 minutter siden, oxycodone skrev: Hva med torsoen da? Ser folk fortsatt det, eller har vi avskrevet det nå? Hvor? Ser den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 6. juli 2020 #787 Del Skrevet 6. juli 2020 5 minutter siden, oxycodone said: Hva med torsoen da? Ser folk fortsatt det, eller har vi avskrevet det nå? Eg har aldri sett den. Synest ikkje det ser ut som ein. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 6. juli 2020 #788 Del Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, SolNelia skrev: Hvor? Ser den ikke Jeg har aldri sett den, men de diskuterer det på de første sidene i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaM Skrevet 6. juli 2020 #789 Del Skrevet 6. juli 2020 7 timer siden, Mattie16 skrev: Lisanne, den høye mørke. Hvordan vet du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. juli 2020 #790 Del Skrevet 6. juli 2020 Spekulasjons-alert! Når jeg justerte fargene og lys/kontrast på hårbildet, slår det meg at det ser ut som at Kris har sår i nakken. Først tenkte jeg slangebitt siden sårene ser så runde ut og plassert i rett vinkel, men det kan se ut som at nederste såret er litt større. Jeg klarer ikke slutte å la meg fascinere av dette bildet. Ekkelt at det ser så tydelig ut som Lisannes mørkeblonde hår nede til høyre i bildet... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. juli 2020 #791 Del Skrevet 6. juli 2020 11 minutter siden, Ardwinna skrev: Spekulasjons-alert! Når jeg justerte fargene og lys/kontrast på hårbildet, slår det meg at det ser ut som at Kris har sår i nakken. Først tenkte jeg slangebitt siden sårene ser så runde ut og plassert i rett vinkel, men det kan se ut som at nederste såret er litt større. Jeg klarer ikke slutte å la meg fascinere av dette bildet. Ekkelt at det ser så tydelig ut som Lisannes mørkeblonde hår nede til høyre i bildet... Det jeg Ikke helt forstår med dette bildet er at hu hadde jo ganske langt hår(hestehalen henger) ser relativt fyldig ut også. På bildet ser det «fjonete» ut. Er det bilde av en høy hestehale? Slik at man ser hårtuppene litt ut fra hodet? For meg så ser de hullene ut som nesebor, kan også se konturen av en nese om man zoomer bildet inn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. juli 2020 #792 Del Skrevet 6. juli 2020 58 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Det jeg Ikke helt forstår med dette bildet er at hu hadde jo ganske langt hår(hestehalen henger) ser relativt fyldig ut også. På bildet ser det «fjonete» ut. Er det bilde av en høy hestehale? Slik at man ser hårtuppene litt ut fra hodet? For meg så ser de hullene ut som nesebor, kan også se konturen av en nese om man zoomer bildet inn. Jeg ser også at det ligner nesebor, men det mangler troverdige øyne og munn. Har også sett andre her i tråden har kommentert at håret til Kris ligger over ansiktet til Lisanne, noe man også kan få en følelse av dersom man tenker seg at det er Lisannes nesebor vi ser. Da vil også håret til Kris se litt fjonete ut siden det ligger løst over. Mye spekulering og fantasi her, men sannelig ikke rart når bildet er så creepy og rart. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lodifor Skrevet 7. juli 2020 #793 Del Skrevet 7. juli 2020 Man kan jo se nesebor og ene øret og leppene. På det andre bilde ser det ut som munnen er fullt åpen og man kan se tenner eller lepper. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. juli 2020 #794 Del Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, Lodifor skrev: Man kan jo se nesebor og ene øret og leppene. På det andre bilde ser det ut som munnen er fullt åpen og man kan se tenner eller lepper. Jeg ser ikke øret eller en åpen munn med lepper og tenner på hårbildet. Hvilket andre bilde er det snakk om? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lodifor Skrevet 7. juli 2020 #795 Del Skrevet 7. juli 2020 2 minutter siden, Ardwinna skrev: Jeg ser ikke øret eller en åpen munn med lepper og tenner på hårbildet. Hvilket andre bilde er det snakk om? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikanonym Skrevet 7. juli 2020 #796 Del Skrevet 7. juli 2020 Denne badinga de hadde med de to (også avdøde( guttene, var det under samme tur? Eller før denne turen dems. For da har de nok bytta fra BH til bikini kanskje (hvor er trusene btw..) og den shortsen som mye mulig var bretta fint sammen som ble funnet et eller anna sted. Får en følelse av at noe skjedde rundt det badet da. Mtp sekkens innhold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. juli 2020 #797 Del Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, Ikanonym skrev: Denne badinga de hadde med de to (også avdøde( guttene, var det under samme tur? Eller før denne turen dems. For da har de nok bytta fra BH til bikini kanskje (hvor er trusene btw..) og den shortsen som mye mulig var bretta fint sammen som ble funnet et eller anna sted. Får en følelse av at noe skjedde rundt det badet da. Mtp sekkens innhold. Shortsen ble funnet i elven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VARM MELK Skrevet 7. juli 2020 #798 Del Skrevet 7. juli 2020 Er det mulig å forklare den lange perioden uten bilder/kontaktforsøk slik: Kris ble skadet i ulykken i starten, og døde ganske raskt etterpå. Lisanne ble også hardt skadet, men klarte å prøve nødnummer før hun gikk i koma/besvimte. Våknet igjen først på dag 8, og prøvde da å få kontakt vha blitz og nødnummer, men besvimte igjen etter noen timer, og døde deretter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaM Skrevet 7. juli 2020 #799 Del Skrevet 7. juli 2020 13 timer siden, Ardwinna skrev: Spekulasjons-alert! Når jeg justerte fargene og lys/kontrast på hårbildet, slår det meg at det ser ut som at Kris har sår i nakken. Først tenkte jeg slangebitt siden sårene ser så runde ut og plassert i rett vinkel, men det kan se ut som at nederste såret er litt større. Jeg klarer ikke slutte å la meg fascinere av dette bildet. Ekkelt at det ser så tydelig ut som Lisannes mørkeblonde hår nede til høyre i bildet... For meg så er det ekkelt at dette er blant bildene som ble tatt på nattestid.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaM Skrevet 7. juli 2020 #800 Del Skrevet 7. juli 2020 12 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg ser også at det ligner nesebor, men det mangler troverdige øyne og munn. Har også sett andre her i tråden har kommentert at håret til Kris ligger over ansiktet til Lisanne, noe man også kan få en følelse av dersom man tenker seg at det er Lisannes nesebor vi ser. Da vil også håret til Kris se litt fjonete ut siden det ligger løst over. Mye spekulering og fantasi her, men sannelig ikke rart når bildet er så creepy og rart. Man var det ikke blitt lagt ut et likt bilde her der man kunne se en åpen munn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå