Gå til innhold

Hvordan skal damen se ut nedentil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dkgut38
På 29.6.2020 den 3.40, AnonymBruker skrev:

Bryr meg helt ærlig ikke så lenge jeg synes hun er fin ellers og kroppen blir automatisk fin hvis kjemien stemmer. Skal jeg gå ned på noen, foretrekker jeg at de i alle fall renser opp litt, men kan gjerne være både hårete og bollemus for min del, alt er en bonus :) 

Anonymkode: 1c67e...557

Veldig hårete takk 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dkgut38
På 29.6.2020 den 17.28, blaffen skrev:

Hate? Det var da voldsomt..

Ingen grunn til det. Som mann som liker mus kan jeg forsikre deg om at det er *mye* viktigere å få lov til å leke med musa di enn hvordan den ser ut. :)

(jeg snakker egentlig kun for meg selv her men føler meg svært trygg på at jeg representerer de aller fleste menn i dette)

 

Veldig hårete takk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glattbarbert. Ser så mye ryddigere ut og i tillegg så foretrekker kona mi å våre det.

Anonymkode: 46ec7...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker at hun er glattbarbert. Hår på tissen, under armene, i rompa er bare ekkelt. Uansett kjønn. 

Anonymkode: de476...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/29/2020 at 7:45 AM, Bamseklemmer said:

Vær heller en gentlemann som tilpasser seg og ikke favoriserer, og vær helller glad i det underlivet som møter deg😉 (Bamseklemmers visdomsord)😅

(under)livs nyter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med mannen? Mannen må også frisere seg. Hvis ikke mannen jeg inviterer hjem har vajazzled pungen med glitrende krystaller kan han reise rett hjem igjen sier nå jeg! 

Anonymkode: 0d107...063

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan du ser ut betyr lite, alle er sexy :). Lange og korte lepper, gapende eller bare en liten sprekk.

Men jeg liker glattbarbert, ikke for musa sin del men forde det for meg er et signal om  at dama er enda litt mer opptatt av sex en de fleste andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert, gjerne uten nupper. Naturlig bollemus er ok (altså, ikke overvektig mus). Helst ikke "åpen" mus, slik at man ser innholdet komme ut pga fitta skræver. 

Anonymkode: 6ee1c...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glattbarbert, gjerne uten nupper. Naturlig bollemus er ok (altså, ikke overvektig mus). Helst ikke "åpen" mus, slik at man ser innholdet komme ut pga fitta skræver. 

Anonymkode: 6ee1c...ca9

Hahaha, funny!😂😅 

Anonymkode: e4d69...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...